Brawn: "Bij ons blijven zou het beste voor Button zijn"
- Gepubliceerd op 18 nov 2009 08:53
-
12
- Door: Rob Veenstra
Ross Brawn laat het daar in elk geval niet bij zitten. Hij probeert Button over te halen om te blijven. In The Independent zegt Brawn: Onze onderhandelingen met Button gaan door en de verhalen dat hij al bij McLaren getekend heeft helpen daar niet bij.
Het zou mij verbazen als die verhalen waar zijn. Bij ons blijven zou het beste voor zijn toekomst zijn. Hier heeft hij een goede groep mensen om zich heen en dat telt. Het meest logische is dat hij met ons door gaat, maar het is bekend dat de logica niet altijd wint.
Trending nieuws
-
Viaplay-rel gaat verder: Provider verwijdert F1-concurrent uit zenderlijst
De Grand Prix van Monaco was afgelopen weekend door het ingrijpen van de FOM toch niet gratis te zien in Nederland. D...
08 jun 2026 16:09 -
Ocon kiest zonder twijfel: "Hamilton is de beste coureur van het moderne F1-tijdperk"
Esteban Ocon heeft zich uitgesproken in een van de grootste discussies binnen de Formule 1. De Fransman is van mening...
08 jun 2026 18:46 -
Hadjar neemt het met Verstappen op tegen Ferrari: "We zitten erbij"
Isack Hadjar heeft na afloop van de Grand Prix van Monaco meer duidelijkheid gegeven over de problemen die hij tijden...
08 jun 2026 17:22 -
Sainz woedend op Hülkenberg: "Misschien moeten we maar eens praten"
Carlos Sainz heeft na de Grand Prix van Monaco hard uitgehaald naar Nico Hülkenberg. De Williams-coureur zag een...
08 jun 2026 18:06 -
Antonelli omarmt de druk: "Vorig jaar bezweek ik nog daaronder"
Andrea Kimi Antonelli blijft indruk maken in zijn debuutseizoen in de Formule 1. De Mercedes-coureur pakte in Monaco ...
08 jun 2026 16:46
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team McLaren
- Punten 37
- Podiums 0
- Grand Prix 41
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 19 jan 1980 (46)
- Geb. plaats Frome, Somerset, Groot Brittannië
- Gewicht 72 kg
- Lengte 1,82 m
67.104 reacties op McLaren
23 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Jenson Button
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.354 reacties op McLaren
162 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (12)
Login om te reagerenRedlizardF1
Posts: 27
Ik denk dat Brawn gelijk heeft, bij McLaren zal hij nooit beter worden dan hamilton en zal daar dan ook altijd 2e viool zijn zolang Hamilton daar zit ( en dat duurt nof wel even )
patrickl
Posts: 11.414
Misschien toch nog Button naar Brawn en Heidfeld naar McLaren? Of twee engelsen bij McLaren en twee Duitsers bij Mercedes?
Ik zou het op zich wel geinig vinden een heel engels team tegen een heel Duits team en bij Ferrari dan de \"zuidelijke divo\'s\'.
felix50
Posts: 5.792
Button heeft toch genoeg geld gekregen van honda dus waarom dit dan.Mclaren zal echt niet meer de beste en nieuwste motoren gaan krijgen van mercedes en dat begrijpt iedereen omdat die voor hun eigen team gaan kiezen
Jermaine
Posts: 7.176
Denk het ook. Ik denk niet dat hij bij Mclaren zijn naam waardig gaat maken omdat Hamilton erg snel is. En dan gebeurt misschien het zelfde als bij heikki is gebeurd
Fernando-Alonso
Posts: 3.471
Heikki is zoiezo exit, dus Finnen zien we komend jaar niet meer terug waarschijnlijk. Kimi zoiezo niet. Button vind ik gewoon een zeer irritant mannetje geworden nadat ie de titel heeft gehaald. Zeiken om geld. Wel bereid zijn de helft in te leveren, maar als ze niet aan je eisen willen voldoen, dan de brui eraan geven en naar de concurrent gaan. Beetje zielig. Je komt toch om te winnen in de Formule-1, en niet om het geld? Dat heeft ie toch al zat. Norbert Haug had het over een verassing bij Brawn... Volledige Duitse line-up... Rosberg zoiezo, maar wie komt erbij? Nick Heidfeld? M Schumacher gaat ook het gerucht dus... Dat zou dan wel een verassing zijn. We zullen het wel zien.
Feit is dat ik liever Heidfeld in de 2e McLaren zou zetten. Geef die man ook eens een kans om mee te doen voor de echte prijzen. Tenminste niet iemand die naast z\'n schoenen gaat lopen zoals Button.
szixxx
Posts: 4.764
Onzin! Als Heidfeld kampioen zou zijn zou hij ook een dik salaris willen. Je bent immers WK dus dan wil je een bijpassend salaris.
De periode dat Button echt naast zijn schoenen liep heeft hij allang gehad enkele jaren terug bij BAR.
Bob Bobbejaanland
Posts: 164
Tja, beste? minst slechte zou ik zeggen. De stunt van dit jaar wordt denk ik neit herhaald. En naast troetelkind Hamilton bij MCLaren gaan rijden is niet heel slim nee. En meer opties zijn er niet voor Button. Ook rentenieren dan maar?
Fresh-T
Posts: 461
zojuist op cnn: button naar mclaren :(
Zipp85
Posts: 202
Mercedes heeft ook de naam als de beste coreurs die beschikbaar zijn in de auto te laten rijden en nu Raikkonen een jaar niet in de F1 actief zal zijn dan zou ik naast Rosberg Button nemen en Mercedes kan wel aan voorwaarde doen die het management van Button vraagt
sanderndk
Posts: 586
Mclaren kan Button wel gebruiken. Ideal voor 2e viool spelen Lewis niet ontzet door een teamgenoot met eigen aspiraties, en niet te vergeten Vodafone blij. Eerste wat ze roepen: \"Button krijgt gelijkwaardig materiaal\" Gelukkig voor het tankregelement kunnen ze \'m niet met naai=strategie de baan opsturen zoals Heikki gewend was.
szixxx
Posts: 4.764
Als aanvulling op het bericht van Tristan:
Reigning Formula One world champion Jenson Button has signed for McLaren in a deal worth $30 million over three years according to reports in the British media.
The BBC said that Button\'s move would be announced later on Wednesday by the team, though both McLaren and Button\'s manager Richard Goddard have yet to confirm the deal.
The Guardian newspaper said the 29-year-old would link up with compatriot and 2008 world champion Lewis Hamilton by completing the move but has not yet signed his contract despite agreeing terms.
The paper also reported that Button\'s former team, Brawn GP offered to double Button\'s salary to keep the driver for 2010, but the terms were rejected.
News of the decision coincides with an official annoucement from German carmaker Mercedes-Benz that their allegiance has moved from McLaren to Brawn; the current champion constructors will compete under the Mercedes banner next season.
Button\'s switch comes after news that former world champion Kimi Raikkonen will not race in Formula One in 2010, after failing to secure a team.
The Finn\'s manager, David Robertson, told the BBC he had been trying to secure a deal with McLaren for the former Ferrari driver but the offer had not been enough for the 30-year-old to sign.
It seems Raikkonen will now turn his attention to the World Rally Championship instead: \"It wasn\'t in his interests to race for what [McLaren] were offering so he\'s going to go rallying,\" Robertson said.
Raikkonen-FAN
Posts: 10.089
ik zeg DOEN :)
en dan kimi alsnog bij mclaren :)