user icon
user icon

ING: "Sponsoring Renault beste wat ons ooit is overkomen"

  • Gepubliceerd op 02 dec 2008 14:10
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
De Nederlandse financiële instelling ING is niet van plan om het sponsorcontract met Renault voor volgend jaar te verscheuren. Integendeel zelfs, ING is zeer tevreden met de samenwerking met de Franse renstal. De kredietcrisis heeft ook deze bank getroffen, maar dat heeft voorlopig geen gevolgen voor de Formule 1-sponsoring.

Isabelle Conner, marketingdirecteur bij ING, legt uit: “De sponsoring van Renault is het beste wat ons ooit is overkomen. We zijn aan het einde van het tweede jaar van onze verbintenis aanbeland. Het is strategisch, zorgt voor groei en genereert extra inkomsten voor ons. We hebben vanaf het begin al duidelijk gezegd dat we ons voor minstens drie jaar hieraan verbinden en wij houden ons daar aan. Reken maar dat wij gewoon doorgaan, het werkt voor ons.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Roy-NL

    Posts: 848

    In principe was dit al bekend middels het nieuws mbt het verlengen van de sponsoring voor Doornbos. Ben alleen nieuwsgierig of men aan het eind van de drie jaar nog steeds hetzelfde roept...

    • + 0
    • 2 dec 2008 - 14:16
  • Ik kan me vergissen, maar dat doe ik nauwelijks. Is dit niet diezelfde Isabelle Corner die na het eerste jaar ING Renault riep in alle kranten en bladen wereldwijd dat het veelste veel geld kost voor ING en dreigde de stekker na het 2e seizoen uit te trekken... ?

    Hoe de wind waait..... waait Isabelle Corner dus ook :)

    • + 0
    • 2 dec 2008 - 14:35
    • jozzy

      Posts: 37

      Kan me niet herinneren, ING is juist altijd super positief over de sponsoring geweest..

      • + 0
      • 2 dec 2008 - 19:57
    • Tommieeee

      Posts: 762

      Je vergist je in ieder geval wél - tot 2 keer toe - in de naam van Isabelle: Die is Conner en niet Corner...Het is een kleinigheidje maar ik kon het niet laten, zeker niet bij iemand die beweert zich nauwelijks te vergissen! ;-)

      • + 0
      • 3 dec 2008 - 08:52
  • Wat nog belangrijker is: de naamsbekendheid is gestegen in en buiten Europa...Dat was de bedoeling van ING...Als dit doel volledig is bereikt (na 3 jaar?) dan zullen ze denk ik stoppen met sponsoring.

    • + 0
    • 2 dec 2008 - 14:39
  • Alles het gaat om ..GELD!!!!!!!!!!!!!!!

    • + 0
    • 2 dec 2008 - 14:53
  • Telfort:\"\" F1Today is de beste wat ons ooit overkomen!!!!!\"\"

    Ik zie veeelll Reclame,zeg

    • + 0
    • 2 dec 2008 - 15:03
  • Ja, ING is ook volgens mij alleen maar positief geweest. Misschien dat er vanuit een andere hoek geklaag is gekomen dat die F1 sponsoring te duur is.

    ING beweerde dat ze het geld dik terug verdienen door extra omzet. Dus het kost ze eigenlijk niets en ze bouwen nog naamsbekendheid op ook.

    • + 0
    • 3 dec 2008 - 01:26

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar