Curator van Caterham nog altijd hoopvol gestemd
- Gepubliceerd op 22 jan 2015 15:58
-
5
- Door: Rob Veenstra
O'Connell vertelde aan Reuters: "Ik ben nog steeds hoopvol gestemd. Zolang er mensen zijn die mogelijk iets voor ons kunnen betekenen en zolang de kans op een overname bestaat zal ik de moed niet opgeven. Ik had al lang een veiling kunnen organiseren om de inboedel aan de hoogste bieder te verkopen, maar ik ben nog niet bereid om de deuren van deze organisatie definitief te sluiten."
"Ik heb mensen op bezoek gehad in de fabriek, ik weet dat partijen bezig zijn om een model te bedenken waarin het voor hen werkt. We doen wat we kunnen, maar het lot van Caterham ligt in handen van potentiële kopers. Natuurlijk breekt er een keer een moment aan dat het onrealistisch is om te denken dat iemand nog in het team zal investeren, maar zover is het nog niet."
Trending nieuws
-
Verstappen zet Russell te kakken: "Nu vol gas?"
Max Verstappen was tijdens de race in Oostenrijk het controversiële slot van de kwalificatie van een dag eerder ...
28 jun 2026 18:16 -
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Wolff voorspelt ingrijpende problemen voor Ferrari
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft na afloop van de Oostenrijkse Grand Prix hard uitgehaald naar Ferrari. De Oostenri...
28 jun 2026 18:39 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Caterham F1
- Basis Leafield, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Marcus Ericsson 9
- Kamui Kobayashi 10
- Will Stevens 46
2.600 reacties op Caterham F1
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Caterham F1

Reacties (5)
Login om te reagerenPosts: 594
Heel interessant, maar of het zin heeft.
Het grootste probleem van Caterham is gewoon dat ze geen prestatie geld over 2014 kunnen krijgen. Dit maakt het team gewoon veel minder interessant.
Het team en zijn faciliteiten is zeker van het zelfde kwaliteit dan dat van Marussia, (vergeet niet dat Marussia hun auto ook bouwde bij Mclaren)
probleem is gewoon dat veel mensen Marussia een beter team vinden, wat ik wel begrijp en eigenlijk ook wel mee eens ben. Met een nieuwe eigenaar zou het nieuwe team een redelijke auto kunnen bouwen, dit team heeft immers nog hun fabriek en veel van de mechanise spullen. nu nog een gezond budget.
geef ook het nieuwe Caterham een nieuwe kans mochten ze het redden, jaa Marussia heeft iets meer charme, maar een nieuw Caterham of welke naam ze in de toekomst ook krijgen kan door een juiste management ook weer de harten van de F1 fan winnen, nu maar hopen dat er een juiste koper komt die het team ook een betere uitstraling kan geven.
halen ze het niet dan is het jammer niet meer en niet minder
Posts: 13.929
"vergeet niet dat Marussia hun auto ook bouwde bij Mclaren"
Huh? Volgens mij bouwde Caterham zelf de eigen auto's.
Posts: 594
Ik probeerde juist te zeggen dat de infrastructuur bij Marussia niet perse beter hoeft te zijn als bij Caterham, vandaar dat Marussia natuurlijk ook is uitgeweken naar Mclaren, die natuurlijk wel de faciliteiten hebben. Marussia was slim om dit te doen.
ja. Caterham heeft altijd hun eigen auto's gebouwd.
Posts: 13.929
Aha, op zo'n fiets.
Posts: 6
Mij maakt het niet uit, zolang er maar meer dan 18 wagens op de grid staan in Melbourne. Tijdens de 2 races in de USA en Brazilië vorig jaar had ik ook het gevoel dat ik iets miste. Om de een of andere reden vond ik de races minder aantrekkelijk door het gebrek aan wagens. Vooral de kwali, die was echt oersaai (mede door Mercedes dominantie).