user icon
user icon

Tweede seizoen 'Drive to Survive' nu te zien op Netflix

  • Gepubliceerd op 28 feb 2020 11:18
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra

Het tweede seizoen van de populaire Netflix-serie 'Drive to Survive' is vanaf deze ochtend beschikbaar op deze dienst.

Na het overdonderende succes van 2019 besloot Netflix om voor 2020 een nieuwe serie te maken. De positieve reacties uit 2019 zorgde ervoor dat ook Mercedes en Ferrari zich beschikbaar stelde voor de Amerikanen.

De uitzending waar iedereen eigenlijk op zit te wachten (de wedstrijd in Duitsland waar Mercedes de hoofdrol speelde), is beschikbaar onder de titel Dark Days. Het betreft hier de vierde aflevering van het seizoen.

De eerste aflevering heeft de titel 'Lights out' gekregen. In de tweede aflevering kunnen we genieten van de perikelen bij Haas. Tijdens de vijfde aflevering is Christian Horner gastheer vanuit zijn eigen huis. De aflevering staat in het teken van de moeilijke dagen van Pierre Gasly bij het Red Bull Racing-team.

De afleveringen van 'Drive to Survive' duren dit jaar tussen de 30 en 45 minuten. Veel plezier met kijken!

Reacties (12)

Login om te reageren
  • S02-A4 Dark Days ;-) ;-) ;-)

    • + 0
    • 28 feb 2020 - 12:01
    • Die heb ik ook gelijk gekeken. eerlijk: het is wel een heerlijke aflevering en Lewis voelde zich blijkbaar echt niet goed.


      En toen kwam de 2e verrassing: toch wel redelijk veel Max in die ene aflevering met Monaco/canada/Oostenrijk.

      Al blijft dat overdreven sausje er wel overheen zitten. ik zal de komende dagen wel even af en toe een aflevering pakken.

      • + 0
      • 28 feb 2020 - 13:55
    • ben je om @Royalere?
      dacht dat DTS niet Maxie genoeg was? ;)

      ik ga m ook kijken van het weekend,
      dat Benz drama word absoluut de eerste aflevering die ik ga slachten :-)

      • + 0
      • 28 feb 2020 - 14:45
  • GHM65

    Posts: 554

    Binge watching as we speak. Wordt vanavond nog een bikkelhard gevecht om de ab vanwege TVOH. Ik haal de batterijen eruit; kost haar een paar uur om dat uit te zoeken..🤣

    • + 1
    • 28 feb 2020 - 12:58
  • Ik ben al aan het kijken, waarschijnlijk de enige F1 die we dit jaar te zien krijgen, dus geniet er al extra van ...

    • + 1
    • 28 feb 2020 - 13:05
    • Snap echt niet hoe makkelijk veel mensen meegaan in doemverwachtingen. Angstaanjagend gewoon.

      Coronavirus is China is trouwens al weer op zn retour if that makes you happy again.

      • + 1
      • 28 feb 2020 - 22:25
    • mario

      Posts: 6.880

      @NB: Als er elke dag nog zo'n 1000 besmettingen bijkomen en zo'n 100 doden vallen in China, is het nog niet op z'n retour hoor.... Gelukkig stijgt het niet meer zo hard, als voorheen....

      • + 0
      • 29 feb 2020 - 12:03
  • GHM65

    Posts: 554

    Oh...wat een lijdensweg van Haas...beetje veel show maar je ziet goed hoeveel teleurstelling, frustratie en rivaliteit er is. En ze kregen het lek maar niet boven..pijnlijk.

    • + 0
    • 28 feb 2020 - 14:33
    • Idd aflevering 2 geeft een mooie inside hoe emotioneel die auto voor hen was... Poh de beelden van die meeting ook... spanning op de designers en de coureurs en van steiner en steiner op t matje bij Gene.... pff

      • + 0
      • 28 feb 2020 - 15:00
    • Ja en vervolgens doorgaan met de coureurs

      • + 0
      • 28 feb 2020 - 19:27
    • Echt genieten idd zojuist de aflevering gezien.
      Schijnt dat Grosjean een zeer goede band heeft met Gene Haas, vandaar dat hij zo lang mag blijven.

      • + 0
      • 28 feb 2020 - 22:27
  • Vallie

    Posts: 148

    Ik vond het leuk om naar te kijken. Maar ik miste toch wel veel. En vond het jammer dat het niet in chronologische volgorde was. Maar dat was niet echt de bedoeling anyway volgens mij. Ik miste Kvjat. Vond het wel jammer dat die niet wat tijd kreeg. Was wel grappig dat ze zijn reactie daarvan lieten zien in de laatste episode. Moest ook lachen toen iedereen zo serieus was op het laatst. Maar Kimi zegt dan dood leuk. "Het is gewoon een hobby van mij. Ik kan stoppen wanneer ik wil" Haha.

    Conclusie: Was leuk om te kijken. Maar het kon 10x beter.

    • + 0
    • 29 feb 2020 - 01:20

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.200
  • Podiums 91
  • Grand Prix 114
  • Land GB
  • Geb. datum 7 jan 1985 (35)
  • Geb. plaats Tewin, GB
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar