user icon

Chandhok: "Ik heb aanbieding van HRT voor 2011 afgeslagen"

  • Gepubliceerd op 07 jan 2011 17:06
  • comments 8
  • Door: Robin Smeets
Karun Chandhok zal komend seizoen zeker niet voor HRT rijden. De Indiër onthulde vanmiddag dat hij een aanbieding van Hispania Racing had gekregen, maar hij heeft deze zelf afgeslagen. Vanochtend werd Narain Karthikeyan officieel bevestigd door het team, terwijl teambaas Colin Kolles al aangaf dat Bruno Senna zeker niet meer voor HRT zal uitkomen.

"Ik heb een aanbieding van het team gekregen, maar heb deze afgeslagen", vertelde Chandhok, die in 2010 de eerste tien races van het seizoen reed voor HRT. "Het was goed om in mijn eerste jaar voor hen te racen, maar nu kijk ik uit naar een team waarmee ik voor punten kan strijden. Ik heb de aanbieding van HRT afgeslagen omdat zij niet aan mijn verwachtingen voor de lange termijn kunnen voldoen."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • SP1

    Posts: 16

    en met welk team kun je nu nog voor de punten gaan, vriend Karun?

    Force India is wel erg in trek met namen als Sutil, Di Resta en Hulkenberg als grote kanshebbers. Of wil je punten halen in de GP2?

    • + 0
    • 7 jan 2011 - 17:08
  • mis weet hij meer dan wij weten? bv hrt maakt seizoen niet af.

    • + 0
    • 7 jan 2011 - 17:32
  • Kan hem geen ongelijk geven, met een HRT is het moeilijk je in de kijker te rijden. Maar...

    Waar wil je dan rijden?

    • + 0
    • 7 jan 2011 - 17:56
  • Gonfa

    Posts: 234

    Groot gelijk die gast. Bij HRT gebruiken ze je tot er iemand anders met meer geld op de proppen komt, en dan dumpt Kolles wel een van z\'n rijders. Echt belachelijk hoe men daar met coureurs omgaat.

    • + 0
    • 7 jan 2011 - 19:47
    • De (F1)wereld is hard, leef er maar mee.

      • + 0
      • 7 jan 2011 - 21:25
  • Als het net zo\'n waardeloos contract was als voor 2010 dan lijkt het me ook wel verstandig ook. Uitkomen voor zo\'n prutsteam waarbij je maar moet afwachten of je mag rijden. Complete nonsense.

    Aan de de andere kant, ik zie inderdaad ook geen andere teams die om hem staan te springen.

    • + 0
    • 8 jan 2011 - 12:05
    • Dennoow

      Posts: 962

      Nou ja, hij heeft natuurlijk wel de steun van Ecclestone, die kan best wel eens aan wat touwtjes gaan trekken zo links en rechts. Ik snap ook wel dat ie niet bij HRT blijft, dat team heeft gewoon te weinig middelen om iets voor wat voor coureur dan ook te kunnen betekenen. Aan de andere kant inderdaad, als ik als teambaas moet kiezen tussen Hülkenberg, Di Resta en Chandhok dan zou ik voor de eerste 2 gaan. Ik zou zelfs eerder Senna aannemen.

      • + 0
      • 8 jan 2011 - 16:08
  • Bij HRT instappen is een carriere killer daar zul je nooit hoge ogen gooien of in de belangstelling staan. Die gasten zitten op een GP2 niveau leuk voor een 18 jarig talent ofzo... Hij verdiend meer...

    • + 0
    • 8 jan 2011 - 16:22

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel