Hamilton had niet de snelheid tijdens kwalificatie

Lewis Hamilton start in Spanje voor het eerst in 2015 niet vanaf pole position. De Brit moest tijdens de kwalificatie teamgenoot Nico Rosberg voor zich dulden, en dat lag volgens Hamilton aan hemzelf. De Mercedes-coureur had naar eigen zeggen de snelheid niet.

"Ik loop niet zozeer achter op Nico, ik had vandaag gewoon de snelheid niet", aldus Hamilton tijdens de persconferentie na afloop van de kwalificatie. "Nico heeft het erg goed gedaan vandaag. Er is morgen echter nog meer dan genoeg om voor te vechten."

-Baron-

Posts: 3.091

Uhm,...

Heb je de tekst wel gelezen?

  • 5
  • 9 mei 2015 - 16:08

Reacties (13)

Login om te reageren
  • skicrack

    Posts: 270

    pfff....ik word zo moe van altijd maar die excuses van die gast. Geef gewoon eens toe dat Rosberg gewoon sneller was dan jij vandaag.

    Zodra er iets niet gaat zoals hij wil of als er iemand sneller is, zijn er altijd excuusjes, want de ó zo machtige Hamilton kan niet toegeven dat ie op waarde is geklopt. Hetzelfde gebeurde in Maleisie.

    • + -6
    • 9 mei 2015 - 16:05
    • -Baron-

      Posts: 3.091

      Uhm,...

      Heb je de tekst wel gelezen?

      • + 5
      • 9 mei 2015 - 16:08
    • Tja lezen is ook een kunst.. Lees voor het gemak even de laatste zin terug.

      • + 4
      • 9 mei 2015 - 16:08
    • bvonk

      Posts: 930

      Tja, de stand is nu 4 vs 1 in het voordeel van Hamilton. Als je dat op "waarde geklopt" durft te noemen.... Daarnaast zijn de echte punten pas morgen te verdienen, ik hoop op een leuk gevecht.

      • + -1
      • 9 mei 2015 - 16:31
    • Concalves

      Posts: 505

      Hou je smoel man, wat blaf jij voor onzin. Hamilton gaf toe dat hij de snelheid niet had, jij hebt zowiezo de tekst niet gelezen lol.

      • + -3
      • 9 mei 2015 - 16:33
    • Je haalt de Hamiltonhaters en de fanboys er zo uit; ze rukken altijd alles wat hij zegt en doet uit zijn verband

      • + 0
      • 9 mei 2015 - 17:13
    • d07

      Posts: 2.611

      @Concalves

      Gozer, doe eens even normaal. Ga eens lekker op zoek naar een ander forum in plaats van hier de hooligan uit te hangen.

      • + 0
      • 9 mei 2015 - 20:40
    • "Hou je smoel" Hahaha Concalves kwam de tokkie even in je naar boven? Kansloos...

      • + 0
      • 10 mei 2015 - 00:32
    • Danny006

      Posts: 415

      Dat deze berichten wel in 1x worden geplaatst , en als je een simpel linkje post je er dagen op moet wachtten. Raar

      • + 1
      • 10 mei 2015 - 04:18
    • skicrack

      Posts: 270

      Ik had er inderdaad overheen gelezen. Excuses daarvoor. Ben voor de rest helemaal geen Hamilton hater, want vind hem zeker een goed coureur en dat kan ik zeker waarderen.

      Op persoonlijk vlak vind ik hem helaas met teveel andere dingen bezig, zoals zijn eigen merk promoten ten koste van andere dingen, zoals tijdens de podium ceremonie de vragensteller niet uit laten praten.

      Nogmaals gezegd hebbende, ben totaal geen hater wat betreft Hamilton, er zijn alleen dingen waaraan ik me wel stoor.

      Durf overigens best te zeggen dat Hamilton gister op waarde is geklopt door Rosberg.

      • + 1
      • 10 mei 2015 - 11:49
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    De hamilton haters hebben weer voeding.
    Hij zegt toch gefaald te hebben en dat Nico het goed gedaan heeft.
    Dat hoorde ik Nico de laatste 4 races niet zeggen, dat Lewis het goed gedaan heeft.
    Het kan toch een keer tegen zitten en dat je maar 0,2 sec tekort komt op top qualifier Nico, is geen schande.
    Morgen een leuker race dan Lewis vanaf de pole. Dat wordt weer knokken.
    Ps. Lewis start heel goed.

    • + 0
    • 10 mei 2015 - 00:27
    • "Hamilton Haters"??? Omdat 1 dwaas dat zegt en een andere dwaas daar als een tokkie op reageert? Laatst complimenteerde Nico nog Lewis met de woorden "Lewis reed als een echte kampioen vandaag" Veel beter complimenteren kan hij niet.
      Hebben we dus in deze post 1 Hamilton hater en 2 fanboys. Objectiviteit is weer ver te zoeken.

      • + -2
      • 10 mei 2015 - 00:42
    • Mennekes, maak je niet zo druk. Hij heeft gewoon een k dag. Niets mis mee toch?

      • + 1
      • 10 mei 2015 - 01:36

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 3.648
  • Podiums 136
  • Grand Prix 239
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (41)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar