US F1 wijst twee betalende coureurs af
- Gepubliceerd op 07 aug 2009 11:50
-
12
- Door: Rob Veenstra
Sportief directeur Peter Windsor vertelde tegenover Sports Illustrated: Twee coureurs hebben meer dan driekwart van ons budget geboden om voor ons te racen. Allebei hebben ze nog nooit in de Formule 1 gereden, maar wel races gewonnen in de GP2.
Beiden hadden ons veel sponsoring vanuit hun land kunnen bezorgen. Teambaas Ken Anderson en ik moesten sterk blijven. We kiezen niet voor het geld, we hebben deze jongens afgewezen en blijven trouw aan onze overtuigingen.
Trending nieuws
-
Viaplay-rel gaat verder: Provider verwijdert F1-concurrent uit zenderlijst
De Grand Prix van Monaco was afgelopen weekend door het ingrijpen van de FOM toch niet gratis te zien in Nederland. D...
08 jun 2026 16:09 -
Ocon kiest zonder twijfel: "Hamilton is de beste coureur van het moderne F1-tijdperk"
Esteban Ocon heeft zich uitgesproken in een van de grootste discussies binnen de Formule 1. De Fransman is van mening...
08 jun 2026 18:46 -
Hadjar neemt het met Verstappen op tegen Ferrari: "We zitten erbij"
Isack Hadjar heeft na afloop van de Grand Prix van Monaco meer duidelijkheid gegeven over de problemen die hij tijden...
08 jun 2026 17:22 -
Sainz woedend op Hülkenberg: "Misschien moeten we maar eens praten"
Carlos Sainz heeft na de Grand Prix van Monaco hard uitgehaald naar Nico Hülkenberg. De Williams-coureur zag een...
08 jun 2026 18:06 -
Antonelli omarmt de druk: "Vorig jaar bezweek ik nog daaronder"
Andrea Kimi Antonelli blijft indruk maken in zijn debuutseizoen in de Formule 1. De Mercedes-coureur pakte in Monaco ...
08 jun 2026 16:46
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (12)
Login om te reagerenblaarontjes
Posts: 227
Als ze races hebben gewonnen in GP2 zijn ze toch niet zo slecht, geef je 1 een stoeltje, heb je je budget zowat voor elkaar, kun je een goede 1e coureur nemen, tenminste, zo had ik het aangepakt :P
lexishummi
Posts: 507
helemaal mee eens
MrOrange
Posts: 193
Ben het ook met je eens. Zal wel een Amerikaanse visie zijn daar bij usf1.
ralff1
Posts: 78
je hebt helemaal gelijk
Black Book
Posts: 1.825
Rarara... Giedo? :)
blaarontjes
Posts: 227
Ik denk eerder een Indiër of Rus ofzo, Karun Chandhok of Vitaly Petrov, Petrov heb ik trouwens wel hoog zitten, goede rijder, en geloof ik ook aardig wat Russische sponsors.
Runningupthathill
Posts: 18.535
Bah, als ze races hebben gewonnen in de GP2, had één van die 2 toch zeker niet misstaan in de F1. Misschien niet slim van USF1, maarja er zijn nog 2 teams die het geld wel nodig hebben natuurlijk.
patrickl
Posts: 11.414
Het zal die Pantano wel weer zijn. Die is altijd zo wanhopig bezig om in de F1 te komen. en/of Di Grassi.
Denk dat het sowieso een slecht teken is als een coureur langer dan 2 jaar in de GP2 blijft hangen.
Dat heb ik ook een beetje met Petrov trouwens. Die doet ook al een eeuwigheid mee.
Gard
Posts: 863
Volgens een artikel op een andere site is gezegd dat ze geen interesse hebben in betalende coureurs die niet uit Amerika komen.Dit is anders dan hier word vermeld.
Raikkonen-FAN
Posts: 10.089
hmm zal ik vind het wel verstandig, ik heb ok liever goeie resultaten en wat minder geld, als veel geld en geen resultaten (force india )
alonso fan
Posts: 10.412
ik denk dat force india niet zulke slechte rijders heeft. en ik denk ook dat ze dit jaar nog voor een verassing gaan zorgen. fissi voelt zich goed bij dit team dat zie je aan zijn rijden. hij doet het best goed dit jaar en het team wordt steeds sterker. zo heel ver zitten ze niet bij het midden veld weg. ik zou deze 2 rijders dus ook houden voor volgend jaar.