user icon
user icon

Van der Garde niet in line-up Virgin voor young driver-test

  • Gepubliceerd op 14 nov 2010 18:10
  • comments 11
  • Door: Robin Smeets
Virgin Racing heeft na afloop van de Grand Prix in Abu Dhabi de line-up voor de young driver-test bekend gemaakt. Het Britse team zal, net als alle andere Formule 1-teams, komende week enkele dagen testen met jonge rijders. Giedo van der Garde, die nog altijd in gesprek zou zijn met Virgin, is niet opgenomen in de line-up.

Ryo Haryanto, de beste GP3-coureur van Manor, zal dinsdagochtend als eerste in de auto stappen en moet later op de dag het stuur overgeven aan de Belg Jerome D'Ambrosio. Luiz Razia mag de complete woensdag in actie komen voor Virgin Racing.

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Np-F1

    Posts: 917

    Zeker bang dat hij te vaak drive-thru;s moet maken. ;)

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 18:25
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Die beslissing zal puur gemaakt worden op de hoeveelheid geld, dus verwacht maar dat het nog wel eventjes gaat duren voordat de 2de rijder daarzo bekend wordt gemaakt.

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 18:48
  • Hoe dan ook is het voor d\'Ambrosio positief nieuws dat hij wel mag.

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 19:42
  • Wiebert

    Posts: 67

    dat krijg je ervan als je 3x een drive through hebt....

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 20:48
    • Ik weet niet wat er eerder was, de 3 drive-throughs of de kennisgeving van het team dat een ander mocht gaan testen.
      Volgens mij het laatste...

      • + 0
      • 15 nov 2010 - 09:25
  • vos

    Posts: 8

    Er mag wel een wonder komen. Wil hij in aanmerking komen voor een f1 zitje komend seizoen

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 21:20
    • Beamer

      Posts: 1.012

      Hij heeft echt geen wonder nodig, gewoon een flinke zak met geld is genoeg (meer geld dan de concurrentie mee kan brengen..)

      • + 0
      • 14 nov 2010 - 22:59
  • gabini

    Posts: 783

    d\'Ambrosio mag ook voor Renault testen en daarmag Ho Ping ook weer niet!

    Overigens was het een beetje verwarend, Gosjean vervangt Ho ping in Gp2 vanmiddag die op zijn beurt weer voor een ander inviel.

    Raar maar waar!

    • + 0
    • 14 nov 2010 - 23:42
  • Xtrapower

    Posts: 57

    Dit is goed nieuws voor onze Belg, laat het aub eens waar zijn dat er nog eens een Belg in de F1 komt.
    Ik ben op en top fan!!!!

    • + 0
    • 15 nov 2010 - 10:38
  • Vind dit zonde, maar is ook Giedo ze eigen fout om tot 3x toe een Drive Trough te krijgen..

    • + 0
    • 15 nov 2010 - 11:20
  • Senninha

    Posts: 11

    What the F hebben in gods naam die 3x drive through\'s er mee te maken dat hij niet mag testen. Dit staat hier naar mijn mening geheel buiten. anders kan williams/HRT net zo goed Maldonado af zeggen want die reed ook bagger dit weekend. en wat te denken van Perez in de sprint race?!

    • + 0
    • 15 nov 2010 - 18:13

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar