Foto's: Alonso en Coulthard zetten Rotterdam op zijn kop

De vijfde editie van Bavaria City Racing is uitgelopen op een groot succes. Het mooie weer trok honderdduizenden toeschouwers naar het stratencircuit in Rotterdam. Ze zagen tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso, meervoudig Grand Prix-winnaar David Coulthard, rallyrijder Jari-Matti Latvala en diverse Hollandse autosportproducten in verschillende auto's een show opvoeren. De eerste foto's van het evenement staan in het foto-album.

Reacties (9)

Login om te reageren
  • VW-G60

    Posts: 40

    Was een leuke middag, met weinig spektakel van Fernando Alonso helaas bij de rotonde, maar toch een mooie dag met mooi weer gehad en dat is het belangrijkste ;)

    Ook reed een Nissan Skyline voor me neus tegen de stoep waardoor hij zijn achterband kappot reed, bleef op het gas en schoot tegen de vangrail en dat staat ook op film ;) Hieronder de link naar het filmpje, gebeurt ongeveer op 1:20

    www.youtube.com/watch?v=ynml17L1Xsc

    • + 0
    • 16 aug 2009 - 22:29
  • ik zou ook heen gaan maar ben helaas ziek. zou alonso dol graag zien. nu was het dus om half 3 de tv op sbs6. volgend jaar beter.

    • + 0
    • 16 aug 2009 - 23:46
    • germain

      Posts: 1.748

      Jij hebt wel veel pech eerst Valencia en nu Rotterdam maar beterschap.

      • + 0
      • 17 aug 2009 - 12:54
      • bedankt maar in valencia staat renault was wel op de grit.

        • + 0
        • 17 aug 2009 - 13:55
        • Geloof je echt dat Renault in Valencia op de grid staat?

          Je weet het uiteraard nooit met de FIA, maar ik heb er toch een hard hoofd in dat ze een straf zomaar terug draaien.

          Ik had daar eigenlijk wel een poll van verwacht. Wat mensen van de straf van Renault danwel het beroep ertegen vinden.

          • + 0
          • 17 aug 2009 - 16:38
          • Patrick ik heb er wel vertrouwen in. denk dat ze te snel een straf hebben gekregen. ergens snap ik het ook wel na wat er eerder gebeurd is. maar deze straf is een beetje te en het is ook nog eens de thuis race van alonso dus Spaanse fans zullen uit hun dak gaan als hij niet rijd. en we weten allemaal hoe de fans daar kunnen zijn. (Hamilton.......?) dus ik denk niet dat de Fia zin heeft in rellen al daar. en die gaan er anders zeker komen als alono niet rijd.

            • + 0
            • 17 aug 2009 - 18:34
  • mooie show met name van Couldhard....

    • + 0
    • 17 aug 2009 - 17:20
  • OH, laat maar. Renault mag inderdaad gewoon racen en ze krijgen nu een geldboete van $50.000

    • + 0
    • 17 aug 2009 - 18:03
  • coulthard gaf een hele mooie demo op het hofplein
    alleen alonso viel heel erg tegen had er meer van verwacht

    • + 0
    • 18 aug 2009 - 00:20

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 629
  • Podiums 9
  • Grand Prix 199
  • Land ES
  • Geb. datum 29 jul 1981 (44)
  • Geb. plaats Oviedo, ES
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel
show sidebar