user icon
user icon

Wanneer is de Grand Prix van de Verenigde Staten te volgen?

  • Gepubliceerd op 31 okt 2019 12:50
  • comments 13
  • Door: Bjorn Smit

Het Formule 1-seizoen 2019 heeft nog slechts drie races te gaan. De eerste daarvan wordt komend weekend verreden in de Verenigde Staten. Wanneer zijn de verschillende sessies op televisie te volgen?

Het tijdsverschil tussen Nederland en Austin is op dit moment zes uur. Dat houdt in dat de Nederlandse Formule 1-fans 's avonds kunnen genieten van de actie op het asfalt. De race start zondag om 20.10 uur en is live te zien op de kanalen van Ziggo Sport. Dat geldt ook voor de kwalificatie, die zaterdag pas om 22.00 uur zal aanvangen. Drie uur daarvoor, om 19.00 uur, is de derde vrije training te zien.

  Sessie Tijd Tijd uitzending Kanaal
1-11-2019 Vrije training 1 17.00 uur 16.55 uur Ziggo Sport (14), Select, Racing, Docu en Extra
1-11-2019 Vrije training 2 21.00 uur 20.55 uur Ziggo Sport (14), Select, Racing, Docu en Extra
2-11-2019 Vrije training 3 19.00 uur 18.55 uur Ziggo Sport (14), Select, Racing en Docu
2-11-2019 Kwalificatie 22.00 uur 21.15 uur Ziggo Sport (14), Select en Racing
3-11-2019 Race 20.10 uur 19.00 uur Ziggo Sport (14), Select, Docu en Extra

 

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Ook te volgen op RTL Duitsland, N-TV en Channel4HD Engeland met mooie samenvattingen. Deze drie zenders gratis te ontvangen via de satelliet.

    Via de satelliet:

    vrijdag op N-TV
    16:55 - 18:30 uur 1e vrije training
    20:55 - 22:35 uur 2e vrije training



    zaterdag op N-TV
    21:05 - 21:40 uur 3e vrije training
    21:40 - 22:00 uur voorbeschouwing kwalificatie
    22:00 - 23:00 uur kwalificatie
    23:00 - 23:15 uur samenvatting kwalificatie



    zondag op RTL-Duitsland
    19:05 - 20:00 uur voorbeschouwing
    20:00 - 21:55 uur Race
    21:55 - 22:25 uur huldiging en hoogtepunten

    Channel4HD:

    zaterdag op zondagnacht: 01:40 Kwali , samenvatting van 90 minuten.
    Zondag op maandag: 00:00 de race met David Coulthard, Stefano Domenicali en Steve Jones.

    • + 1
    • 31 okt 2019 - 13:28
    • Dit is Nederland he?? Moet ik de Franse en Engelse schema plaatsen??

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 15:01
    • Wat ben je een oude zeikerd jij. Er staat toch dat het gratis te ontvangen is via de satelliet, dat kan je van Frankrijk wel vergeten tenzij jij illegaal zit te kijken.

      Bovendien: Engelse schema staat er al. Channel 4HD.

      Conclusie: je bent een nitwit en kan niet lezen en wil scoren door negatief te lopen doen. Weet je wat: zoek het maar uit en zeik vooral niet als je vind dat het te duur is via Ziggo of wat dan ook. Het is voor de rest een gratis tip om gratis f1 te kijken. Succes met je voetbal.

      • + 2
      • 31 okt 2019 - 18:56
    • flyineddy

      Posts: 277

      @Erwinnaar Niet op reageren. Ik heb van Messi nog geen enkele fatsoenlijke inhoudelijke post gezien hier.

      Bedankt dat je de moeite hebt genomen om de uitzendingen van andere zenders hier te delen. :)

      Eddy.

      • + 1
      • 1 nov 2019 - 20:25
  • Snork

    Posts: 8.514

    Vanwege race in Texas adviseer ik als avondeten, voorafgaand aan de race een T-bone steak of een malse rib-eye.

    • + 2
    • 31 okt 2019 - 13:39
    • En dan tijdens dat eten een mooie film opzetten vooral: Texas Chainsaw Massacre. De originele versie.

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 14:02
    • hamilton be like: ´Nee geef mij maar een portie gras en een romantische comedy :p

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 14:13
    • de hele zondag heb ik al ingevuld, alles staat in het teken van Texas, overdag kijk ik de hele serie Walker Texas Ranger terug, 's avonds de gp, en als afsluiting Texas Chainsaw Massacre, in bed nog een triootje met Amber Heard en Dakota Johnson (komen beide van Austin Texas) en de zondag zit er weer op!

      • + 3
      • 31 okt 2019 - 14:14
    • Ergens nog een potje Texas Hold’em inplannen Clemenza. (Of bedoelde je dat met een triootje?)

      • + 2
      • 31 okt 2019 - 14:35
    • Je bent 'n enorme bofkont Clemenza.
      'N triootje met Amber en Dakota....ja, dat willen we allemaal wel, mss sommige vrouwelijke forumleden nog wel.

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 15:13
    • @Ouw,
      ja dat triootje staat wel op losse schroeven,
      stel je voor dat het een hele spannende race wordt dan heb ik altijd meer de drang om gezellig na te kletsen op gp vandaag, in dat geval hebben Amber en Dakota uiteraard vette pech.....

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 16:06
    • Klinkt beide goed, krijg er honger van. Thuisbezorgd.nl? Waarom heb ik nou geen zin het advies van Lewis op te volgen? Xd

      • + 0
      • 1 nov 2019 - 03:18
  • mario

    Posts: 6.710

    "Dat geldt ook voor de kwalificatie, die zaterdag pas om 22.00 uur zal aanvangen."

    In het schema rechtsboven staat toch een andere tijd, namelijk 21:10 uur....

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 15:55

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar