Sebastian Vettel erg tevreden over RB6 in Hongarije

Sebastian Vettel was na afloop van de kwalificatie in Hongarije erg tevreden over zijn auto, de Red Bull RB6. Volgens de Duitser is het een geweldige auto om mee te rijden. Vettel was dan ook erg blij met zijn pole position.

"Het hele weekend voelt de auto al comfortabel aan en we hebben afgelopen nacht zelfs nog wat kunnen verbeteren", vertelde Vettel. "Het team heeft echt een geweldige auto gebouwd, dus dit moment was voor hun. Ik kijk erg uit naar de race van morgen, waar de start erg belangrijk zal zijn."

Reacties (16)

Login om te reageren
  • speedmen

    Posts: 46

    en dan wordt je om de oren gereden door ferrari

    • + 0
    • 31 jul 2010 - 15:54
    • mario

      Posts: 15.285

      Dat is dus nog maar afwachten.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 16:17
    • okkie

      Posts: 302

      Jammer, dat je voor pole enzo geen punten krijgt. Dat komt morgen Ferrari een tweetje.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 16:17
    • patrizio

      Posts: 27

      hoop het ook zo,ben benieuwd wat ze morgen kunnen brengen en ben wel te vinden voor okkie en dat de pole mss ook een paar punten waard is,stel je voor dat in de laatste race die pole en niet alleen de race het verschil zou kunnen uitmaken hé,hoe zouden de ryders er dan voor gaan??????

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 23:04
  • mario

    Posts: 15.285

    Goh.... Ik had verwacht dat ie wel wat te klagen had ;)
    Als je zo\'n voorsprong op de rest hebt en ook op je teamgenoot, dan kun je niet anders dan tevreden zijn.

    • + 0
    • 31 jul 2010 - 15:54
    • Precies. Hoe kan je nou niet tevreden zijn over de auto. Tenzij dat barrel morgen kapot gaat. De voorsprong op webber valt nog wel mee. Webber maakte een foutje in de 2e sector en daar winnen de bulls 6tienden.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 15:56
    • mario

      Posts: 15.285

      Dat is waar, anders had Webber er wel wat dichtbij gezeten, maar of hij de pole had gepakt betwijfel ik.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 15:58
  • Wat moet hij anders zeggen? Ik heb ruim pole, maar de auto is slecht? Dit is echt Non-Nieuws. En over de start. Op de BBC hadden ze het erover dat +/- 66% van de 1e rij is gewonnen op dit circuit en dat dat % op bv Barcelona 95% is.

    • + 0
    • 31 jul 2010 - 15:55
    • okkie

      Posts: 302

      En de McLarens blijven ook niet bij. Gaat goed met die scharlaken pijlen.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 16:21
    • mario

      Posts: 15.285

      @ Okkie: McLaren zijn niet meer de Silberpfijlen he... Dat is nu Mercedes GP. De naam komt uit het verleden en heeft altijd aan Mercedes toebehoort en werd ook aan McLaren gegeven vanwege de nauwe samenwerking tussen Merc en McLaren.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 16:54
  • delange

    Posts: 2.635

    raar dat die duits niet zegt dat ie nog sneller kon ......want dat doet ie meestal wel hè ...zeggen dat ie ergens wat tijd verloor terwijl ie al een riante voorsprong heeft in quali.
    Ach morgen doet ie een vettelke tegen webber en passeert Alonso de 2 rb.

    • + 0
    • 31 jul 2010 - 17:40
  • F108

    Posts: 122

    hoop echt dat ie crasht morgen beter wint webber ofzo

    • + 0
    • 31 jul 2010 - 17:48
    • ehhhhhhhhhhh, oke.

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 17:59
    • Ben je nou echt zo dom of heeft iemand anders dit voor je getypt?

      • + 0
      • 31 jul 2010 - 21:49
    • wat voor eikel ben jij.vettel het niet gunnen van mij mag de beste winnen.

      • + 0
      • 1 aug 2010 - 00:21
    • @dhr uit Schagen: je hebt nog niet zo veel berichten achter je naam staan, maar wel al meer scheldwoorden gebruikt. Van mij mag je dat achterwege laten.

      • + 0
      • 1 aug 2010 - 13:43

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 1.480
  • Podiums 56
  • Grand Prix 161
  • Land DE
  • Geb. datum 3 jul 1987 (38)
  • Geb. plaats Heppenheim, DE
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel
show sidebar