Bernie Ecclestone is vandaag jarig. De voormalige commerciële baas van de Formule 1 heeft de leeftijd van 87 jaar bereikt. Ecclestone richtte in 1974 de Formula One Constructors Association en ging zich steeds meer bemoeien met het vermarkten van de sport. Hij was ook een tijdje teameigenaar van Brabham. Begin dit jaar moest hij het veld ruimen na de komst van Liberty Media als nieuwe eigenaar van de Formule 1. De felicitaties gaan uit naar de jarige Ecclestone.
Bernie Ecclestone viert vandaag zijn 87ste verjaardag
- Gepubliceerd op 28 okt 2017 07:00
-
32
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Doemscenario uitgesloten voor Leclerc: "Hij hoeft zich niet meer te bewijzen"
Volgens Jean Alesi is het oneerlijk om Charles Leclerc te vergelijken met zichzelf. Alesi reed in de jaren '90 vo...
24 jun 2026 12:46 -
Verstappen gooit hoop op Red Bull-updates: "We hebben nieuwe onderdelen"
Max Verstappen trekt met vertrouwen naar Oostenrijk voor de thuisrace van Red Bull Racing. Op de Red Bull Ring kende ...
24 jun 2026 14:06 -
Racing Bulls wijst tijdelijk nieuwe coureur aan
Het team van Racing Bulls laat aankomend weekend Ayumu Iwasa de eerste vrije training rijden. De Japanner krijgt daar...
24 jun 2026 13:22 -
Twijfels over Mercedes-kans Verstappen: "Is het een te grote verstoring?"
Volgens oud-coureur Juan Pablo Montoya zou een overstap van Max Verstappen naar Mercedes voor onrust kunnen zorgen. V...
24 jun 2026 12:09 -
'Assen vraagt FIA-licentie aan voor plekje op F1-kalender'
De geruchten over de mogelijke komst van de Formule 1 naar Assen beginnen weer toe te nemen. Nu de F1-race in Zandvoo...
24 jun 2026 11:22
Reacties (32)
Login om te reageren-
Nou, moeten we deze Mongoliër ook maar even feliciteren. Gefeliciteerd oude stokstaart! Op naar de 100 :-)
- + 1
- 28 okt 2017 - 07:41
-
Die man had jaren geleden het loodje mogen leggen, als je ziet hoeveel beter de f1 al geworden is met de komst van de nieuwe eigenaren.
Ochja, toch maar gefeliciteerd zeker.- + 0
- 28 okt 2017 - 07:53
-
Loodje moeten leggen? Beetje grof om iemand de dood in te wensen. Ik wens jou toch ook niet dood omdat je dit forum zit te bevuilen?
- + 15
- 28 okt 2017 - 08:24
-
Wauw iemand dood wensen. Triester kan je niet worden.
- + 8
- 28 okt 2017 - 08:31
-
Pffffff hoe dom kan je zijn als je dit soort dingen denkt en vervolgens nog intikt ook. Begint met zeggen dat iemand dood beter af is dan levend en dat allemaal om rondjes rijden met een autootjes. Puur vermaak belasten met een dood iemand dood wensen. Dan heb je kortsluiting bovenin. Ten tweede heeft Bernie de F1 gebracht tot waar het nu is en zo'n beetje alles wat je je kan herinneren over F1 is onder zijn leiding tot stand gekomen. Bernie is een held ook al was het beter geweest als hij een paar jaar eerder de leiding had overgedragen, hij blijft een held.
- + 6
- 28 okt 2017 - 08:44
-
Ik denk dat jaap het als een ongelukkige uitdrukking heeft neergezet. Ik ga er vanuit dat hij bedoelt dat hij gewoon eerder had moeten stoppen. :)
- + 0
- 28 okt 2017 - 08:54
-
idd die kerel is veel te lang door gegaan met zijn oude ideeën.
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:10
-
Ik hoop dat het ongelukkige uitdrukking was anders verdient hij per direct een ban.
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:11
-
amai zeg, ik wens hem niet dood. Iedereen is tegenwoordig rap op zijn paard.
Het is een feit dat de f1 al iets aantrekkelijker geworden is sinds hij niet meer aan de macht is. Hij is ondertussen ver in de 80 dus de kans dat hij gaat overlijden wordt best groot, niemand leeft eeuwig...- + 0
- 28 okt 2017 - 09:30
-
Zeg Jaap, volgens mij hoor jij eigenlijk een Belgisch vlaggetje te gebruiken. Hoe zit dat?
- + 0
- 28 okt 2017 - 10:50
-
Geboren en getogen in Maastricht, woon nu net over de grens, maar een mezelf belg noemen... nee nooit van mijn leven.
- + 0
- 28 okt 2017 - 10:55
-
@jaapdeaap, niet handig gekozen in een week waar mensen doodsbedreigingen krijgen omdat ze de sport uitoefenen...
- + 0
- 28 okt 2017 - 11:42
-
Jaapdeaap, je hebt geen idee waar je over lult. Je hebt zeker een stadionverbod gekregen, zodat je tijd hebt om dit soort dingen te schrijven..
- + 0
- 28 okt 2017 - 12:00
-
Stadion verbod is al jaren geleden, veel rustiger geworden tegenwoordig. Plezier maken zingen en springen in de tribunes, wat duwen en trekken maar niet meer op iemand slaan of cafe's afbreken, die jaren liggen ondertussen wel achter me. We blijven geen tieners jammer genoeg.
- + 1
- 28 okt 2017 - 12:29
-
Jaapie, waarschijnlijk ben je te jong én te dom om te weten wat Bernie allemaal voor de sport heeft betekend...
- + 0
- 28 okt 2017 - 17:57
-
Congratulations Ecco!
- + 1
- 28 okt 2017 - 07:59
-
Happy Birthday Bernie, little rascal of me. ;)
- + 2
- 28 okt 2017 - 08:09
-
Zo he die is vroeg met pensioen gegaan;). Gefeliciteerd..
- + 0
- 28 okt 2017 - 08:25
-
Ff wat anders op de NOS staat een stukje over Max waarin Sjaak weer lovend is over Max !!! Wat heeft Sjaak toch ? Koorts ofzo dat hij begint te ijlen .
- + 0
- 28 okt 2017 - 08:51
-
Mooi stukje idd
- + 0
- 28 okt 2017 - 08:55
-
Hij kan er gewoon niet meer omheen Polleken. :)
Bij dat stuk staat trouwens een mooie portretfoto van Lauda.
En wat me opvalt bij Hill. Hij zegt: "Max is een magneet, net als Ayrton Senna, Michael Schumacher, Alain Prost en Lauda. Het gevolg is dat het team overal de beste technische mensen kan losweken."
Hij noemt geen Hamilton of Vettel...- + 1
- 28 okt 2017 - 09:00
-
Bernie gefeliciteerd hij heeft de F1 gebracht zoals hij nu is.
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:13
-
liberty media heeft de formule 1 gebracht gelijk ze nu is ! De vrijheid van beelden op social media, het hoger show gehalte, promo's, noem maar op.
Bernie liet de f1 kapot gaan.- + 0
- 28 okt 2017 - 09:58
-
Zonder Bernie was er waarschijnlijk geen f1 nu.
- + 0
- 28 okt 2017 - 12:29
-
Gezellig verjaardags partijtje daar, maareh...is dat nou Max die gezellig met Toto staat te keuvelen. Helmut denkt er het zijne van ??
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:14
-
Dat was vorig jaar
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:17
-
haha idd goed gezien Robin
- + 0
- 28 okt 2017 - 10:30
-
Welkom Robinhoo!
- + 0
- 29 okt 2017 - 01:59
-
Bernie bedankt
- + 1
- 28 okt 2017 - 09:50
-
Tja , eigenlijk is iedereen opgegroeid met Bernie en Olav , en bijna iedereen zegt blij te zijn dat ze opdonderen .
Nou , van mij had Bernie niet weg gehoeven , net zo min dat Olav weg zou moeten . Want zeg nou eerlijk , zondagmiddag of zondagavond , t.v aan , poten op het tafeltje , pilsje erbij en Olav.
Mooier kan toch niet ?- + 1
- 28 okt 2017 - 11:20
-
Precies!
- + 0
- 28 okt 2017 - 15:29
-
Hulde voor Bernie. Heeft de F1 opgebouwd tot wat het is.Gewerkt tot 86 jaar, vliegt de hele wereld rond en dat op zijn leeftijd. De man verdient meer respect.
- + 1
- 28 okt 2017 - 11:58
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Posts: 5.634
Loodje moeten leggen? Beetje grof om iemand de dood in te wensen. Ik wens jou toch ook niet dood omdat je dit forum zit te bevuilen?