Ricciardo verwacht Grand Prix van India te moeten missen
- Gepubliceerd op 02 okt 2011 14:00
-
18
- Door: Robin Smeets
"Ik ben er nog niet 100 procent zeker van wat er gaat gebeuren, maar ik zal in ieder geval de vrije training rijden", vertelde Ricciardo. "Als dat deel uitmaakt van het contract, dan volg je dat op. Ik heb dan nog genoeg races te gaan dit seizoen en kijk er naar uit om mooie resultaten neer te zetten."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Visa Cash App RB
- Punten 1.061
- Podiums 24
- Grand Prix 188
- Land AU
- Geb. datum 1 jul 1989 (36)
- Geb. plaats Perth, AU
- Gewicht 64 kg
- Lengte 1,75 m
190.930 reacties op Visa Cash App RB
24 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Daniel Ricciardo

Reacties (18)
Login om te reagerenPosts: 803
Belachelijk! Ze kunnen beter \'bowlingball Liuzzi\' een race laten overslaan....
Posts: 594
heb helemaal niets met Ricciardo, hoop dus ook dat ze Ricciardo aan de kant zetten voor gp india
Posts: 803
Word je van Karthikeyan dan wel blij? Ik niet.
Posts: 594
nee idd word ik niet blij van.
maar snap het wel, het is leuk voor die mannen uit india.
al had ik 10x liever chandhok zien rijden voor Lotus daar in india
maybe gebeurt dat ook nog.
zie je het al voor je
2 coureurs uit india aan de start
Posts: 1.265
Idd, ik zie liever een thuisrijder gedurende die GP dan de zoveelste, dertien in een dozijn, Red Bull junior.
Posts: 86
liever een thuis rijder, of anders tenminste eentje met meer talent dan het gemm niveau van HRT rijder.
Luizzi is volgens mij gewoon een krant en kan beter le mans rijden of zo iets dergelijks, dat lijkt me beter geschikt voor hem, maar heb liever toch een indier. Wat in de formule 1 nog steeds telt, dat is geld!
Posts: 917
2 rijders uit India aan de start in India? Zeg, laten we er dan collectief voor zorgen dat er dan ook een 2e Japanner in de F1 zit zondag! Koreaan volgende week, natuurlijk nog ergens een paar rijders uit Abu Dhabi tevoorschijn toveren voor volgende maand..
Ik vind het een beetje jammer dat teams tegenwoordig het in zich hebben om, voor marketing redenen, rijders te verwisselen tijdens het seizoen.
Posts: 2.267
offtopic
www.youtube.com/watch?v=ZCB8q797jBw
op 1.09
destroy his race... Uit de data blijkt dat massa in die ronde in die bocht een ander rempunt heeft gehad... ben benieuwd of we hier nog meer over te horen krijgen!
Posts: 1.308
\"Uit de data blijkt dat massa in die ronde in die bocht een ander rempunt heeft gehad...\"
Heb je hier wellicht een bron voor?
Posts: 242
Iedereen kan zien dat hij een ander rempunt heeft.... hij probeert nml zijn positie te verdedigen. door iets later te remmen (ooit gekart? dan weet je wat ik bedoel) dwingt hij LH langer rechtuit te blijven rijden, waardoor hij zijn positie behoudt. dat LH toch instuurd en met z\'n neus de achterband van FM stukrijdt, kan FM NIETS aan doen. fout LH, bestraft, en nu doorgaan met ON topic.
Liuzzi vervangen door NK. vindt Ricciardo het beter doen dan Liuzzi momenteel.
Posts: 2.267
ik zal even zoeken wat de bron was, heb namelijk veel gelezen, dus even zoeken;)
Wat ik kan herinneren is dat massa niet later maar eerder begon met remmen... maar ik zal de bron even zoeken
Posts: 2.263
Ben je nou echt van gisteren? Hij bedoelt met destroy his race dat hij Hamilton moet ophouden zodat Hamilton terugvalt, en Alonso een betere kans maakte. Je moet niet bij alles denken aan opzet, het was tenslotte Hamilton die tegen Massa aanreed, en niet andersom.
Posts: 1.265
Wel grappig dat als Hamilton zegt \"maybe it\'s because I\'m black\" het door iedereen zowat letterlijk word overgenomen, terwijl hij in de zin erna direct zei \"because that\'s wahat ALi G says\".
Maar als hier iets letterlijk word gezegd het wordt gedownsized tot spreekwoordelijke taal. Beetje met 2 maten meten IMO.
Posts: 242
als je goed naar het filmpje kijkt, zie je dat de ferrari later remt dan de MClaren.
hoe kan Massa dan eerder hebben geremd?
Posts: 2.267
als de ferrari later remt dan de mclaren kan de ferrari nog steeds eerder begonnen zijn met remmen in vergelijking met de vorige ronde... De mclaren is wellicht nog eerder begonnen met remmen...
Posts: 164
maar niet vroeg genoeg...........
Posts: 18.535
\'uit de data blijkt dat Massa in die ronde in die bocht een ander rempunt had\'
Nogal wiedes, hij was aan het verdedigen tegen Hamilton. Je weet trouwens niet eens wanneer dat precies gezegd is.
Posts: 242
@mitchell; de heren zijn toch aan het racen? dan ga je toch niet eerder remmen, LH al zeker niet!
In mijn beleving sla je hier de plank mis met jouw opvatting.
Wellicht nog een andere interpetatie over het rempunt. Massa zit hier aan de binnenkant, terwijl de ideale lijn de buitenkant is, gevolg...... je hebt een ander rempunt.