user icon

Rosberg en Hamilton spelen poppenkast op het podium

  • Gepubliceerd op 01 nov 2015 22:36
  • comments 30
  • Door: Danny Sosef

Nico Rosberg en Lewis Hamilton kunnen elkaars bloed wel drinken. Hoewel, voor de televisiecamera's laten ze dit niet altijd merken, want ook vandaag leek het weer koek en ei op het podium bij de interviewsessie met Nigel Mansell.

Zowel Rosberg als Hamilton gaven complimenten. De winnaar van Mexico, Nico Rosberg: "Dit is echt een geweldige dag! Ik heb een fantastisch gevecht gehad met Lewis en ik ben heel blij dat ik deze Grand Prix heb gewonnen. Dit is het beste podium van het jaar. Echt geweldig, iedereen bedankt."

Zijn teamgenoot deed vrolijk mee in de poppenkast die Mercedes opvoert: "Nico heeft een fantastische race gereden. Het is heel leuk om hier te zijn, dit stadion waar we nu instaan is net als een voetbalstadion, ik heb nog nooit zoiets gezien."

Reacties (30)

Login om te reageren
  • MadMax2.0

    Posts: 627

    Hele formule1 begint 1 poppenkast te worden.....om te k.t..n

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 22:45
    • Poepenkast is meer op zijn plaats.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 22:53
    • @ MADMAX2.0 Niks nieuws hoor, het is altijd al zo geweest., hoe lang volg je dit circus al?

      Vraag maar aan Mamsell in Monaco of Schumi die de beker in Barrichello's hand probeerde te duwen.

      Ik lees je reactie wel weer van de volgende race die je weer zal kijken terwijl je er op zogenaamd kots.

      • + 1
      • 2 nov 2015 - 01:19
  • dizzy

    Posts: 1.435

    Dat Nico zelf zijn felicitaties bij Lewis moest gaan halen. Ik had Hamilton's gezicht op dat moment wel willen zien.

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 22:48
  • Mika1

    Posts: 1.510

    Ik vond de hele race een poppenkast, hopelijk zitten die mensen er volgend jaar ook nog.

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 22:50
  • Lewis heeft Nico laten winnen. Goedmakertje voor Austin.

    • + 4
    • 1 nov 2015 - 22:50
    • Als Lewis echte ballen had reed hij door bij de 2e pitstop call

      • + 3
      • 1 nov 2015 - 22:51
    • Ti2

      Posts: 237

      Hoewel ik 'm niet moet, had ik dat geweldig gevonden!

      • + 2
      • 1 nov 2015 - 22:54
    • Nou inderdaad, dat was echt een bezopen call! Maar dat Lewis daar de ballen niet voor heeft wisten we toch al? Loonslaaf

      • + 1
      • 2 nov 2015 - 00:12
    • Bsafranky

      Posts: 629

      Pfff Beemeroude.... dat heeft niets te maken met ballen. En wat als ie idd door had gereden en de banden zaten wel tegen het canvas aan??? Word ie DSQ. Niveau weer laag hier.

      • + -1
      • 2 nov 2015 - 08:32
  • Hamilton wilde niet eens naast Rosberg gaan staan voor de podium foto's (drukte er een Mercedes dude tussen).
    Wat een kinderlijk gedoe en waarom kunnen de coureurs de strategie niet meer bepalen? Hamilton had bij die 2e pitstop toch kunnen zeggen 'ik rijd nog effe 5 ronden door en plak er dan maar van die zachte banden op, ga ik nog even vol in de aanval bij die Duitse zak patat'.
    zucht

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 22:51
    • fastfisico

      Posts: 55

      Die staat er altijd tussen. Constructeur is toch ook eerste geworden! Dus boven op het podium.

      • + 3
      • 1 nov 2015 - 23:15
  • Ti2

    Posts: 237

    Pracht toch, dat mooi weer spelen? Ik bedoel, ze doen wat ze opgedragen wordt, maar iedereen kan zien dat ze elkaars bloed wel kunnen drinken. Dat gaat geheid nog prachtige TV opleveren :D

    • + 3
    • 1 nov 2015 - 22:57
  • General

    Posts: 729

    Ik had die sombrero naar zijn harses gegooid!

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 23:00
  • Gamert

    Posts: 630

    Lewis lijkt me wel een lastige teamgenoot...
    Met Alonso kon hij niet overweg met Button niet en met Rosberg.

    • + 4
    • 1 nov 2015 - 23:00
    • Mika1

      Posts: 1.510

      Tja als je niet van hem kan winnen op 1 jaar na, ben je natuurlijk al snel lastig!

      • + 3
      • 1 nov 2015 - 23:16
    • erwin93

      Posts: 893

      Button was in die jaren sws beter dan Lewis. Montreal 2011 en al dat gedoe met Massa maakte het wel duidelijk. In de F1 zijn het op de eerste plaats echt allemaal ego's die elkaars bloed kunnen drinken.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 23:41
    • Nou Hamilton heeft ze wel verslagen behalve in 2011 hij was en is gewoon beter dan zijn teamgenoot

      • + 0
      • 2 nov 2015 - 00:07
  • LimboF1

    Posts: 4.895

    And the Oscar goes to......

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 23:40
  • Nico was als een kind zo blij met de lollie die hij van Toto kreeg en Lewis baalde dat hij dit keer geen lollie mocht.

    • + 3
    • 2 nov 2015 - 00:06
    • BeaR

      Posts: 1.695

      Ik heb die gedacht ook al Lewis mócht niet winnen. Vandaar die call naar binnen.
      Was geleuter natuurlijk. Op SKY, later, werd al gezegd dat er niets op de banden te zien was. Lijkt allemaal een beetje te veel op Monaco.
      En dan dat toneel van Rosberg na P1 Kwalificatie. Grappen maken met MB techneut maar naar Lewis helemaal niets. Vettel sprong daar heel leuk op in bij de persconferentie.

      • + 1
      • 2 nov 2015 - 01:15
    • Dat Lewis iedere pitstop minimaal 2 ronden later naar binnen ging was ook een teken. Zo werkt de undercut voor Nico perfect en komen ze niet direct achter elkaar terug op de baan.

      • + 1
      • 2 nov 2015 - 09:17
  • gp

    Posts: 4.324

    Waar gaat dit weer over? Pure riooljournalistiek.

    • + 0
    • 2 nov 2015 - 07:08
  • Ik heb het gevoel dat het team Rosberg geholpen heeft aan de overwinning door die 2e stop en Lewis is slim genoeg om dat te snappen. Dat dit het beste voor het team is (2e plek in kampioenschap voor Nico zekerstellen), daar heeft een ego als Lewis geen boodschap aan. Hij wil gewoon winnen en terecht! Rosberg was me iets te blij en Lewis te nors voor de realiteit. Het levert wel leuke TV op en veel media aandacht. Na het seizoen drinken Lewis, Nico, Toto en Lauda een biertje, vieren ze de 1, 2 in het kampioenschap, verdelen ze de bonussen en worden ze weer vriendjes. Zijn ze weer klaar voor het nieuwe seizoen!

    • + 1
    • 2 nov 2015 - 07:36
  • zorba

    Posts: 1.511

    orders zijn orders,who pays ,hr says

    • + 1
    • 2 nov 2015 - 07:38
  • Kubica

    Posts: 4.083

    Ja, wat moet je anders..

    • + 0
    • 2 nov 2015 - 11:23
  • TDZ

    Posts: 1.296

    Vorige race was ie de held van Mercedes, deze race werd ie als een hondje naar het hok gefloten. Toto Gaf Lewis een brokje. Zo Lewis braaf.... en nu maar weer spelen.

    • + 1
    • 2 nov 2015 - 11:23
  • Sirhenry

    Posts: 759

    Rosberg kreeg het kado...Hamilton zou niet meer stoppen, maar kreeg een teamorder om binnen te komen..

    • + 0
    • 2 nov 2015 - 18:34

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    13:00 - 14:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    13:00 - 14:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.467
  • Podiums 102
  • Grand Prix 128
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec