user icon

Stevens hoopvol over nieuw contract bij Manor

  • Gepubliceerd op 03 nov 2015 16:27
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra

Will Stevens stevent af op contractverlenging bij Manor F1 Team. Het achterhoedeteam verkeert in een bestuurlijke crisis nadat John Booth, Graeme Lowdon en Bob Bell hun vertrek hebben aangekondigd, maar dat weerhoudt de renstal niet van onderhandelingen met kandidaten voor de stoeltjes voor 2016. En Stevens dicht zichzelf goede kansen toe.

Hij laat aan Autosport weten: "Alles gaat de juiste kant op. Veel mensen werken namens mij aan de toekomst. De situatie begint er elke dag beter uit te zien. We zijn blij met hoe we ervoor staan en hoe we vooruit gaan. Natuurlijk had ik liever al eerder uitsluitsel gehad en bijgetekend voor volgend jaar. Als coureur wil je altijd zo snel mogelijk duidelijkheid over de toekomst."

"Het is prettiger om naar races af te reizen in de wetenschap dat je onderdak hebt voor het volgende seizoen. Het kost alleen tijd, al pushen we hard. Als alles volgens plan blijft verlopen, dan ben ik vol vertrouwen dat ik ook in 2016 voor Manor van de partij ben. Hopelijk zijn we als team competitief en kunnen we voor de punten gaan. Ik hoop op een jaar waarin ik echt kan laten zien waartoe ik in staat ben."

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Gigi

    Posts: 2.209

    Will, Rossi rijdt je om de oren. Als ik Manor was zocht ik iemand met een hoop sponsorgeld en betere racekwaliteiten dan Stevens.

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 16:31
    • Zou Giedo interesse hebben?

      • + 0
      • 4 nov 2015 - 07:20
    • Nee, denk het niet.

      • + 0
      • 4 nov 2015 - 08:08
    • maxioos

      Posts: 1.696

      Ze hebben VdG begin dit jaar meerdere malen benaderd en ik moet zeggen, hij heeft het goed gezien er niet mee in zee te gaan. Blijkbaar was het al vrij duidelijk dat die nieuwe auto en motor er dit jaar helemaal niet meer zou komen, ver voor ze het bekend maakten. Ik zou nu met een Mercedes motor in het vizier wel opnieuw gaan analyseren mochten ze weer toenadering zoeken.

      Maar verwacht VdG echt niet meer in de F1, maar je weet maar nooit.

      • + 0
      • 4 nov 2015 - 08:43
  • neeeeeeee

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 17:50
  • Laat Manor maar eerst maar eens overeind blijven met al die hoge heren die daar verdwijnen .....

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 18:56
    • Gompie

      Posts: 4.951

      Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Zou mij niets verbazen als daar een zooitje Mercedes-technici worden gestald.

      • + 0
      • 4 nov 2015 - 06:49
  • Jonson

    Posts: 83

    Tuurlijk is tie hoopvol ze hebben tenslotte een nieuwe teambaas nodig

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 19:04
    • Stevens heft me altijd positief verrast. Rossi en Wehrlein zou mijn favoriete duo zijn, maar Stevens als reservecoureur en teambaas, ik teken er voor ;)

      • + 0
      • 3 nov 2015 - 19:16
  • Ghehe.... toch begin ik hem wel te mogen...
    Zeker niet de snelst ... maar wel een volhoudertje...

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 19:18
  • Heerlijk toch, dit stompzinnige positieve gezwam op niets af. "Het gaat de goede kant op" en op een andere site wist hij ook te vertellen dat hij uitstekend had gepresteerd tijdens de kwalificaties. Tuurlijk Will. Je hebt alleen de laatste tijd het achterlicht van Alexander Rossi gezien, voor de rest reed jij voor de rest uit. Een volle ronde.

    • + 1
    • 3 nov 2015 - 19:48
  • maxioos

    Posts: 1.696

    Nu snap ik waarom iedereen zo snel dat team verlaat. Dat kan toch niet, is al verbazingwekkend dat hij dat seizoen uit mag rijden zo belabberd presteert hij al vanaf de winterstop.

    • + 0
    • 3 nov 2015 - 20:33
  • Mehri is behoorlijk teleurstellend geweest, maar die heeft in ieder geval buiten de F1 nog af en toe iets gepresteerd. Stevens heeft geen enkele noemswaardige prestatie geleverd in zijn carriere. Wat dat betreft is zijn F1 seizoen nog meegevallen. Rossi is ook geen uitzonderlijk talent, maar wint wel iedere keer van Stevens.

    • + 0
    • 4 nov 2015 - 00:30

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team Marussia
  • Punten 0
  • Podiums 0
  • Grand Prix 19
  • Land GB
  • Geb. datum 28 jun 1991 (29)
  • Geb. plaats Roachford, GB
  • Gewicht 63 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar