user icon
user icon

Strijdvaardige Barrichello: "Dit wordt niet mijn afscheidsrace"

  • Gepubliceerd op 24 okt 2008 10:43
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Honda-coureur Rubens Barrichello is nog niet bereid om zijn helm aan de wilgen te hangen. De man met de meeste Grand Prix-starts aller tijden achter zijn naam heeft nog geen onderdak gevonden voor 2009 en is vastberaden om door te gaan in de Formule 1.

Tegenover Associated Press verklaarde de Braziliaan: “De Grand Prix van Brazilië wordt niet mijn afscheidsrace. Ik hoef daar op dit moment niet aan te denken. Ik wil gewoon een goede race rijden en Interlagos zal gevuld zijn met fans om Felipe Massa en mij aan te moedigen. Ik zie het niet als mijn laatste Formule 1-race. Het is gewoon weer een Braziliaanse Grand Prix waarbij de sfeer door de enthousiaste toeschouwers geweldig zal zijn.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • Roy-NL

    Posts: 848

    Hee wat een verassing. Zal me benieuwen waar Rubens uiteindelijk terecht komt. Zou dat Renault zijn, omdat hij gewoon Nelsinho \"vergeet\" te noemen als Braziliaan?

    • + 0
    • 24 okt 2008 - 11:38
    • Smock

      Posts: 172

      Misschien ziet hij Nelshino niet als volwaardig Braziliaan, meer als Nederlander :P

      • + 0
      • 24 okt 2008 - 12:15
  • Smock

    Posts: 172

    Ik zie Barri graag terug volgend jaar.

    • + 0
    • 24 okt 2008 - 12:07
    • henk

      Posts: 36

      ik hoop hem zeker niet terug te zien. Hij rijdt al eeuwen lang mee en heeft bewezen het niet in zich te hebben ooit nog wereldkampioen te worden. Ik hoop dat ze hem er uit flikkeren bij Honda en dat hij ook zeker nergens onderdak komt.

      • + 0
      • 24 okt 2008 - 21:24
  • jass

    Posts: 281

    Als ze nou gewoon Trulli er uit trappen bij Toyota en daar Rubens neer zetten, kan Honda een jonge hond naast Button zetten. (is het zo duidelijk dat ik geen Trulli-fan ben?)

    • + 0
    • 24 okt 2008 - 12:22
    • Mm klein beetje wle ja ;)
      Maar ik vind niet dat eruit hoeft hij rijd aardig en heeft genoeg ervaring en kan toch redelijk bij benen. Al is de laatste tijd Glock behoorlijk goed mm..
      Maar in iedergeval ik heb niks tegen hem hij kan rijden.

      • + 0
      • 27 okt 2008 - 10:28
  • Van mij part gaat hij naast Alonso rijden. Niet omdat ik een Alonso fan ben maar ik hoop gewoon dat Barrichello blijft. Die man kan best nog wel racen alleen die Honda loopt nu voor geen meter. En hij heeft in het verleden al bewezen dat hij een goede 2e is. Wat wil Alonso nog meer? :)

    • + 0
    • 24 okt 2008 - 12:39

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (39)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar