user icon
user icon

Dit is het helm design van Lando Norris voor de Britse GP

  • Gepubliceerd op 30 jul 2020 15:39
  • comments 25
  • By: Rob Veenstra

Lando Norris heeft een nieuw helmontwerp onthuld dat hij zal gebruiken voor de Britse Grand Prix van dit weekend. Een aantal weken geleden opende Norris een wedstrijd voor fans om hun ontwerpen in te sturen, waarbij hij zijn favoriet zou kiezen om het hele weekend tijdens zijn thuisrace te vertonen.

De winnende inzending werd geschetst door een zes jaar oude fan genaamd Eva, met Norris die zei dat het ontwerp hem eraan herinnerde wanneer hij als kind willekeurige helmkleuren zou ontwerpen.

Norris heeft de nieuwe helm tijdens een korte livestream op Twitch onthuld voorafgaand aan de actie van dit weekend op Silverstone. De 20-jarige Brit: "Dit komt van Eva en ze is zes jaar. Haar vader heeft haar ontwerp ingestuurd. Het doet me gewoon veel denken aan toen ik jonger was, krabbelde weg en kwam met leuke dingen. Het is heel origineel, er is niets van dit ontwerp dat probeert om het er allemaal glitter en glamour uit te laten zien."

"Ik hou ervan. Er is veel wit, maar tegelijkertijd vind ik het echt schattig. Ik hou van de kleuren en het is heel origineel. Ik zal het hele weekend deze helm dragen, bij nat en droog weer. Dank aan iedereen die ook hun ontwerpen heeft ingestuurd. Hopelijk kunnen we in sommige andere races wat meer van deze competities doen."

Norris voegde toe dat hij hoopvol is om in de toekomst een volledig F1-seizoen te rijden met helmen die alleen door fans zijn ontworpen. De McLaren-coureur staat momenteel vierde in het coureursklassement na de eerste drie races van 2020. Tijdens de openingsrace van het seizoen in Oostenrijk claimde Norris zijn eerste podiumplaats.

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Dit is wel goud van hem. Mooie marketing ook. Win win.

    • + 1
    • 30 jul 2020 - 15:39
    • Snork

      Posts: 7.655

      Precies. Doet hij goed.

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 17:22
    • Snork

      Posts: 7.655

      OT: Perez mogelijk positief op COVID getest. 2e test moet uitsluitsel geven.

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 17:47
    • Ik las dat de test een onduidelijke uitslag had “inconclusive” en dat dit blijkbaar bij meer personen in de paddock het geval is.

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 17:57
    • Ziet er niet uit, wat een bagger, echt te walgelijk dit..

      😜

      • + 1
      • 30 jul 2020 - 19:18
  • Haha geweldig, die "S" die er eigenlijk niet op past maar er een beetje onderaan bungelt.

    • + 2
    • 30 jul 2020 - 15:43
    • flyineddy

      Posts: 226

      Haha, inderdaad.
      Wie heeft dat als kind niet gehad, zo'n letter die net niet meer past? :)

      Ik vind het een leuke actie van Lando en ook leuk dat er echt een "kinderlijk" ontwerp is gekozen.

      Eddy.

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 16:32
    • mario

      Posts: 6.371

      Zo heb ik dat ook gedaan..... Ik moet eigenlijk zeggen, mijn dochter heeft dat gedaan..... Maar niet omdat er geen ruimte meer was.... Gewoon omdat het kon..... Haar laatste letter hangt er maar een beetje an.... ;)

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 17:19
    • Die laatste letter is echt geniaal, haha. Aan de andere kant staat het wel gewoon goed. :-))

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 18:53
  • Leuk en origineel!

    • + 0
    • 30 jul 2020 - 15:52
  • onetimer

    Posts: 507

    "zes jaar oude fan"
    Plot twist: Norris heeft hem zelf ontworpen, maar de mensen bij McLaren vinden het zo kinderlijk getekend en als wijze van "grap" (om hem niet te beledigen) hebben ze gezegd laten we doen alsof het door een zes jarige is ontworpen.

    • + 1
    • 30 jul 2020 - 16:31
    • Ik moest lachen, Vooral als je die foto erbij ziet :p

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 16:44
  • Jane

    Posts: 154

    Cute!

    • + 0
    • 30 jul 2020 - 17:44
  • Meh. Ik vind al dat geneuzel met die helmen maar onzin. Vettel stelde zich vroeger ook aan met een hele rits aan verschillende helmen.

    • + 0
    • 30 jul 2020 - 17:55
    • Rimmer

      Posts: 7.568

      Ok. Eet nu ff je bord leeg want je moet zo naar bed.

      • + 7
      • 30 jul 2020 - 18:00
    • Jane

      Posts: 154

      Komop, dit is gewoon schattig:-)

      • + 2
      • 30 jul 2020 - 18:00
    • @Rimmer:

      Heb jij geen anus uit te likken?

      • + 1
      • 30 jul 2020 - 18:03
    • @Jane:

      Dat is het zeker, maar ik snap de overweging van de FIA om het vele wisselen van helm-designs aan banden te leggen.

      • + 0
      • 30 jul 2020 - 18:08
    • Jane

      Posts: 154

      @Rogerzz, snap ik hoor, maar vond deze wel lief

      • + 1
      • 30 jul 2020 - 18:11
    • Vade

      Posts: 257

      RogerZzz,

      Blijkbaar was Rimmer net klaar, anders had hij zeker niet gereageerd. Overigens kan een anus likken absoluut een genot zijn, misschien eens proberen als je het nog niet gedaan hebt.

      Nu ontopic: jij vindt het onzin, anderen niet. Dat is nu eenmaal zo. :) Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit of ze dat wel of niet doen. Als ze zelf maar gelukkig ervan worden.

      • + 1
      • 30 jul 2020 - 18:15
    • @Vade:

      In het geval van Rimmer blijft er kennelijk een hoop stront aan zijn tong hangen, getuige de ronduit verwerpelijke uitlatingen die hij hier doet.

      • + 1
      • 30 jul 2020 - 18:38
    • Vade

      Posts: 257

      Daar verschillen de meningen over...

      • + 3
      • 30 jul 2020 - 19:37
  • Geweldig.

    • + 0
    • 30 jul 2020 - 20:14
  • Toffe actie van hem

    • + 0
    • 30 jul 2020 - 20:22
  • Carrinthe

    Posts: 763

    Geweldige actie. Nu die helm aan dat kind geven met echtheidscertificaat en wanneer hij een paar wk's over een paar jaar wint is meteen voor de studie van haar betaald :)

    • + 0
    • 31 jul 2020 - 11:06

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Related news

Test calendar

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Points 85
  • Podiums 1
  • Grand Prix 25
  • Land GB
  • Date of b. 13 nov 1999 (20)
  • Place of b. Glastonbury, GB
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,70 m
Show full profile

Team profiel

Show full profile

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
Bekijk volledige kalender
show sidebar