user icon
user icon

Verstappen op de cover van de nieuwe Esquire

  • Gepubliceerd op 14 dec 2016 16:01
  • comments 28
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen is door het blad Esquire uitgeroepen tot 'Sportman van het Jaar'. De jonge Nederlander siert de cover van de nieuwste editie van het magazine, dat sinds vandaag in de schappen ligt. Esquire stelt: "Sinds dit seizoen is Max Verstappen is geen 'talent' meer, Max Verstappen is een wereldster."

Verstappen is de jongste coverheld in het 26-jarige bestaan van Esquire. Verslaggever Johan Faber interviewde de jongste Grand Prix-winnaar aller tijden: "Zoals hij met dat dromerige koppie voor de camera's poseert lijkt het misschien een schat van een jongen, zo eentje die je eerder een Chocomel aanbiedt dan een Red Bull. Maar ondertussen is hij dus ook een meedogenloze coureur, die de concurrent geen centimeter asfalt gunt."

Esquire-hoofdredacteur Arno Kantelberg: "Misschien vanwege zijn nog jonge leeftijd, of vanwege zijn a-typische gezichtstrekken, maar Max Verstappen doet het verrassend goed als covermodel. De uiterlijke kalmte die een innerlijk vuur camoufleert, zet hij net zo makkelijk in op het circuit als in de fotostudio."

Reacties (28)

Login om te reageren
  • wibi

    Posts: 4.366

    Niet SAI ? Wat zal die balen...

    • + 2
    • 14 dec 2016 - 16:04
    • Haha

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 16:06
    • Droopy

      Posts: 620

      Niet SAI want dat is saai

      • + 2
      • 14 dec 2016 - 16:11
    • Bottas vroegen ze ook, maar die mocht nog niet. Nico had het te druk met acteren.

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 16:18
  • M Benz

    Posts: 1.152

    Ik voorspel weer veel geklaag van Sainz. Als Max op de cover van .... staat dan had ik zeker bij ........ gestaan ;)

    • + 0
    • 14 dec 2016 - 16:26
    • Hij krijgt de loden leeuw van Radar....Jan Smit was er tenminste heel blij mee haha

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 17:02
    • dizzy

      Posts: 1.435

      Carlos had gesolliciteerd bij Time Magazine als 'POTY'. Hij was het zeker geworden als Hillary de verkiezingen had gewonnen.

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 18:17
  • Jammer dat de foto hier niet bij het artikel staat, want Max staat er heel goed op.
    Zo zien we hem zelden.

    www.esquire.nl/the(...)x-verstappen-cover/

    • + 2
    • 14 dec 2016 - 16:27
    • Max lijkt wel een Backstreet Boy op die foto ;)

      • + 1
      • 14 dec 2016 - 16:47
    • wibi

      Posts: 4.366

      Ziet er "woest" uit op het plaatje. Mooi ! Geen jongen maar een jonge volwassen man. Heel goed en bedankt Pietje !

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 17:21
    • Wow, zou wel een mati van Rico kunnen zijn....

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 20:05
    • Stitch

      Posts: 4.908

      Bedankt Piet! Ik heb de foto die bovenaan staat even vergeleken met de foto die op de cover staat. Ik vind die boven eigenlijk toch wel veel cooler dan de coverfoto, alleen heeft de fotograaf daar de camera ff vergeten verticaal te houden, waardoor die het dus helaas niet kon worden. Ik vind de lichtvoering daar veel spannender (bij de coverfoto veel vlakker, waardoor hij daar eerder te lief overkomt) ik heb het ook niet zo op witte bontkragen, wat nog een reden is waarom ik die andere foto sterker vind. Het wit van de kraag leid af van Max. Dat is altijd zo. Het oog gaat automatisch naar de lichtste plekken op een foto en samen met die witte letters word dat erg druk. Zo dat moest ik ff kwijt ;-)

      • + 1
      • 14 dec 2016 - 23:30
    • Totalia

      Posts: 887

      Bedankt pietje, zal wel met rechten te maken hebben dat F1 vandaag het niet plaats. Super shots!!!

      • + 1
      • 15 dec 2016 - 09:54
  • Vroeger draaide de aarde om de zon, anno 2016 draait de wereld om Max. Ongelofelijk wat die tiener los heeft gemaakt, niet alleen in Nederland. Zou wat zijn als alsnog Sjinkie Knegt als sporter van het jaar wordt verkozen en niet Max.

    • + 2
    • 14 dec 2016 - 16:29
    • Vroem!

      Posts: 285

      Het begint inderdaad een 'Chuck Norris' achtige omvang te krijgen...

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 17:07
  • Caramba

    Posts: 5.786

    En zeker een heel interview met wat we nog niet wisten?

    • + 1
    • 14 dec 2016 - 17:03
    • Je leert over zijn lievelingseten, zijn ochtendritueel, met welke hand hij euh....

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 17:16
    • De koppeling los laat?

      • + 1
      • 14 dec 2016 - 17:24
    • Zijn tanden poetst?

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 18:37
    • Stitch

      Posts: 4.908

      een rechterbocht instuurt, terwijl hij links aan het inhalen is?

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 23:33
  • Eindelijk eens niet in Red Bull uniform.

    • + 0
    • 14 dec 2016 - 18:03
  • Tis wel maar de Nederlandse Esquire...

    • + 0
    • 14 dec 2016 - 18:56
    • Puma00

      Posts: 17

      Kwestie van tijd? Maar, zeker mooie foto's.
      Ik kwam laatst een foto tegen, ook een studiofoto, waarvan ik vond dat die totaal niet bij hem paste.

      • + 0
      • 14 dec 2016 - 19:39
  • sainz komt op de cover van de Spaanse daklozekrant

    • + 0
    • 14 dec 2016 - 20:03
  • twslex

    Posts: 570

    Bernie in een interview: Asked about potential candidates, he said: “I think there’s one or two of them who are capable of performing,” before adding: “I don't think anybody is going to beat Lewis.”

    However, Ecclestone conceded that Red Bull driver Max Verstappen is one man who could challenge Hamilton given equal machinery.

    • + 0
    • 14 dec 2016 - 21:06
  • aap

    Posts: 1.366

    leuk maar een liever een titel

    • + 1
    • 14 dec 2016 - 21:07
  • Hebben ze hem expres gekleed als een bullrider (rodeoclown) ergens uit de midwest van Amerika ? Misschien slechts mijn associatie dus.

    • + 0
    • 15 dec 2016 - 10:24
  • Petje af

    Posts: 780

    Max is hot.

    • + 0
    • 15 dec 2016 - 12:53

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.076
  • Podiums 38
  • Grand Prix 112
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar