Hamilton teleurgesteld na afwijzen beroep
- Gepubliceerd op 23 sep 2008 18:47
-
15
- Door: Dennis Roke
Hamilton: "Ik ben teleurgesteld, maar het is belangrijk dat ik het achter me laat. Ik ga door met waar ik goed in ben: racen."
McLarens technisch directeur Martin Whitmarsh deelt de mening van zijn coureur. "Natuurlijk zijn we teleurgesteld. Niemand wil Grand Prix' winnen in de rechtbank, maar we waren ervan overtuigd dat Lewis op een legale manier de Grand Prix van België heeft gewonnen. We hadden niet verwacht dat het beroep afgewezen zou worden. Maar nu de uitspraak bekend is, moeten we door. Onze focus ligt bij de laatste vier races van het seizoen."
Een woordvoerder van Ferrari heeft ondertussen laten weten dat het geen commentaar zal geven op de uitspraak.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.709 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.516 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 43
Teleurgesteld lees ik dit bericht. Jammer voor de sport. Wordt wel spannend de laaste races. Niet meer lullen nou en je rechtervoet laten spreken.
Posts: 178
Hamilton: \"Ik ben teleurgesteld, maar het is belangrijk dat ik het achter me laat. Ik ga door met waar ik goed in ben: racen.\"
Moet hij alleen nog de regels begrijpen dan kan het goed gaan maar na 2 jaar HAMTI weet ik bijna zeker hij verpest het weer net als vorig jaar
Posts: 50
Kaaskop, jouw toon klinkt me alsof je hoofd inderdaad uit niet meer dan kaas bestaat... Maar even serieus, we weten ondertussen allemaal echt wel dat je anti-Hamilton bent, maar wil je daar in het vervolg ook even je argumenten voor aandragen? Gelukkig hebben mensen de eigenaardige eigenschap om te groeien en is Hamilton nog maar 23, er van uit gaan dat hetzelfde gebeurt als vorig jaar is dan ook wel erg makkelijk... Bij Schumacher gingen de 7 wereldtitels ook niet vanzelf en als Hamilton ook tot z\'n 37ste blijft racen mag hij nog best wat beginnersfoutjes maken... Het blijft een feit dat weinig coureurs van zijn leeftijd hetzelfde gepresteerd hebben. Bovendien ben ik blij dat er in ieder geval weer eens iemand is die DURFT op de baan. Of dit vervolgens volgens de regels is mag de wedstrijdleiding bepalen...
Posts: 155
Er zijn ook weinig coureurs die in een McLaren mogen debuteren.<br />
Ik denk als Vettel in de McLaren of Ferrari gedebuteerd was dat het gesprek een stuk minder over Hamilton ging. Vettel is een groter talent dan Hamilton naar mijn mening.<br />
<br />
Dit heeft niks met durf te maken meer met arrogantie en domweg niet nadenken voordat je een actie maakt.<br />
bv. Kijk is naar Heidfeld wat die voor inhaalacties kan maken.<br />
<br />
PS: @Kaaskop ik ben ook geen Hamilton fan en wel een Ferrari fan maar de reacties van jou slaan vaak nergens op.
Posts: 178
Je zegt dat het een feit blijft dat weinig coureurs van zijn leeftijd hetzelfde gepresteerd hebben noem mij eens een coureur op zijn leeftijd die 2 jaar achter elkaar in de BESTE EN SCHNELSTE auto mochten rijden, juist die zijn er niet dus is dat met het presteeren niet zo veel waard Vettel in die Mercedes zou ook vooraan staan wat jij durft noemt noem ik asociaal gedrag verder ben ik niet anti Hamelton maar al sinds 1960 tegen viese spelletjes in het racegebeuren en wat er sinds 2 jaar bij Dennis en Haug gebeurt vind ik waardeloos
Posts: 36
Niet meer zeiken , maar gewoon hard rijden!!!
Aankomend weekend staat er weer regen op het programma , dus
gewoon 10 punten proberen te pakken.
Posts: 368
Nee en dan geeft een woordvoerder van FIArrari geen commentaar! Zou hem weleens willen horen als Hamilton gewoon zoals het hoort zijn punten had teruggekregen!
Posts: 11.414
Pieter Koni,
Kaasdinges heeft de eigenaardige kwaliteit dat zijn voorspellingen nooit uitkomen. Hij heeft zo extreem weinig inzicht dat normaal gesproken zelfs exact het tegenovergestelde van zijn voorspelling uitkomt.
Posts: 17
mooi verwoord pieter!! dank je!!
laat die kaaskop nu maar eens zwijgen!!!
Posts: 7.177
Mag ik hier even melden dat Hamilton geen robot is.
En is ook niet alleen iemand die niks anders doet dan racen.
Misschien mogen sommige hem niet maar dat is jullie zaak.
Maar ga niet hier zetten ga gewoon hard rijden en niet zeuren.
Hij zegt gewoon wat hij vind wat hij denk enz. En dat jullie zo reageren zegt meer over jullie dan hem.
En het gaspandaal weet hij wel te vinden.
Jullie doen net of als je in F1 zit dat je niks mag zeggen wat je vind hoe en wat want dan zeur je al. Terwijl jullie diegene zijn die zeuren om het artikel en hun gewoon de mening geven. Die wie zeurt er nou?
Het is gewoon een mens en laat hem gewoon zijn mening geven inplaats van zulke reacties te plaatsen.
Posts: 152
Hamilton: \"Ik ben teleurgesteld, maar het is belangrijk dat ik het achter me laat. Ik ga door met waar ik goed in ben: racen.\"
Heel goed ophouden met janken hierover en ga doen waar je geweldig goed in bent, maar let op de regels, en maak jezelf niet zo belachelijk door hierop door te gaan, fout is fout hard maar fair.
Posts: 5.792
Inderdaad hij doet iedere keer zelf en of het team en dat weten ze echt wel maar iedere keer dat gezeik van Ham en of Dennis ze moeten zich gewoon aan de regels houden die er voor iedreen zijn ook al ben je de snelste dat wil niet zeggen dat je iedereen maar vande baan mag drukken of iemand op houden tijdens de Q en de bochten afsnijd
Posts: 11.414
Het beroep is niet eens behandelt. Je weet dus niet of die inhaal maneuvre fout was of niet.
Posts: 11.414
Ja Kaaskop we weten het, het lag allemaal aan de auto. De prestatie van hamilton stelt niets voor.
In zijn eerste seizoen bijna kampioen worden en en passant de regerend wereldkampioen IN DEZELFDE AUTO verslaan. Eitje toch?
Hoeveel van de huidige coureurs hebben bij hun eerste seizoen een tegenstander van formaat in hun eigen team verslagen? Laat staan de regerend wereldkampioen.
Posts: 178
Hi patrickl, wie is we ? Neem jij nu de interesse van heel Braband en Limburg waar Verslaan zeg haden ze niet de zelfde puntenstand De prestatie van HAMTI stelt wel wat voor, het laat duidelijk zien hoe het niet moet luister doe je doppen open en kijk naar Kovalainen dan zie ik hoe het er bij McL aan toe gaat