Massa: "Braziliaanse fans zijn natuurlijk tegen Hamilton"
- Gepubliceerd op 30 okt 2008 10:48
-
16
- Door: Rob Veenstra
Daar is Ferrari-coureur Massa zich bewust van. Lewis zal geprovoceerd worden. Het is logisch dat de fans tegen hem zullen zijn. En in Gazetta dello Sport zegt Massa: De Braziliaanse fans op Interlagos kennende komen daar wel een paar lelijke woorden bij kijken.
Trending nieuws
-
Formule 1 wil Alonso behouden: "We hebben helden nodig in de sport"
Stefano Domenicali heeft zich lovend uitgelaten over Fernando Alonso. De Formule 1-baas ziet de tweevoudig wereldkamp...
15 jun 2026 18:09 -
Opinie: Verstappen moet na dit seizoen weg bij Red Bull
De Grand Prix van Barcelona voelde als een kantelpunt voor Max Verstappen en Red Bull Racing. Waar de Nederlander de ...
16 jun 2026 07:36 -
Wolff blij voor Hamilton: "Misschien komt het door Kardashian"
Toto Wolff heeft met warme woorden gereageerd op de eerste Grand Prix-overwinning van Lewis Hamilton voor Ferrari. De...
15 jun 2026 17:22 -
Ferrari-president bedankt Hamilton na eerste zege: "Emotioneel moment"
De eerste overwinning van Lewis Hamilton in Ferrari-kleuren heeft ook binnen de hoogste regionen van het Italiaanse m...
15 jun 2026 18:46 -
Hamilton had het zwaar bij Ferrari: "Ben ook maar een mens"
Lewis Hamilton heeft na zijn eerste Grand Prix-zege voor Ferrari een openhartig inkijkje gegeven in de moeilijke peri...
16 jun 2026 08:11
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.285 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (16)
Login om te reagerenPosts: 7.177
Wel een beetje logies vind ik... Alleen dat schelden mag achtyerwegen gelaten worden van de \"fans\"
Ze zijn nu voor Massa en Nelson.
Posts: 4
Hoop dat Massa de muur in vliegt en Hamilton wint
Posts: 323
Ben jij F1-fan?
Posts: 126
Lekker sportief, zelfs voor een fan.
Posts: 181
Ik ben zelf ook McLaren fan, maar dit is het laatste wat ik hoop. Gewoon een fair fight tot de laatste ronde, dat is wat ik in ieder geval wil zien.
Posts: 11
Inderdaad.
Posts: 323
Hoop dat Räikkönen wint en Vettel 2e wordt!
Posts: 848
@McLaren01:
Wel een beetje een teken van zwakte als je zegt dat Hamilton slechts kan winnen als Massa de muur in vliegt
En nu voor de mensen die wel \"normaal\" kunnen reageren: dan is het toch extra mooi als Hamilton in zo\'n race de overwinning binnenhaalt!?
Posts: 181
Voor Lewis zou het meest slechte scenario zijn, Vanaf P2 vertrekken achter Massa en meteen bij bocht 1 met een \'Massa\' actie (dwz \'per ongeluk\' Massa in de rondte tikken) Waarna Lewis zijn weg kan vervolgen en Massa een DNF op zijn naam heeft staan. Lewis krijgt een DT en wint het WDC, man! Je wilt niet weten hoe de fans zullen reageren!
Maar Lewis heeft zulke acties niet nodig om Massa uit te schakelen gelukkig, dat zal Massa zelf wel doen hi hi ;-)
Posts: 1.827
Verhaal van de ezel en iets met tweede keer stoten? Dit is nou typisch waarom ik Massa niet mag, zowel persoonlijk als coureur. Hoezo \'natuurlijk\' ? Ik ken meer Brazilianen die niet of tegen Massa zijn als pro-Massa. Datzelfde geldt voor Rubens Barrichello.
Provoceren... tja als je je fans gaat opnaaien, dan krijgen we straks net zulke slechte taferelen als we in Spanje hebben gezien toen Alonso bij McLaren reed. Doe je goed Massa, de boel opstoken! Positief voor de sport als het uit de hand loopt...
Posts: 150
massa ipv dat je je fans nou oproept om zich niet tegen hamilton te keren ga je zulke uitspraken doen beetje jammer. Jij hebt denk ik toch het meeste invloed op je fans???
Posts: 985
Het lijkt wel voetbal.
Posts: 11.414
Inderdaad wel weer jammer dat Massa zich hier niet tegen uitspreekt.
Alonso deed dat wel toen de spaanse supporters Hamilton uitscholden en Alonso en Hamilton stonden nou niet bepaald op goede voet.
Posts: 442
Ik voorspel een straf voor Hamilton. Zo doen ze dat wel vaker bij de FIA.
Posts: 43
Ja je weet het nooit he met de FIA-rarie. Hoop het niet. Hamilton moet gewoon koppie erbij houden en zo hard mogelijk racen.
Posts: 11
Ik hoop dat die 70.000 man snel stil zijn.
Go Lewis Go!!!!!