user icon
user icon

Buemi voelt zich vrij zeker van stoeltje bij Toro Rosso voor 2012

  • Gepubliceerd op 13 dec 2011 10:37
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Scuderia Toro Rosso heeft de line-up voor volgend jaar nog niet bekend gemaakt, maar het lijkt er op dat Jaime Alguersuari en Sebastien Buemi ook in 2012 de eer van de Italiaanse renstal verdedigen. Red Bull acht de tijd nog niet rijp om jongelingen Danile Ricciardo en Jean-Eric Vergne naar voren te schuiven.

Buemi verwacht spoedig uitsluitsel. Aan Le Temps laat hij weten: “Ik hoor het waarschijnlijk binnen twee weken. Maar ik heb veel vertrouwen. Ik heb al dingen geregeld voor volgend jaar, hoewel mijn plaats nog niet bevestigd is. Ik werk gewoon door zoals normaal en bereid me voor op volgend seizoen. Dit is de Formule 1 en met die onzekerheid moet je leren leven. Zodra je dit niveau haalt dien je met die druk om te kunnen gaan. Mijn doel is om de best mogelijke resultaten met Toro Rosso te behalen om me in de kijker te spelen voor een team dat in staat is om te winnen. Mijn geluk is dat ik deel uitmaak van de Red Bull-familie, dat een kampioensteam heeft. Dat schept mogelijkheden.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • GPGert

    Posts: 803

    Jammer...

    • + 0
    • 13 dec 2011 - 11:51
    • szixxx

      Posts: 4.753

      Zeer jammer...

      ;-)

      • + 0
      • 13 dec 2011 - 11:57
  • aruba24

    Posts: 640

    Das blowjob mit buemi was uber alles , Gruß Dietrich Mateschitz.

    • + 0
    • 13 dec 2011 - 12:35
  • AtteH

    Posts: 1.517

    En terecht zeg ik... Ook al zie ik liever Riciardo tegen Vergne in het team strijden.

    • + 0
    • 13 dec 2011 - 12:39
    • Ik zie die 2 die jij opnoemt het ook niet maken hoor. Die Spanjaard moet zoiezo blijven, en die Buemi moet vervangen worden door Ricciardo!

      • + 0
      • 13 dec 2011 - 13:56
  • Nee he, niet nog een seizoen kijken naar een talentje dat toch niet groeit...

    • + 0
    • 13 dec 2011 - 13:55
  • Buemi heeft het dit jaar niet slecht gedaan, en ook wat pech gehad, maar \'overall\' gezien maar Alguersari een steeds betere indruk, beter ook dan Buemi.
    Heel jammer zou het zijn dat ze dan niet Buemi vervangen door Ricciardo.

    Laten we eerlijk wezen, Ricciardo valt midden in het seizoen in, in een HRT. Om dan vrij snel je ervaren teamgenoot meerdere keren te verslaan is gewoon knap, en ik snap niet dat ze Ricciardo niet naar STR promoveren.

    Ook Vergne zie ik graag in de F1. Waarom niet ALG + RIC naar STR laten gaan en VER in de HRT laten debuteren, net als Ricciardo? Dan kan ook hij mooi wat ervaring op doen.

    Buemi valt dan even buiten de boot, maar laat die maar lekker 3e coureur van RBR zijn en indruk maken met écht snelle tijden.

    • + 0
    • 13 dec 2011 - 14:49

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar