user icon
user icon

Eerste zege Max Verstappen zondag te zien op Ziggo

  • Gepubliceerd op 01 apr 2020 13:35
  • comments 33
  • Door: Rob Veenstra

Ziggo Sport heeft momenteel weinig om handen, aangezien alle sportevenementen zijn geannuleerd of uitgesteld vanwege de uitbraak van het coronavirus. De sportzender grijpt daarom terug op archiefbeelden en aanstaande zondag wordt een voor Nederland historische race nogmaals uitgezonden.

Via social media liet Ziggo Sport de fans namelijk stemmen welke race van Max Verstappen op 5 april in zijn geheel terug te zien is op het kanaal. De keuze viel op de Grand Prix van Spanje uit 2016. Verstappen was net overgestapt van opleidingsteam Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing. Zijn debuut voor de hoofdmacht was er een met een gouden randje, want hij wist in Barcelona meteen te winnen. Het betrof de allereerste Grand Prix-overwinning voor een Nederlandse coureur.

De Spaanse Grand Prix is zondag vanaf 15.30 uur in zijn geheel te zien op Ziggo Sport.

Reacties (33)

Login om te reageren
  • Yohee,yohoo,yofuckinghoo!!
    Straatfeest!

    • + 1
    • 1 apr 2020 - 14:06
    • Laat dat straatfeest maar even achterwege!

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 14:09
    • als we een straatfeestje houden aankomende zondag dan komen we in ieder geval geheid met onze tronie op het acht uur journaal en spreekt heel NL er schande van
      "groep doorgeslagen F1 fans negeert corona maatregelen"

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 14:32
    • Lijkt me een mooie aangelegenheid om tijdens een straatfeest de Sainzdag te vieren. Pakken we gelijk een hoop exposure voor deze heugelijke dag.

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 16:44
    • Clubbtraxx

      Posts: 92

      @Corona, er is zeker iets mis mee. Wat kan je zelf ook wel bedenken.
      Maar voor als je het niet snapt, er vallen veel doden door het virus, OOK bij familie of bekenden van gebruikers van dit forum. Dus ja kap aub met die misplaatste grappigheid en pas je naam aan.

      • + 0
      • 2 apr 2020 - 22:51
  • Corona

    Posts: 134

    Top! Van Olav zijn enthousiasme krijgen we nooit genoeg!

    • + 1
    • 1 apr 2020 - 14:09
    • Kennie

      Posts: 2.525

      Het is maar waar je geen genoeg van kan krijgen :-)

      Hij mist volledig het incident met de Mercedessen en komt niet verder dan "De Mercedessen tetsen eraf!!" Zelfs in de herhaling denkt Molletje dat Rosberg aan de binnenkant zit en Hamilton eraf rost terwijl het andersom is.

      Maargoed, iedereen veel plezier :-)

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 14:16
    • @Kennie: Gelukkig hebben ze in de samenvatting van Ziggo het commentaar van Olav naar voren geschoven zodat het lijkt alsof hij het wel ziet ;)

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 14:24
    • @Corona,

      Heeft iemand al wat over je naam en avatar gezegd?

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 16:48
    • Corona

      Posts: 134

      Is daar wat mis mee dan @Bill?

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 17:34
    • Met warm weer best goed te doen hoor zo'n Coronaatje.
      (wel een stukkie limoen ff in de hals proppen.)

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 17:52
    • MCL34

      Posts: 531

      @gptoday, word het ondertussen niet eens tijd dat jullie hier ook eens op reageren. Volgens de huisregels "Het doelbewust kwetsen en/of beledigen van andere gebruikers is niet toegestaan" . Met een naam van het virus en het plaatje word hier duidelijk de regels overtreden. Snap op zich toch al niet dat iemand zo lomp kan zijn om met deze naam te registeren in deze tijd. Maar gezond verstand en empathie voor anderen is niet iedereen gegund. Maar uit respect voor al de getroffenen , nabestaanden en de vele zorgmedewerkers die ook zomaar hier op deze site kunnen kijken, haal dat account weg. Schaamteloos

      • + 6
      • 1 apr 2020 - 21:28
    • @MCL34

      Zelfs als ik mij hier zou registreren met Adolf Hitler en een hakenkruis als avatar,dan nog komen ze niet niet in actie!
      Laat Corona lekker met rust man.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 22:38
    • snailer

      Posts: 3.170

      Helaas heb ik al jaren genoeg van Mol. Fouten ala, maar vloeken gaat mij te ver. En dan nog beweren dat het normaal is in NL Gelukkig kan ik nu lekker sky kijken. Daarbij hoef ik niet tot zondag te wachten. Alles vanaf 1981 is beschikbaar via f1.

      • + 0
      • 2 apr 2020 - 01:38
    • MCL34

      Posts: 531

      @Pierlugi, ja, tuurlijk, laten we vooral corona niet op zijn vreemde keuzes aanspreken. Laten we het allemaal maar normaal vinden dat hij zoiets grappig vind. Zoveel moeite is het niet voor hem/haar om gewoon een normale account naam te registren. Is er een of andere dringende reden dat hij een kwetsende naam moet gebruiken voor velen in nederland? En dat wij dat allemaal normaal moeten vinden. Maar laten we vooral zulk gedrag verdedigen

      • + 2
      • 2 apr 2020 - 10:18
    • Montfort

      Posts: 542

      "Laten we het allemaal maar normaal vinden dat hij zoiets grappig vind."

      Even losstaand van de naamkeuze, heb ik nergens gelezen dat Corona zijn naam grappig vindt of daarmee bewust wilt provoceren. Waarschijnlijk ook de reden dat modjes niet ingrijpen, want verder reageert hij netter en inhoudelijker dan sommige hier...

      Ik vind het ook heel aanstootgevend dat jij MCL34 heet, een beetje erin wrijven dat mij tante Marie Claessens op 34 jarige leeftijd is overleden 😑

      • + 0
      • 2 apr 2020 - 11:56
  • Waarom geen races uit de jaren 80, 90 of 00's?

    • + 0
    • 1 apr 2020 - 14:34
    • Toen hadden we nog geen succes supporters...

      • + 2
      • 1 apr 2020 - 14:58
    • Ja Brazilië 2006, Duitsland 2007, Hongarije 2003 of Engeland 2008 bijvoorbeeld. Heb deze race al wel vaak gezien. Mooie race hoor maar juist in deze tijd was andere klassieke races.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 16:01
    • Corona

      Posts: 134

      Iets met uitzendrechten?

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 16:15
    • Had toevallig op Twitter gevraagd, naar gp Silverstone 2008, maar dan krijg ik te horen, dat ze daar geen rechten voor hebben, omdat ziggo sinds 2013 de rechten wel had

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 20:28
    • Kennie

      Posts: 2.525

      @Mercedes Ze kunnen wel die GP van 2008 uitzenden, maar niet met het commentaar van Olav Mol eronder van de live uitzending. Het autersrecht van de audio van die GP ligt bij RTL Nederland. Ik heb nog nooit origineel commentaar van Molletje gehoord van races uit het pre Ziggo/Sport1 tijdperk.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 21:12
  • onetimer

    Posts: 412

    Ik ga het proberen maar zodra ik de kop van Coronel zie haak ik af.

    • + 1
    • 1 apr 2020 - 15:13
    • Astfgl

      Posts: 103

      Je kunt zeggen van hem wat je wilt, maar dat hij die hoogst onwaarschijnlijke voorspelling maakte voorafgaand aan de race en dat die vervolgens exact uitkwam, dat blijft legendarisch.

      • + 1
      • 1 apr 2020 - 17:08
    • AUDI_F1

      Posts: 1.528

      @onetimer Gewoon niet kijken, er zijn nog genoeg andere zenders.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 17:25
    • Die Coronel moet je niet serieus nemen alleen deze voorspelling is wel legendarisch. Hoe die het ook zegt. Vol zelfvertrouwen en dan gebeurt het ook nog.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 18:55
    • Coronel voorspelt iedere race dat Max gaat winnen.....dan heb je vanzelf een keer gelijk.

      • + 0
      • 2 apr 2020 - 13:34
  • AUDI_F1

    Posts: 1.528

    Ik hoop dan toch wel met voorbeschouwing.

    • + 0
    • 1 apr 2020 - 17:29
  • Het was een beetje hetzelfde als nu, Heel onwerkelijk en heel onverwachts. Ja wat er nu is is erger maar ik heb het over het algemeen.

    • + 0
    • 1 apr 2020 - 18:22
    • Onverwachts was het zeker, maar onwerkelijk is wel wat overdreven.
      Max was ook in 2016 een supertalent net als Schumacher in 1992 en die won uiteindelijk ook door een goede strategie van de superieure Williams.
      Niet zo negatief over Max aub.

      • + 0
      • 1 apr 2020 - 20:48
    • Het zou toch wat zijn wanneer die Mercedessen nu elkaar niet de race uit crashen😄

      • + 0
      • 2 apr 2020 - 13:35
  • meister

    Posts: 2.346

    Sorry, zondag wordt goed weer, ik ga naar het strand.

    • + 1
    • 2 apr 2020 - 07:53

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:10 - 17:10

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 2

    15:00 - 16:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:10 - 17:10

    Snelste ronde

    15:10 - 17:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Rijdt Sebastian Vettel in 2021 nog in de Formule 1?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar