user icon

Sergio Perez tilt niet zo zwaar aan Netflix-show: "Ben ik juist blij mee"

  • Gepubliceerd op 22 okt 2021 16:16
  • comments 11
  • Door: Arjan Hoefakker

Terwijl Max Verstappen zijn gal spuwt over de wijze waarop de Netflix-serie Drive To Survive wordt gemaakt, heeft Sergio Perez niet zoveel moeite met de pittige verhaallijnen van de serie. 

De Mexicaanse Red Bull-coureur neemt het voor de makers op. Hij zal de makers wellicht graag te vriend houden, aangezien hij ook in het nieuwe seizoen aan bod komt in de show. Hoe dan ook: Perez denkt dat de serie een goede uitwerking heeft, zo vertelt hij in de aanloop naar de Amerikaanse Grand Prix. 

Sergio Perez: "Het klopt waarschijnlijk wel dat zij sensatie bouwen. Het is een show en uiteindelijk is het goed voor de sport en het is goed voor de fans dus daar ben ik blij mee."  

Max Verstappen zegt dat hij niet meer meewerkt aan de show die miljoenen weet te boeien. "Ik ben niet echt een type dat van drama houdt, ik wil gewoon feiten en werkelijkheid." 

Reacties (11)

Login om te reageren
  • BS is helemaal niet goed voor de show, maar dat vooral Amerikanen daar wel heel erg op kicken snapt zelfs nog de kleinste kleiduiker.

    • + 0
    • 22 okt 2021 - 16:42
    • Voor Amerikanen is sport een show klein voorbeeld: WWF

      • + 0
      • 22 okt 2021 - 16:45
    • die maken overal een show van. Het valt mij nog mee dat ze de kampioen met voetballen daar nog geen wereldkampioen noemen. honkbal/Basketbal/american football, Niemand geeft er een f*ck om. Uitzonderingen daargelaten. noem mij 10 basketballers/honkballers/footballers. en niet gaan opzoeken.

      • + 0
      • 22 okt 2021 - 17:18
    • Curry lebron harden Davis anthony Durant irving Thompson murant
      Gasol. Zo 10 heb het niet opgezocht maar ben wel een basketbalfan vindt dat een mooie sport. Niet omdat jij het niets vindt wilt het zeggen dat niemand het leuk vindt.

      • + 0
      • 22 okt 2021 - 20:31
    • Basketbal is dan de enige balsport uit Amerika die ik leuk vind om te kijken.

      • + 0
      • 22 okt 2021 - 20:32
  • Toch iemand die het begrijpt 🤭

    • + 0
    • 22 okt 2021 - 17:36
  • De context word altijd verdraaid omdat ze de audio onder andere beelden plakken. Ik irriteerde mij daar ook erg aan, maar ik wist hoe het zat. Als je nieuw bent met de sport word je gewoon in de maling genomen en op het verkeerde been gezet. Los daarvan komen ze met die serie als de testsessies voor het nieuwe seizoen al geweest zijn. Hoe beroerd kan je timing zijn? Dan is iedereen al met het nieuwe seizoen bezig. Netflix kan zelf goede content maken maar bij DTS gaat het puur om sensatie en fictie, niet om feiten. Dus kan je het ook geen documentaire noemen.

    • + 0
    • 22 okt 2021 - 18:20
    • Ze pretenderen dan ook niet dat het een documentaire is. Maar het is ook geen 'pure' sensatie of fictie. Het is het spectaculaire relaas van een kampioenschap ter promotie van de sport in de VS. Als je de juiste bril opzet, is het best vermakelijk. Je hoeft er niet echt iets uit te leren, geloof ik. Lekker onderuit en genieten van de spectaculaire montage en soundscapes.

      • + 0
      • 22 okt 2021 - 19:30
    • Als je boordradio's en commentaar onder andere races plakt vind ik dat geen spectaculaire montage maar misleidend knip en plak werk. Maar goed, de serie is populair dus zou je hem in zekere zin geslaagd kunnen noemen. Ieder zijn ding. Ik vind Netflix Originals normaal gesproken erg goed in elkaar zitten maar dit is een beetje Hollywood overdrive.

      • + 0
      • 23 okt 2021 - 18:30
    • Klopt, het ligt bij mij dan ook in de schuif van 'amusement'.

      • + 0
      • 24 okt 2021 - 16:35
  • Kan me in Checo’s geval wel voorstellen dat ie blij is dat de feiten verdraaid worden...

    • + 0
    • 22 okt 2021 - 20:41

SA Grand Prix van Saoedi-Arabië

Lokale tijd 

SA Grand Prix van Saoedi-Arabië

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.514
  • Podiums 96
  • Grand Prix 255
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov
Mexico (land)
12 - 14 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Qatar
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov
12 - 14 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar