Nog een paar weken en de wintertests gaan van start in Barcelona en voorafgaand daaraan zijn de presentaties van de nieuwe bolides. Mercedes zal de nieuwe Silver Arrows, de W09, op 22 februari aan het grote publiek voorstellen.
Mercedes geeft een kijkje achter de schermen bij het ontwerpen en ontwikkelen van de W09 in de fabriek in Brackley. Diverse medewerkers komen in onderstaande video aan het woord over hun rol in het proces richting de eerste wintertests.
What winter break? ? The #W09Countdown continues... ?⚙️? pic.twitter.com/jL53GLJF6v
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 3, 2018
0

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 24.388
Wordt denk ik meer groen als zilver. Gewoon een voorgevoel.
Posts: 1.160
Schijnt dat ze hun uitlaat niet heel kunnen houden..
Posts: 24.388
Mooi zo :p
Posts: 8.297
Oververhitting waardoor de lasnaden het begeven @oxygen?
Posts: 1.160
@maxiaans nee de versnellingsbak die teveel trilt waardoor ze uitlaat kapot trilt.
Posts: 1.003
saai
Posts: 9.103
Saai maar snel?
Posts: 1.733
Wat een larie wordt hier opgehoest zeg,is oxygene een woordvoerder van mercedes soms?
Posts: 65.800
Dat niet, maar zo te zien komt zij overal wel binnen... ;)