Fabriek van Caterham F1 Team blijft vandaag gesloten
- Gepubliceerd op 23 okt 2014 11:15
-
19
- Door: Rob Veenstra
O'Connell liet aan Reuters weten dat hij door diverse partijen benaderd is met interesse voor de inboedel van het team of met belangstelling om Caterham in leven te houden. De onderhandelingen met die partijen zijn gaande.
De gesprekken met juristen en vertegenwoordigers van 1MRT, eigenaar van de licentie van Caterham F1 Team, draaiden op niets uit. "Het personeel kan vandaag niet de fabriek in. 1MRT maakt gebruik van mijn faciliteiten en heeft daar niet voor betaald", aldus O'Connell.
Trending nieuws
-
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36 -
Russell dolgelukkig na overwinning: "Het is alweer een tijdje geleden!"
George Russell heeft de Grand Prix van Oostenrijk gewonnen. De Mercedes-coureur heeft zijn auto van pole position naa...
28 jun 2026 16:50 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Caterham F1
- Basis Leafield, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Marcus Ericsson 9
- Kamui Kobayashi 10
- Will Stevens 46
2.600 reacties op Caterham F1
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Caterham F1

Reacties (19)
Login om te reagerenPosts: 485
Dan is het toch wel officieel na al die berichten, Caterham ligt eruit. Nu hopen dat ChinaGP of een ander team zijn plaats zal innemen.
Posts: 13.929
Meen je dat nou? Weer een stel amateurs? Nou, ik heb liever derde wagens bij de topteams.
Posts: 255
@NBTT Als de Chinese staat achter ChinaGP staat dan zal dat nog wel een top team kunnen worden. Ze weten daar toch niet wat ze met al dat geld moeten doen XD
Posts: 13.929
Stelletje groentjes...
Posts: 5.746
Hij is leuk :). Toch ergens wel jammer dat weer een team de handdoek in de ring moet gooien...
Posts: 3.229
Ravetto is ook al afgetreden.
Posts: 1.827
Manfredi Ravetto is sowieso een prutser eerste klas. Hij roept altijd van alles en ontkent altijd dingen die gewoon waar zijn. Er zijn genoeg mensen in het wereldje die niets met Ravetto te maken willen hebben omdat ze het een oplichter vinden...
Posts: 3.846
Zou het voor de werknemers een ATV'tje zijn of valt dit meer onder de noemer bijzonder verlof?
Posts: 4.951
Vandaag? Zal toch wel forever zijn?
Posts: 5.855
Red bull: Wij zijn klaar voor een derde auto in 2015
Bild: Red bull, Mclaren en Ferrari zijn klaar om een 3de auto in te zetten als het zover komt dat caterham en murussia niet aan de start verschijnen.
Posts: 4
misschien wordt het ook wel tijd om teams met 1 auto toe te laten. Kunnen de kleinere teams hun geld in 1 auto stoppen en hopelijk verbeteren in plaats van 2 auto's kansloos rond te laten rijden.
Posts: 2.847
Over Mercedes al iets bekend? ;)
Posts: 5.855
@arie er zijn maar 3 teams met recht op een derde auto: red bull ferrari en mclaren
Maar mclaren heeft er misschien geen zin in en staat dit recht af op mercedes
Bron : bild
Posts: 4.951
Klopt precies dus, ieder een 2e-handsje van Caterham of Marussia, overspuiten en het veld is vol.
Maar serieus, het zou me ook verbazen als ze niet klaar zouden zijn. Ben wel benieuwd wie dan de 3e rijders gaan worden en wie dan de nieuwe reserverijders gaan worden.
Posts: 2.847
Bedankt voor het antwoord. Beetje gek vind ik het wel hoe dat werkt. Alonso heeft pech gehad dus :)
Posts: 794
En dít is volgens mij al een tijdje de reden waarom het zo vaag is rondom Alonso, Vettel en weet wie nog meer. Misschien dat teams dit al aan zagen komen en gokken op 3 wagens volgend seizoen.
Posts: 5.855
ja maar denk maar niet dat mercedes hamilton rosberg en alonso in een team zet.
Daarbij wil alonso nr 1 status en die zal hij toch niet krijgen bij mercedes
Posts: 794
Ik zat eerder te denken aan Ferrari met Vettel, Raikonen en gewoon Alonso.. Maar dan zal ik wel weer de vreemde zijn ;)
Posts: 3.186
Investeerders trekken zich definitief terug, dus Tony is nog steeds de eigenaar.