user icon

Zoon Felipe Massa spreekt vader toe via de boardradio

  • Gepubliceerd op 12 nov 2017 18:42
  • comments 20
  • Door: Rik Klein Entink

Felipe Massa reed vandaag zijn laatste thuis Grand Prix van Brazilië en na zijn finisch kwam zijn zo'n op de boardradio met een bericht die menig Formule 1-fan een brok in de keel bezorgde. 

Massa Jr: "Papa, ik ben zo trots op je en wat je ook gaat doen zal ik je steunen. Trouwens: ik vond je start geweldig!" De Formule 1-coureur reageerde met: "Dank je wel, dank je wel, ik hou zoveel van je." 

WilliamsRacing/status/929764906169184256">

 

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Emotioneel!.. Gelukkig extra tissues ingeslagen voor dit weekend.

    • + 1
    • 12 nov 2017 - 18:50
    • T was weliswaar zijn 2e afscheid maar ik vond het mooi!

      • + 2
      • 12 nov 2017 - 19:32
  • Wat ongelofelijk slecht van Ziggo dat ze het afscheid van Massa niet live uitzenden maar gewoon afbreken. Strakke race van Massa! Bedankt dat bij Williams hebt willen rijden!

    • + 8
    • 12 nov 2017 - 18:56
    • Mja het begon in het braziliaans, volgens mij ging het daarna over in het Engels. Maar toen was Mol al met de afkondiging begonnen.

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 18:59
    • Rimmer

      Posts: 8.554

      Terecht. Afbreken die hap.
      Hebben we ook zo staan janken toen Webber stopte? Of Trulli? Fisico?
      Nee dat hebben we niet. Jongens die minstens zo goed waren als Flip.
      Volgende race in Abu Dhabi mag je verder huilen Flip.

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 19:02
    • Distortion, Mol kan toch wel zelf bedenken dat het daarna in het Engels overgaat :-(

      Ik vind het jammer in ieder geval

      • + 1
      • 12 nov 2017 - 19:07
    • @Rimmer. Heb zelfs niet gejankt toen Perkins is gestopt.

      Weet nog dat ik op jacht was naar een stoeltje en dat Ecclestone me op een gegeven moment bij zich riep en zei: “Ik weet niet of jij het al wist maar jij bent een half jaar geleden al gestopt...”

      • + 1
      • 12 nov 2017 - 21:45
  • Lance Flapdroll moet zich schamen voor zijn wanprestatie. Massa reed een keurige race. en dit afscheid was eigenlijk een stuk waardiger dan dat van vorig jaar.

    Mol vertelde en passant dat Kubica een contract bij Williams aangeboden heeft gekregen waarin staat dat hij bij 11 races tijdens VT1 zijn stoeltje moet afstaan aan een pay-driver.
    Claire heeft het eens zo trotse team van haar vader veranderd in de hoerenkast van de Formule 1. Sorry hoor...

    • + 0
    • 12 nov 2017 - 19:19
    • Mol vertelde er vooral ook bij dat het een onbevestigd gerucht was. Maar hier wordt op het forum alles maar meteen aangenomen om iemand een schop mee te geven.

      Als je alle geruchten van dit jaar had moeten geloven dan had Williams nu meer rijders dan Sauber gehad in dat ene jaar ;-)

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 19:49
    • Kom kom, Erik. Ook als dit niet waar zou zijn, dan nog heeft Claire het eens zo trotse team van haar vader verpatst aan degenen die voor grof geld een zitje willen kopen. Wat Lance vandaag liet zien was gewoon een beschamende vertoning! Maar om jou te plezieren wil ik ook wel (voor één keer!) zeggen dat Lance eigenlijk het ware potentieel van de auto liet zien en dat Massa's prestatie van buitenaardse proporties was.

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 19:57
    • Lance was inderdaad slecht vandaag, maar volgens schreef ik ook niet dat hij goed was opwel? Maar op Williams een hoerenkast te noemen gaat mij net even wat te ver maar blijkbaar is dat de nieuwe manier van communiceren. Alles altijd maar afzeiken en dan grappig gaan doen. Kansloos ;-)

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 20:21
    • Numnum

      Posts: 2.856

      Heb je de start van Lance gezien?
      Die reed volgens mij in zijn drie weg...

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 23:13
    • Die dame houdt dat team gewoonlijk leven. Dacht je nu werkelijk dat ze een Stroll zouden aannemen als ze de centen wel kunnen missen. Ik zou die docu op Netflix eens kijken. Dan krijg je een beetje een idee hoe gepassioneerd ze is.

      • + 3
      • 13 nov 2017 - 06:38
  • Niks ten nadele van Massa Jr (en Neymar in Mexico), maar zit er überhaupt iemand te wachten op dat ingestududeerde slappe gel.ul over de radio? Ik niet in elk geval!

    • + 2
    • 12 nov 2017 - 19:28
    • Ho ho, dat deed Massa Jr. helemaal uit zijn blote hoofdje hoor! Want die studeert namelijk al in Monaco! Ja echt waar (volgens deze site)...

      • + 2
      • 12 nov 2017 - 19:59
    • Dat bedoel ik Benny.

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 20:21
    • Mooi zo, Erik. Zijn we het toch eens. ;-)

      • + 0
      • 12 nov 2017 - 20:49
  • Mooie carriere, voorlopig de laatste fatsoenlijke ervaren coureur bij Williams?.? De teloorgang van een ooit geweldig mooi team .... De namen die nu genoemd worden word ik niet echt vrolijk van, en vraag ik me zelfs af waarom ze hem (Massa) dumpen bij gebrek aan beter... Durf zelfs wel te beweren dat hij het beter doet, zou doen in 2018, dan een Kvyat, Di Resta of Wehrlein...

    • + 0
    • 12 nov 2017 - 21:16
  • Fijn voor Massa, de Brazilianen en de fans waaronder @Erik dat het een mooie (bijna) afsluiting was van zijn carrière!
    Dat het zoontje wat gemaakt overkwa, who cares? Dat gebeurt zo vaak bij dergelijke aangelegenheden.

    Ben blij dat we de poeha rond Felipes afscheid achter de rug hebben en dat het de GP wat mij betreft niet zo overheerste.

    Nog één keer Massa in Abu Dhabi en dan is het een “het gaat je goed Felipe and family.” En door...

    • + 0
    • 12 nov 2017 - 21:31
  • Trelas

    Posts: 742

    Sorry hoor, het zal wel aan mij liggen, maar dit was toch gewoon een enorm ingestudeerd ding? Niets oprechts aan... Of ben ik nou te negatief?

    • + 0
    • 13 nov 2017 - 10:06

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land BR
  • Geb. datum 21 apr 1981 (40)
  • Geb. plaats Sao Paulo, BR
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar