Red Bull Racing onthult nieuw logo

Red Bull Racing heeft vandaag via Twitter haar nieuwe logo bekend gemaakt. Sinds dit jaar maakt Infiniti geen onderdeel meer uit van het team uit Milton Keynes. Infiniti was drie jaar lang de titelsponsor van Red Bull Racing, maar eind vorig jaar gingen beide partijen uit elkaar.

Na veel gesteggel met motorleverancier Renault blijft Red Bull Racing wel rijden met de Franse motorleverancier. De krachtbron krijgt een andere naam mee, namelijk die van TAG Heuer, de Zwitserse horlogemaker die als sponsor overkomt van McLaren. Opmerkelijk is dat TAG Heuer niet gebruikt wordt in het nieuwe logo van Red Bull Racing.

 

Mojito

Posts: 4.843

Ja, dit is duidelijk het werk van een buitengewoon creatieve geest.

  • 1
  • 4 jan 2016 - 23:17

Reacties (7)

Login om te reageren
  • WOW!!!
    Ik geloof best dat dit een paar knaken heeft gekost en wat een fantastische grafisch ontwerper heeft dit verzonnen zeg en dat in zo'n korte tijd.
    Echt super en ook mooi hoe die 2 stieren in het logo zijn verwerkt,je moet er maar opkomen.
    Mooiste logo sinds tijden van het meest vernieuwende team op de F1 grid.

    • + 0
    • 4 jan 2016 - 22:40
    • Dikkedop

      Posts: 793

      Ik snap alleen waarom die stieren rood zijn.....

      • + 0
      • 4 jan 2016 - 22:54
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Ja, dit is duidelijk het werk van een buitengewoon creatieve geest.

      • + 1
      • 4 jan 2016 - 23:17
    • neor2

      Posts: 1.549

      Haha reken er maar op dat dit minimaal 100.000 euro gekost heeft om te laten ontwerpen. Zo schiet me ook het logo van Gemeente Amsterdam in het hoofd; een ton en de enige wijziging was een enter tussen de woorden 'Gemeente' en 'Amsterdam'. Geniaal toch als je dit weet te verkopen.

      • + 0
      • 5 jan 2016 - 09:43
  • Rimmer

    Posts: 13.329

    Het is een tijdelijk logo. Om nu gelijk al de olifanten van Frits op in het logo te verwerken ging zelfs Dieter te ver. Achter de schermen wordt echter druk gewerkt zodat de eerste blikken in geel en voorzien van olifanten in 2017 in de schappen kunnen liggen.
    Daarmee moet het mogelijk zijn de gele Il dottore Monster blikken definitief uit de schappen te drukken. Tot groot verdriet overigens van ondergetekende.

    • + 0
    • 4 jan 2016 - 23:03
    • BeaR

      Posts: 1.695

      Monster KILLLL!!! ;-)

      • + 0
      • 5 jan 2016 - 02:35
  • BeaR

    Posts: 1.695

    LOL

    • + 0
    • 5 jan 2016 - 02:33

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar