user icon

Marussia stelt testdebuut MR03 noodgedwongen uit

  • Gepubliceerd op 27 jan 2014 21:10
  • comments 20
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Marussia kan de nieuwe MR03 morgen niet de baan opsturen voor de eerste officiële testdag ter voorbereiding op het seizoen 2014. De Russische renstal heeft op het laatste moment een technisch mankement aan de nieuwe auto ontdekt en heeft besloten om in de fabriek in Banbury aan een oplossing te werken. Marussia hoopt tijdig een remedie te vinden om de MR03 later deze week alsnog naar Jerez te transporteren.

Teambaas John Booth deelde aan Autosport mede: "Hoewel onze wagen aardig op schema lag, hebben we een kleine, maar hardnekkige kinderziekte gelokaliseerd. We zijn in het Marussia Technical Centre in Banbury druk bezig om daar een antwoord op te vinden. Het is niet meer dan logisch dat we dit probleem adresseren in de fabriek, waar onze technische mensen en de benodigde apparatuur aanwezig zijn. Ons doel is om het zo snel mogelijk op te lossen en de MR03 alsnog richting Jerez te verschepen, waar het team al is opgesteld en de monteurs wachten op de komst van de auto."

Reacties (20)

Login om te reageren
  • redbull1

    Posts: 929

    jammer ik had graag gezien hoe die auto het zou doen en hoe hij eruit zou zien. en ja in dit geval verwacht ik dat het een hij is :p

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:15
  • 1-0 voor Caterham zo lijkt het, wederom hun enige concurrent. Toch jammer; t zou fantastisch zijn om deze teams de aansluiting zien te vinden.

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:24
    • Hoezo enige concurrent? De regels zijn dit jaar helemaal anders en als er 2 teams zijn die de afgelopen jaren weten hoe ze het niet moeten doen, dan zijn het Marussia en Caterham wel. Denk dat ze nu gewoon in de middenmoot zitten.

      • + 0
      • 27 jan 2014 - 21:32
    • Dat denk ik niet Dumdumdum. Echter hoop ik vurig dat dat wel t geval is. Maar ik verwacht dit allerminst.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 00:04
  • ''De Russische renstal heeft op het laatste moment een technisch mankement aan de nieuwe auto ontdekt en heeft besloten om in de fabriek in Banbury aan een oplossing te werken.''

    Er zijn een paar monteurs verliefd geworden op de wagen.
    ivm de homorechten in Rusland word er met spoed aan een andere neus gewerkt.

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:39
  • Cypher

    Posts: 2.159

    krijgt Boullier dan toch gelijk? :P

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:39
    • Je hoeft het geen 3x te zeggen.

      • + 0
      • 27 jan 2014 - 22:30
    • .. Zei hij, terwijl hij zijn nickname in drievoud schrijft.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 00:05
  • Cypher

    Posts: 2.159

    krijgt Boullier dan toch gelijk? :P

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:39
  • Cypher

    Posts: 2.159

    krijgt Boullier dan toch gelijk? :P

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 21:39
  • Warlord

    Posts: 2.097

    Lees net het (betrouwbare) gerucht dat Renault de zaakjes wat minder goed voor elkaar heeft dan je zou verwachten. Het motortje zou niet zo lang meegaan. Morgen maar zien of het klopt.

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 22:32
  • Dimensie

    Posts: 616

    Advertenties zijn nog tot daar aan toe maar als ze ook nog bij elk bericht automatisch de appstore openen is het leuk geweest.
    Mijn account kan verwijderd worden.

    • + 0
    • 27 jan 2014 - 23:04
    • Ja heel irritant. Ik kan n paar sec op deze site en dan hop! Opent ie weer appstore! Word er zwaar opgefokt van!

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 00:06
    • jort82

      Posts: 106

      appblocker chrome?? ik heb helemaal geen advertenties meer

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 08:33
    • Meld graag even naar info at f1today dot nl welke applicatie er wordt gepresenteerd dan in de AppStore.
      Dit is gedrag die wij juist ook NIET willen, en dit zal dan ook gemeld worden bij onze advertentieleveranciers.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 08:34
    • je wordt doorgesluisd naar de appstore Priyantha;
      deze keer wordt me Heroes of Camelot aangeboden. en dat blijft zich om de pakweg 8 sec herhalen.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:13
    • meest voorkomende is: Game of War - Fire Age die wordt aangeboden om te installeren.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:49
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Stekker vergeten?

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 10:55

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar