Video: Jules Bianchi wederom in de clinch met Van der Garde
- Gepubliceerd op 27 mei 2011 18:03
-
19
- Door: Robin Smeets
In eerste instantie kon Van der Garde nog verder, maar zijn achtervleugel was afgebroken en hij had een kapotte remleiding opgelopen. Vorige week crashte Bianchi ook al tegen Van der Garde aan in Barcelona.
Trending nieuws
-
Steun voor Red Bull na brandbrief van Brown
David Coulthard heeft hard uitgehaald naar McLaren-CEO Zak Brown. De Amerikaan stuurde onlangs een open brief naar de...
22 jun 2026 12:09 -
Ocon legt uit hoe F1-coureurs denken over toekomst Verstappen
Esteban Ocon stelt dat de Formule 1-coureurs zich geen grote zorgen maken over een naderend pensioen van Max Verstapp...
22 jun 2026 11:22 -
Steiner snoeihard over Aston Martin en Honda: "Dit is onacceptabel"
Guenther Steiner blijft erg kritisch op de motor van Honda. Aston Martin heeft in Monaco het eerste punt van het seiz...
22 jun 2026 10:09 -
Tijdschema GP Oostenrijk Zo laat komt Verstappen in actie op Red Bull-Ring
Na een weekend zonder Formule 1 maakt de koningsklasse zich op voor de Grand Prix van Oostenrijk. Op de iconische Red...
22 jun 2026 12:46 -
Norris jaagt op McLaren-prestatie van Hamilton
Lando Norris komt steeds dichter en dichterbij een bijzondere McLaren-prestatie van Lewis Hamilton. Als Norris in de ...
22 jun 2026 10:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Addax
- Basis Valencia, Spanje
1.071 reacties op Addax
5 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Addax

Reacties (19)
Login om te reagerenPosts: 336
Zoals Guido al zei, onkunde.
Hij moet toch weten dat je van zo\'n afstand geen geslaagde inhaalactie kan maken(of wat hij ook van plan was).
Posts: 631
Wat een idoot, en dat zit in het trainings programma van Ferrari? Had wel wat meer van ze verwacht.
Posts: 1.653
Is het omdat Van der Garde een Nederlander is of wat? Zoiets kan gebeuren. Ik heb Hamilton al idiotere dingen zien doen (o.a. Canada 2008) maar is het daarom een slechte rijder? Ik denk het niet.
Posts: 631
Vorige race ook al, dit zijn fouten die te voorkomen zijn en onnodig.
Posts: 81
@ james, het is de tweede keer dat dit gebeurt bij hem. Een beetje inzicht ontbreekt toch zeker bij hem. Hij vergist zich hier in aanremmen als een amateur en dat deed hij de vorige race ook al. Het lijkt me toch dat hij nu harder aangepakt gaat worden voor dit rijgedrag.
Posts: 962
Zelfs Alonso maakte een inschattingsfoutje in een race dit jaar. Volgens velen de beste coureur van het veld. Als Bianchi nu structureel iets fout zou doen.. Maar zo slecht is ie volgens mij niet. Dit was wel echt knullig trouwens.
Posts: 7.177
ff op de eerste reactie op deze.. Het is niet van de garde zijn schuld je praat net alsof dat wel zo is:S
Posts: 223
Dit is zo vermijdbaar dat je bijna gelooft dat het opzet is.
Posts: 210
Ik heb ergens een vermoede dat die twee niet de beste vrienden zijn:P
Posts: 567
Wat een MAFKEES!!!
Zak wel weer geen straf krijgen....
Posts: 2.734
Bianchi is gewoon bezweken onder de druk en is <krasgeluidje> Niet Geschikt
Posts: 9.925
Hier kon Bianchi echt niets aandoen, hij zag hem gewoon niet:-)
Posts: 34
Iemand Raikkonen vs Sutil vergeten?
Posts: 962
Nee maar Raikkonen raakte in een slipstream en verloor de controle over het stuur in een F1-wagen. Nog steeds geen handige actie, maar begrijpelijker dan deze fout ;) Maar ben het met je eens hoor, een ongelukje overkomt zelfs de beste coureurs.
Posts: 10.089
bij Raikkonen was het tenminste nog met skills
iedereen vind het ongelooflijk hoe Kimi die auto uit de muur kon houden.. Bianchi rijd er gewoon in een rechte streep op af..
Posts: 223
Sutil vs Raikkonen was toch een iets ander verhaal. De baan was nog halfnat en Raikkonen zat er veel dichter achter Sutil toen hij \'m verloor. Ik heb het idee dat Bianchi hier helemaal niet remt. Zonder vd Garden was hij hier gewoon rechtdoor geschoten.
Posts: 122
eerlijk gezegd zouden ze Jules Bianchi het volgende race weekend beter is op de bank laten zitten zo dat hij is goed kan nadenken.
Posts: 305
Ben ik de enige die het ziet? Volgens mij hobbelt de auto van Bianchi een beetje over het zwarte gedeelte heen, haast alsof er wat onbalans is. Verder, ik kan mij niet geheel aan de indruk ontrekken dat VDG wel erg vroeg remt.
Posts: 1.525
Volgens mij zie je spoken, want vd Garde remt eerder vrij laat.