user icon
user icon

Alle levende wereldkampioenen komen naar opening in Bahrein

  • Gepubliceerd op 13 jan 2010 09:53
  • comments 7
  • By: Rob Veenstra
De Formule 1 viert dit jaar haar zestigste verjaardag en dat moet gevierd worden. Bij de start van het seizoen komen daarom alle nog in leven zijnde wereldkampioenen tesamen in Bahrein. Dat maakte circuitbaas Martin Whitaker bekend.

Er zijn nog twintig wereldkampioenen in leven. De huidige grid herbergt vier kampioenen met Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton en Jenson Button. Ook twintig auto’s van wereldkampioenen zullen tentoon gespreid worden. Whitaker: “Een zeer speciale gelegenheid, zeker voor de mensen die van de Formule 1 houden en de sport al jaren volgen. Ze zullen er allemaal zijn.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • Kimi ook begrijp ik dus??

    • + 0
    • 13 jan 2010 - 10:36
  • Benz

    Posts: 368

    @Laurens; Is lezen echt zo moeilijk joh? Er staat toch duidelijk ALLE levende wereldkampioenen! Tenzij Kimi de afgelopen paar dagen de pijp uit is gegaan is het dan toch vrij duidelijk dat ook hij van de partij zal zijn!

    • + 0
    • 13 jan 2010 - 11:20
    • BMW POWER

      Posts: 358

      Je kan ook op een aardige manier antwoord geven. Zo zullen een aantal mensen die pas met de sport bezig zijn, of iets niet snappen, niets meer durven te vragen.

      PS: het is niet aanvallen bedoeld ;)

      • + 0
      • 13 jan 2010 - 13:23
  • Kevin1987

    Posts: 63

    Het is niet zeker dat Raikkonen aanwezig zal zijn, hij zou wel kunnen, omdat er dat weekend geen rally is.

    • + 0
    • 13 jan 2010 - 11:55
  • Nee lezen is niet moeilijk. Ik heb ook echt wel begrepen dat alle kampioenen er zullen zijn. Maar Kimi \'beetje\' kennende zou het hem een worst zijn.
    Het zou me dus niet verbazen dat niet \'iedereen\' komt.

    • + 0
    • 13 jan 2010 - 13:03
  • Ik neem aan dat als er word gezegt: ALLE nog levende, dan hoort Kimi daar toch ook bij..?

    • + 0
    • 14 jan 2010 - 11:20
    • f60

      Posts: 1.725

      Aan de levendigheid van Raikkonen valt soms te twijfelen...

      • + 0
      • 14 jan 2010 - 12:12

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Related news

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Points 132
  • Podiums 0
  • Grand Prix 78
  • Land Spanje
  • Date of b. 29 jul 1981 (38)
  • Place of b. Oviedo, Spanje
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Show full profile

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender
show sidebar