Het team van McLaren bundelt de krachten met nieuwe partner Hookit. Dat bedrijf krijgt als opdracht om de social media-kanalen en de digitale media van de Britse renstal te optimaliseren. Het gaat om een samenwerking voor de lange termijn.
McLaren-directeur Zak Brown: "Het is helder dat Hookit een pionier is in hun vakgebied en de diepste en meest omvangrijke oplossingen levert die aansluiten bij onze benodigdheden. De capaciteiten van Hookit vullen onze vooruitstrevende inzichten en zakelijke intelligentie verder aan. Dat moet ons in staat stellen om een meer tastbare return on investment te demonstreren voor al onze marketingactiviteiten."
0

Reacties (7)
Login om te reagerenPosts: 4.764
Pun intended? ;-)
Posts: 698
Return of Investment....hahaha
Posts: 1.542
On
Posts: 65.802
On... hahaha
Posts: 65.802
tsssjoe.
Gezondheid!
Posts: 6.927
Wie?
Posts: 10.752
Wel gek dat Zak Brown als marketing genie, in wezen een marketingbedrijf inschakeld. Gaat veel geld in om daar niet van, maar blijft toch gek dat zo'n giga bedrijf als Mclaren dat nodig heeft.