Jumbo doet geen uitspraken over sponsorbedrag Max
- Gepubliceerd op 27 maa 2017 14:56
-
21
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Russell kan Antonelli en Ferrari aan: "Moet kleine dingen verbeteren"
George Russell is vol goede moed afgereisd naar de Red Bull Ring voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Mercedes-...
25 jun 2026 16:09 -
Hamilton weet wat nodig is voor wereldtitel met Ferrari: "Ik denk er niet aan"
Lewis Hamilton weigert zich voorlopig rijk te rekenen in de strijd om de wereldtitel, maar de Ferrari-coureur merkt w...
25 jun 2026 18:46 -
Alonso haalt keihard uit naar 'online misbruik' richting Aston Martin
Fernando Alonso is helemaal klaar met de online haat die zijn team Aston Martin momenteel ontvangt. De Spanjaard gaat...
25 jun 2026 18:06 -
Verstappen duidelijk over cruciale updates van Red Bull
Volgens Max Verstappen zijn de updates van Red Bull dit weekend cruciaal voor het hele team. Red Bull introduceert di...
25 jun 2026 17:21 -
Hadjar onthult Red Bull-onderzoek naar ingrijpend probleem
Isack Hadjar heeft bevestigd dat Red Bull bezig is met een diepgaand onderzoek naar de startproblemen. Hadjar en zijn...
25 jun 2026 16:46
Reacties (21)
Login om te reageren-
Ik gok 800.000 euro voor een klein logootje op de helm en 1 commercial met Max (maximaal 2 uur durende draaidag).
- + 1
- 27 maa 2017 - 15:00
-
Je vergeet de jumbo racedagen geloof echt wel dat max daar wat voor wil hebben.
- + 0
- 27 maa 2017 - 19:53
-
Denk dat jij meer in de buurt zit, en zelfs aan de hoge kant.
Zal wel een tonnetje of 2 / 3 aan RB betalen waarvan een deel fiscaal gunstig in de zakken van Max terecht komt. Evenementen worden vanzelfsprekend gewoon gefactureerd. Alles zaken daar om heen is uren werk a' belachelijk uurloon en eind van de zit zit dat jou getal in de buurt en dat is zat ook.
F1 is populair hoor, en zeker Max maar het de doelgroep die Jumbo hiermee bereik binnen hun gebied is tamelijk klein natuurlijk. Een reclameblok op rtl bereikt waarschijnlijk meer mensen en effectiever, gewoon omdat het wat neutraler is.
Gok dat Fritsie een euro of 5 betaald per F1 kijker die in een prognose op basis van onderzoek is vastgesteld. Volgens mij is dat een redelijk bedrag voor het lullige stickertje om de helm. (wees eerlijk, hoevaak per weekend zie dat echt in beeld?)
Volgens mij betaald PePe jeans net aan 3 milj. Usd voor de reclame op de sidepods.
"even" 3 miljoen ophoesten, wat na creatief grootboeknummers toewijzen waarschijnlijk nog "maar" 2 miljoen kost is zelfs voor grote firma's als Jumbo serieus geld hoor. Mooi dat ze enorme omzetten hebben, maar om daar 2 miljoen netto aanmover te houden om als extratje en beetje hobby zelfs zomaar te ... Mag ik het verkwanselen noemen? Dat is niet niks. Vergeet even niet dat ook daar een management, bank en financieel specilisten zitten die meer zeggenschal hebben dan Fritsie zelf. Dat ziin verzoek wordt ingewilligd is anderzeids wel een goed teken.... Kennelijk kan het allemaal (nog) wel uit.- + 0
- 27 maa 2017 - 22:55
-
Fijn dat je dit doet Frits, net als het Le Mans project met Jan en Rubens.
- + 2
- 27 maa 2017 - 15:01
-
Zulke bedrijven hebben we wat aan... dat zouden er meer (voor onze sport) moeten doen!
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:09
-
En weer 10 seconden van mijn leven verpest aan een hoogstandje journalistiek.
- + 4
- 27 maa 2017 - 15:12
-
3 miljoen euro per jaar is echt een hilarisch hoog bedrag. Denk dat Mag Verslappen dichter in de buurt zit.
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:27
-
Je moet het eerst lezen en dan nog dit5 schrijven dat is wel meer dan 10 seconden. Moeten we nu medelijden met je hebben? :-)
- + 0
- 27 maa 2017 - 18:59
-
Ik weet niet of het 3 miljoen per jaar is .. ik denk eerder 3 miljoen over de hele periode van het contract ...
- + 0
- 27 maa 2017 - 19:52
-
Klopt het krantje viel gister in de bus staat weer niks in.
- + 0
- 27 maa 2017 - 20:02
-
Frits for president.
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:24
-
Max is het hele jaar in de aanbieding.... :0
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:26
-
3 Miljoen iedereen weet wie Max is in Nederland en hij speelt ff in een commercial, denk dat het die 3 mil wel waard is.
- + 2
- 27 maa 2017 - 15:26
-
3 miljoen is ook niet zo veel als je kijkt hoeveel winst Jumbo per jaar maakt.
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:33
-
is per maand
- + 0
- 27 maa 2017 - 15:40
-
ik bedoel dat kratje bier bij de win van blijft ook maar uit .
- + 0
- 27 maa 2017 - 20:06
-
Zullen ze bij verstappen ook de laagste prijs garantie geven.
- + 1
- 27 maa 2017 - 20:34
-
Van Eerd heeft groot gelijk.
Wat hebben nieuwsgierige buitenstaanders daar nou mee te maken ?
Wat mij betreft verdiend Max Verstappen 10 miljoen per jaar.
Ik heb daar nixs meer of minder om.
Hij is het overigens meer dan waard.- + 0
- 27 maa 2017 - 23:05
-
Frits was al heel lang een op en top race fanaat, dat er eindelijk een toptalent uit NL kwam moet voor hem als een geschenk uit de hemel zijn gekomen. Hij heeft denk ik geen seconde getwijfeld, en is als eerste Nederlanse sponsor meteen "all in" gegaan om Max te steunen. Bedankt Frits, er zouden meer sponsoren als jij moeten zijn.
- + 0
- 27 maa 2017 - 23:15
-
iig niet genoeg voor een prominente plaats op de auto.
- + 0
- 27 maa 2017 - 23:59
-
waarom zou hij dat doen? Zoveel Jumbo's zitten er niet in o.a. Azerbedijan
- + 0
- 28 maa 2017 - 09:33
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
834.069 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
909.028 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Posts: 160
En weer 10 seconden van mijn leven verpest aan een hoogstandje journalistiek.