user icon
user icon

Manager Sutil bevestigt onderhandelingen met Force India

  • Gepubliceerd op 11 dec 2012 13:10
  • comments 19
  • Door: Rob Veenstra
Adrian Sutil is een van de kanshebbers voor een stoeltje bij Force India voor 2013, maar het besluit is nog niet genomen. Dat benadrukt Manfred Zimmerman, manager van de Duitser, tegenover persbureau SID.

"We onderhandelen met Force India", begint Zimmerman. "En we hopen dat we snel duidelijkheid hebben." In het geruchtencircuit geldt Sutil als de belangrijkste gegadigde voor de plek naast Paul di Resta. Kamui Kobayashi en Bruno Senna liggen op de loer als alternatieven.

Force India merchandise kopen? Bestel het hier!

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    En Alguersuari dan? Dat lijkt me véruit de beste ervaren coureur die momenteel zonder contract rondloopt.
    Of zal die straks opeens bij Lotus zitten?

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 13:16
  • In hetzelfde geruchtencircuit zouden Kobayashi en Senna ergens in een donker steegje gevonden zijn, beide met een glas in hun nek, het is nog onduidelijk wie erachter zit...

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 13:17
    • Whahaha, foei!

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 13:33
    • Ik denk dat het qua Sutil wel in orde komt. Hij heeft onlangs een glasverzekering afgesloten.

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 13:59
  • shyboy18

    Posts: 219

    Interpolis tog? Glashelder!

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 14:03
  • JV fan

    Posts: 2.039

    Hij brengt wel weer een extra sponsor mee,

    Carglass :P

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 14:21
    • masf1

      Posts: 7.046

      2 heb ik gehoord,glassex word titel sponsor

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 14:33
    • masf1

      Posts: 7.046

      sorry verkeerd gehoord,glassex komt pas in 2014,dan komt er een ferrari motor achter in de FI die om wordt gedoopt in de glassex V8

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 14:50
  • Tsja, uiteraard zijn ze aan het onderhandelen. Ik hoop echter dat ze voor een jong talent kiezen, zoals Bianchi. Sutil hebben we wel gezien, en zou mijns inziens niets toevoegen. Duitsers hebben we al genoeg in de F1, en daarnaast is Sutil snel maar tamelijk roekeloos. Voor mijn gevoel heeft hij weinig bijgeleerd in zijn 5 jaar F1, DiResta kon hem al aardig bijbenen in zijn eerste seizoen.

    Alguarsari, Buemi, Senna, Kobayashi, Sutil, leuk om ze in de F1 gezien te hebben, maar dertien in een dozijn coureurs. Zet nieuw jong talent in de auto, dat houdt het spannend en wie weet zit de nieuwe Hamilton of Alonso er tussen.

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 14:30
    • DRF

      Posts: 1.315

      Haha Kobayashi een dertien in een dozijn coureur?? Mafketel

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 15:37
    • Overstijgt Kobayashi het niveau van een Sutil dan? Of van een gemiddelde F1-coureur? Ik dacht het niet.

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 15:38
    • Tot dit jaar vond ik Kobayashi altijd een enorm leuke coureur, absoluut geen grijze muis, helaas dat hij dit jaar wat minder wist op te vallen, als hij zich volgend jaar bijv. bij FI een beetje zou weten te herpakken zie ik hem absoluut liever terug dan Sutil.

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 15:41
    • Een grijze muis is wat anders dan een dertien in een dozijn-coureur. Ja, Kobayashi doet soms eens wat gek in een race, maar hij is niet sneller/beter dan de gemiddelde F1-rijder.

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 18:17
    • Runningupthathill
      Absoluut waar, Sutil zal voor de degelijke puntjes een betere zijn (al weet ik dit niet zeker) stiekum hoop ik toch dat ze Kobayashi een kans geven, ik denk allemaal dat hij nog wel wat vuurwerk in zich heeft..

      • + 0
      • 11 dec 2012 - 19:49
  • De duels tussen Adrian en Lewis zie ik nu ook graag tegemoet.

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 14:50
    • Zal Lewis wel flink in het stof bijten als hij met zijn trekker achter Sutil aantuft.

      • + 0
      • 12 dec 2012 - 09:46
    • Die twee hebben nog een rekeningetje openstaan, nadat Hamilton geen trek had om een verklaring af te leggen over de werkelijke gang van zaken in Sjanghai.

      \'Hamilton is a coward and not a real man\" aldus Sutil, remember?

      • + 0
      • 12 dec 2012 - 10:42
    • Dan is de vriendschap dus duidelijk bekoeld. Dat heb ik destijds gemist.

      Nouja, eigenlijk heeft Sutil ook gewoon gelijk...

      • + 0
      • 12 dec 2012 - 11:42
  • wamme016

    Posts: 19

    Lachen met jullie..Hahaha

    • + 0
    • 11 dec 2012 - 18:12

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar