Is Red Bull opgewassen tegen Mercedes en Ferrari?
- Gepubliceerd op 23 maa 2017 15:39
-
37
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Sky Sports weet meer: "Geruchten Verstappen naar McLaren zijn serieus"
De druk op Red Bull Racing neemt verder toe. Volgens Sky Sports F1-analist Anthony Davidson is het cruciaal dat het t...
27 jun 2026 20:38 -
FIA grijpt in na overtreding Hadjar en Red Bull
Red Bull-coureur Isack Hadjar is na de kwalificatie in Oostenrijk aan een straf ontsnapt. De Fransman had zich tijden...
27 jun 2026 20:06 -
Hamilton is overtuigd: "Ferrari kan winnen in Oostenrijk"
Lewis Hamilton start zondag vanaf de derde plaats aan de Grand Prix van Oostenrijk, maar de Ferrari-coureur blijft re...
27 jun 2026 21:06 -
Red Bull onthult oorzaak van zware crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing heeft de oorzaak van de crash van Max Verstappen gevonden. De viervoudig wereldkampioen ...
27 jun 2026 22:44 -
Antonelli gaat door het stof na kostbare fout
Andrea Kimi Antonelli baalt als een stekker dat hij te veel gas terugnam in de kwalificatie in Oostenrijk. Door de cr...
27 jun 2026 21:47
Reacties (37)
Login om te reageren-
zondag weten we het
- + 0
- 23 maa 2017 - 15:38
-
Ik zou zeggen dat het antwoord op de titel van dit artikel is "Dat hangt helemaal af van Renault".
- + 0
- 23 maa 2017 - 15:41
-
Bwoah, ik weet het al een tijdje en alle berichten lijken het te bevestigen :)
- + 0
- 23 maa 2017 - 19:28
-
Krijgen jullie betaald per 'post'? I.p.v. een post met een andere inhoud dan en reeds geplaatste post?
Dit onderwerp begint een beetje sneu te worden...- + 11
- 23 maa 2017 - 15:43
-
@demachiel Inderdaad, mee eens!
- + 0
- 23 maa 2017 - 15:50
-
Demachiel en Pipje, neem lekker een abbonement op F1 blad.
- + 2
- 23 maa 2017 - 16:09
-
En waarom precies Jan?
- + 0
- 23 maa 2017 - 16:15
-
@demachiel, dan zijn jullie zeikerds tenminste weg van dit forum. Je hoeft hier niet te zijn hè?
- + 5
- 23 maa 2017 - 16:17
-
Is strijden voor een beetje kwaliteit zo erg dan?
Ik vind dit over het algemeen een leuke site, alleen vallen ze nu naar mijn mening echt teveel in herhaling. Zie het als positieve kritiek.- + 6
- 23 maa 2017 - 16:19
-
Het is een beetje de spanning hoog houden. Iedereen is ongeduldig en wacht op het eerste "echte" nieuws. Waar staat Red Bull in de rangorde?
- + 1
- 23 maa 2017 - 16:27
-
@hoekiewoutstra & Jan Almere, dus jullie gaan voor kwantiteit boven kwaliteit begrijp ik? Snel tevreden, gelukkig. Maar er zijn ook nog mensen ( waaronder ikzelf ) die met een kritische blik kijken en als jullie dat niet bevalt waarom ti*fen jullie dan niet op? Jullie hoeven hier ook niet te zijn he?
- + 2
- 23 maa 2017 - 17:34
-
Het wordt steeds gezelliger hier. Stelletje zeikerds. Ik lees alleen deze site en dan ook nog niet elke dag en elk uur.
- + 0
- 23 maa 2017 - 17:43
-
rustig. Geef het een plekje
- + 0
- 23 maa 2017 - 18:45
-
adem in..........en adem weer rustig uit......
- + 0
- 23 maa 2017 - 19:24
-
Maximilian, je loopt te mekkeren over een post dat eerder geschreven is, en dan pak je zinnen uit mijn reactie. Hoezo, de pot verwijd de ketel? Wees eens origineel jong.
- + 0
- 23 maa 2017 - 23:37
-
@hoekie, koekje van eigen deeg niet goed verteerd?
- + 1
- 24 maa 2017 - 09:44
-
Welk koekje van eigen deeg? Verklaar je nader.
- + 0
- 24 maa 2017 - 12:52
-
Morgenvroeg samenvatting van de vrije training op n-tv van 05:50-07:40.
- + 0
- 23 maa 2017 - 15:58
-
Vannacht vrije trainingen gewoon live bij ziggo..
- + 4
- 23 maa 2017 - 15:59
-
Ik zit er gewoon klaar voor hoor vannacht.
Half 2 gaat de televisie aan, kleine meid gelijk een flesje en papa is gewoon aan het multitasken :)- + 3
- 23 maa 2017 - 16:00
-
Wat is n-tv voor zender? Zit dat op de kabel?
- + 0
- 23 maa 2017 - 17:29
-
Zit vannacht ook gewoon voor de tv met mijn giechel, heeft wel wat s'nachts live F1 kijken.
- + 0
- 23 maa 2017 - 17:50
-
NOTHINGBUTTHETRUTH 23 maa 2017 17:29 Helaas, die zit op de "Duitse" satelliet Astra 1. Om meerdere reden kijk ik al ruim tien jaar via de schotel. Voor 'n paar tientjes koop je 'n 2e hands schoteltje met receiver en steun voor aan de muur (voor 'n HD-receiver beetje extra). Met 2 LNB's (zeg maar antennes) kun je met één schotel tegelijkertijd de "Engelse" (Astra2) én "Duitse" satelliet ontvangen. Maw helft van de races en trainingen live op Channel 5 (met More4 als backup voor FP) en de andere helft van de races via RTL Television (met als backup N-TV voor FP).
- + 0
- 23 maa 2017 - 18:38
-
correctie: niet Channel5 maar Channel4. Klopt ook beter met More4...
- + 0
- 23 maa 2017 - 18:53
-
Zou ook graag een schotel willen,maar met mijn nickname is dat echt ''not done'' zo'n heimwee schotel.
- + 0
- 23 maa 2017 - 23:11
-
Half 2 voorbeschouwing op sky sports. Om 2 uur Fp1 kijken bij ziggo. Sta er zeker ook voor op!
- + 0
- 23 maa 2017 - 16:32
-
De race zelf, dat is toch zondag om 7 uur? Ivm het verschuiven van de tijd?
- + 0
- 23 maa 2017 - 18:47
-
Ja
- + 0
- 23 maa 2017 - 19:20
-
Thanks ik zal er zijn
- + 0
- 23 maa 2017 - 20:40
-
Al die diehards die om twee uur gaan kijken veel succes ! Als je daarna nog moet werken hoop ik voor je dat je baas ook dat F1 gevoel heeft. hoe dan ook ik draai rond die tijd nog even om in BED.
- + 0
- 23 maa 2017 - 22:15
-
"Over één snelle ronde is Red Bull Racing in elk geval nog niet opgewassen tegen Mercedes en Ferrari" Oh echt waar? Heb ik de kwalificatie gemist? Of heeft f1today een glazen bol gevonden? Of ben ik misschien één van de weinige die heeft meegekregen dat de Renault motoren nog verre van op 100% stonden tijdens de testen? Heerlijke verslaggeving, heel professioneel. Zullen we gewoon ff afwachten tot het zaterdag is?
- + 0
- 23 maa 2017 - 19:09
-
Gewoon even helder nadenken, dan kom jij tot dezelfde conclusie;)
- + 0
- 23 maa 2017 - 20:59
-
Gewoon even helder nadenken...niemand kan tot die conclusie komen @speedpuppet. We zullen het gewoon moeten afwachten. Of durf jij er...laten we zeggen er een vinger om te verwedden?
- + 0
- 23 maa 2017 - 21:34
-
Zie je wel....
- + 0
- 24 maa 2017 - 08:33
-
Je begrijpt niet mijn punt, dat is duidelijk. Je bent één dag te vroeg met je "zie je wel..." Vandaag is vrijdag, morgen is zaterdag. Morgen, wanneer de auto's met minimale brandstof en in kwali-modus op de grid staan, gaan we het zien. "Over één snelle ronde.."=kwalificatie. Niet race simulatie, niet banden-simulatie, niet stint-simulatie zoals we tot nu toe hebben gezien, zoals het altijd al word gedaan in de vrije trainingen. Morgen in de kwali en niet eerder weten we allemaal met 100% zekerheid dat de auto's in snelste modus en minste gewicht op de grid staan. Is merc favoriet? Yep, waren ze al, niks veranderd. Ziet Ferrari er goed uit? Yep, en dat wisten we ook al. Maar dat doet er allemaal niet toe. Die één snelle ronde hebben we nog niet gezien dus doe dan ook niet die uitspraak! Maar ik vermoed morgen ook niet veel verandering te zien. Een 5+6 zou een heel goed resultaat zijn voor RB. Valtteri voor ferrari is een mooi debuut. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat glazenbollen die de toekomst voorspellen niet bestaan.
- + 0
- 24 maa 2017 - 13:29
-
even afwachten maar weer
- + 0
- 23 maa 2017 - 20:42
-
Ik denk dat het vechten wordt tegen Williams. Dat winnen ze wel vanwege Stroll maar het zijn niet de gevechten die je wilt.
- + 0
- 23 maa 2017 - 21:25
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
909.575 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Posts: 183
Krijgen jullie betaald per 'post'? I.p.v. een post met een andere inhoud dan en reeds geplaatste post?
Dit onderwerp begint een beetje sneu te worden...