user icon

Video: Will Buxton over seizoen 3 van serie 'Drive to Survive'

  • Gepubliceerd op 29 jan 2021 16:34
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra

Veel Formule 1-fans wachten met smart op het derde seizoen van de Netflix-serie Drive to Survive. In de serie werpt de kijker een mooie blik achter de schermen in de koningsklasse van de autosport en de eerste twee seizoenen waren een doorslaand succes. Voor het derde seizoen kregen de makers wel met de nodige uitdagingen te maken, niet in de laatste plaats de uitbraak van het coronavirus. Hoe ze daarmee omgingen en wat de fans allemaal nog meer te wachten staat? Formule 1-journalist Will Buxton beantwoordt in onderstaande video allerlei vragen over het nieuwe seizoen van Drive to Survive.

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Snork

    Posts: 9.918

    In plaats dat ze erover praten, ze het effe snel op Netflix. Hebben we in ieder geval nog iets aan F1 om naar te kijken.

    • + 3
    • 29 jan 2021 - 16:47
  • Q3FI

    Posts: 496

    Wachten ze met smacht? Kommie auk ùit De Haag ofzau? ;)

    • + 0
    • 29 jan 2021 - 16:55
  • Ik heb de eerste serie niet gezien.
    Ik heb de tweede serie ook niet gezien.
    En zoals het er nu uitziet zal ik de derde ook niet zien.
    Ik geloof ook niet dat ik daar iets mee mis.

    • + 0
    • 29 jan 2021 - 16:58
    • John6

      Posts: 4.994

      Nee niets mis mee.

      • + 1
      • 29 jan 2021 - 17:14
    • Kijkt lekker weg maar als doorgewinterde F1 fan niet super vernieuwend.

      • + 0
      • 29 jan 2021 - 17:30
    • Ik ben doorgewinterde F1 fan en ik ben er zeker wel positief over. De serie heeft mij prettig verbaast alhoewel dingen voor het drama effect aangedikt worden.
      Mooie opwarmer voor een nieuw F1 seizoen altijd 👍

      • + 4
      • 29 jan 2021 - 17:46
    • Ach is toch wel aardig tijdverdrijf hoor ouwe.......

      • + 0
      • 29 jan 2021 - 19:10
    • Het is natuurlijk even wachten totdat Stroll de hoofdrol te pakken heeft, dan heeft het zeker zin om te kijken. :)
      Verder ben ik het eens, kijk dan liever een ouwe gp terug.

      • + 0
      • 29 jan 2021 - 22:37
    • Mosquito

      Posts: 316

      Prima tijdverdrijf. Je ziet dingen achter de schermen die je anders niet ziet en tijdens de race reviews is het altijd wel lachen om zoveel mogelijk fouten en inconsequenties eruit te vissen.

      • + 0
      • 29 jan 2021 - 22:51
    • Carrinthe

      Posts: 837

      Ik vind het zeer de moeite waard en dat wat dingen worden aangedikt moet je niet te moeilijk over doen.

      • + 0
      • 30 jan 2021 - 02:00
    • Bulldog

      Posts: 170

      @ouw sjagerijn

      Het word tijd dat jij eens aan Netflix en chill gaat doen, ben je misschien minder nukkig 🤪🤪

      • + 1
      • 30 jan 2021 - 10:13
    • mishendr

      Posts: 45

      Nee, je gaat er geen Corona meer oplossen, of de Honda achterstand, maar als ik dan toch iets moet kijken, dit vele malen liever dan The Crown ofzo....

      • + 0
      • 30 jan 2021 - 11:19
    • Snork

      Posts: 9.918

      Ouw, ik moest even diep nadenken over jouw opmerking en kom tot de conclusie dat je in ieder geval deel 1 en 2 tot op heden gemist hebt. En de 3e dadelijk ook.
      Verder kwam ik niet, het is weekend.

      • + 0
      • 30 jan 2021 - 14:47
    • Snork, over mijn posts moet je niet teveel nadenken, doe ik zelf ook niet.
      En ik schrijf ze zo simpel mogelijk, anders snap ik ze zelf niet.

      • + 1
      • 30 jan 2021 - 14:54
    • Snork

      Posts: 9.918

      Ah, gelukkig.

      • + 0
      • 30 jan 2021 - 19:21
  • Prima serie, veel dingen achter de schermen. Alleen maken ze het in mijn ogen spectaculairder en spannender dan het in werkelijkheid is.

    • + 0
    • 30 jan 2021 - 10:17
  • Moulbit

    Posts: 49

    Ik vindt het ook wel een leuke serie, en hoe meer aandacht voor onze sport hoe beter. Ik erger me alleen aan Will Buxton met z'n overdreven enthousiasme en drama, he's a spectacle all of his own...

    • + 1
    • 30 jan 2021 - 13:43
    • Snork

      Posts: 9.918

      Misschien Kimi vragen om in te spreken.
      “Bwoah.....stilte......mompel......stilte....are we finished...?”

      • + 0
      • 30 jan 2021 - 14:49
  • Mugello

    Posts: 188

    Op 4K scherm met Oled zijn de beelden ontzettend mooi.

    • + 0
    • 30 jan 2021 - 20:26
    • Ik las "Op 4K scherm met Olav zijn de beelden ontzettend mooi"
      ik dacht al ;)

      • + 0
      • 31 jan 2021 - 15:38

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar