user icon
user icon

Video: Documentaire over het leven van Max

  • Gepubliceerd op 26 dec 2016 11:01
  • comments 23
  • Door: Danny Sosef

Max Verstappen is binnen amper twee jaar uitgegroeid tot een ster in de Formule 1. De jonge Nederlander laat bij vlagen adembenemend mooie dingen zien. Je zou bijna vergeten dat hij pas twee seizoenen op het hoogste niveau heeft gereden. Red Bull maakte op weg naar zijn debuut in 2015 deze documentaire over het leven van Verstappen. Fijn materiaal om tijdens het uitbuiken op Tweede Kerstdag - of op een ander moment - nog eens terug te kijken.

 

Reacties (23)

Login om te reageren
  • Houwimmie

    Posts: 487

    Vandaag een gewone werkdag hier :)

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 11:10
  • Supersoft

    Posts: 922

    Of misschien Jumbo?

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 12:01
  • Rimmer

    Posts: 7.829

    Kom op man, godse oude docu. Misschien dat de 60+ bezoekers het nog niet op YouTube hadden gevonden maar voor de rest van de bezoekers hier is het bijna een belediging om 2 jaar oud materiaal te gaan posten onder de noemer "leuk voor de kerst"
    Tenzij jullie de kerst van 2014 bedoelen bedoelen natuurljk. ;)
    Afijn, ik blijf toch een trouwe bezoeker hier en voor iedereen: fijne feestdagen en goede gezondheid toegewenst.

    • + 6
    • 26 dec 2016 - 12:19
    • Een beetje te VET en TEVEEL gegeten gisteren?

      • + 2
      • 26 dec 2016 - 12:23
    • Gard

      Posts: 863

      Het was waarschijnlijk VRETEN in plaats van VREDE op aarde.

      • + 3
      • 26 dec 2016 - 12:42
    • Ik vond het anders best leuk deze weer eens te bekijken.

      • + 1
      • 26 dec 2016 - 12:58
    • Mijn leven draait simpelweg niet om Max Verstappen. Ik waardeer 'm en hoop dat 'ie een grote wordt en ik geniet van zijn kunsten, maar los daarvan boeit het mij niet zo hoe zijn leven was tot nu toe - ofschoon ik deze docu wel al lang gezien heb - of waar hij op vakantie is. Hij is een mega talent, maar tegelijkertijd iemand die voor de ontwikkeling daarvan al het denkbare en meer ter beschikking had. Prima hoor, maar het verhaal van Damon Hill is bijvoorbeeld tien keer interessanter. Ook al was hij niet gezegend met het talent van Max. Hij is wel een WK en zijn verhaal maakt die titel een stuk boeiender.

      • + 3
      • 26 dec 2016 - 13:13
    • Maar Rimmer heeft wel gelijk. Toen ik de titel van het bericht al zag dacht ik direct al toch niet die oude docu van TR he? En ja hoor! Post dan gewoon niets i.p.v. oude meuk op de site te plaatsen.

      • + 0
      • 26 dec 2016 - 13:15
    • Oh nee, wat heb ik allemaal gemist tijdens de kerst?! George Michael dood en nu Max Verstappen teruggezet naar Torro Rosso? :'(

      • + 0
      • 26 dec 2016 - 14:28
    • Ben dover ben ik het totaal niet mee eens dat hill dan mooier is juist niet belachelijk zonder extreem talent heb je enkel t juiste team nodig

      • + 2
      • 26 dec 2016 - 21:54
    • Dan weet jij niet wat Damon Hill heeft moeten doen om te komen waar hij is gekomen. Dat is echt een prachtig verhaal.

      • + 0
      • 28 dec 2016 - 16:03
  • Sirhenry

    Posts: 759

    Kom op mensen...het is komkommertijd. Ze moeten toch iets op de site plaatsen, er is gewoon niks nieuws te melden. Dan maar ouwe meuk, misschien zijn er anderen die het nog niet gezien hebben......🤡

    • + 3
    • 26 dec 2016 - 13:21
    • Precies.

      • + 0
      • 26 dec 2016 - 14:27
    • Er zat niet een komkommer in dat filmpje...

      • + 1
      • 26 dec 2016 - 16:16
    • Gard

      Posts: 863

      Ik had hem nog niet gezien maar ik heb ook geen tijd zoals sommigen om continu alles over F1 na te zoeken.
      Heb gelukkig nog andere hobby's en mijn werk, en daar ben ik best tevreden mee.
      En misschien kunnen we een goed voornemen maken om niet over alles en nog wat te lopen zeuren,

      • + 1
      • 26 dec 2016 - 16:18
  • Aviflex

    Posts: 1.058

    hij zal al inmiddels al 10 miljoen+ op z'n bankrek. hebben staan:P

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 13:50
  • nu al een Documentaire over max.....

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 14:00
  • Houwimmie

    Posts: 487

    toeleverancier van AH.

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 14:08
  • F1 Today, ga zo door. Ook al is het oud, een mooie video is altijd goed.

    Misschien eens wat oude teampresentaties, als warming up, plaatsen?

    Bijvoorbeeld:https://www.youtube.com/watch?v=9tGlUQ7nbdk

    Wat een geweldige sponsorpet van Nigel Mansell......

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 15:16
  • En dan hier nog iets heel interessants, helaas heeft F1Today dit breaking news gemist begin dit jaar!

    www.youtube.com/watch?v=hLjgeuGJGJc

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 15:28
  • TDZ

    Posts: 1.296

    Leuk filmpje maar eerlijk gezegd gedateerd. Ik zag dit filmpje al ten tijde van zijn aantreden bij STR.

    • + 0
    • 26 dec 2016 - 18:25
  • Vandaag of morgen een documentaire over het weekend van Max in Monaco " Waar ging het mis ? " , dan staat een groot aantal forumleden weer met beide voetjes op de grond.

    • + 2
    • 27 dec 2016 - 01:57

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.095
  • Podiums 39
  • Grand Prix 113
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar