user icon
user icon

Karun Chandhok in gesprek met vier teams voor 2011

  • Gepubliceerd op 11 nov 2010 20:44
  • comments 10
  • Door: Robin Smeets
Karun Chandhok is in gesprek met vier teams over een contract voor volgend seizoen, dat vertelde de Indiër vandaag. Chandhok werd eerder dit jaar aan de kant gezet bij Hispania Racing waar hij werd vervangen door Sakon Yamamoto. Hij zou echter weer opnieuw in gesprek zijn met het Spaanse team voor een contract in 2011.

Karun Chandhok wordt als Indiase rijder al meer dan een jaar gelinkt aan een stoeltje bij Force India en hij bevestigde dat hij inderdaad ook in gesprek is met het team van Vijay Mallya en Michiel Mol. "Ik ben met vier teams in gesprek over 2011 en Force India is daar één van", vertelde Chandhok. "Ik heb regelmatig contact met Vijay Mallya. Ook ben ik in gesprek met mijn huidige team Hispania."

"Ik hoop tegen het einde van december een contract te kunnen tekenen", sloot Chandhok af.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Beamer

    Posts: 1.012

    Force India, Lotus, Virgin, wat is nu het 4e team? Renault? Williams? Kan me niet voorstellen dat ie teruggaat naar HRT

    • + 0
    • 11 nov 2010 - 20:57
    • TJ

      Posts: 619

      \"Hij zou echter weer opnieuw in gesprek zijn met het Spaanse team voor een contract in 2011.\"
      &
      \"Ook ben ik in gesprek met mijn huidige team Hispania.\"

      Wel dus ;)

      • + 0
      • 12 nov 2010 - 10:14
  • Kevin

    Posts: 4.643

    Ik hoop dat Karun bij Force India kan gaan rijden. Is ook commercieel beter om bij de Grand Prix van India een Indiase coureur in een Indiase auto te hebben rijden.

    Ik denk ook dat hij Sutil aan kan. Hij wordt onderschat door velen.

    • + 0
    • 11 nov 2010 - 21:04
    • lijkt mij niet zo moeilijk zon topper is sutil niet. snap nog niet dat ze fisi niet terug haalden.

      • + 0
      • 11 nov 2010 - 23:35
  • Np-F1

    Posts: 917

    Hallejujah! Het is jammer dat ik er geen tijd voor heb, maar ik zou haast een silly-season lijst gaan maken. Kun je nagaan hoeveel lol iedereen daar over 10 jaar zal hebben!

    • + 0
    • 11 nov 2010 - 23:05
    • WH

      Posts: 206

      Doe ik het even voor je :P,
      deze geruchten staan her en der:
      v/d Garde of d\'Ambrosio naar Virgin
      Sutil, Heidfeld of Webber naar Renault
      Kubica of Webber naar Ferrari
      Massa naar Red Bull, Renault
      de la Rosa naar HRT
      Chandok naar Force India
      Senna naar Lotus
      Kovalainen naar Renault
      Hülkenberg naar HRT
      Maldonado naar HRT, Williams
      Di Resta naar Force India
      Buurman naar Force India (waarom extra trainen en plaatsnemen in de McLaren simulator)

      Er zijn vast nog wel meer, maar dit gok ik zo uit mijn hoofd

      • + 0
      • 12 nov 2010 - 00:06
    • Hermanski

      Posts: 343

      “Hülkenberg naar HRT”
      Nah, dat zou toch echt triest zijn, ik geef toe dat succes in de klasse onder de F1 (mindere klasse) geen garantie is voor een succes/talent in de F1, blijkbaar is de F1 (gelukkig) toch nog wel een treetje hoger. Maar wat ik weet van (ook door lezen op deze site) Hulkenberg, dan verdient hij toch wel meer dan HRT…was het niet Mr Marly (of iemand anders) die met het voorstel kwam, hem bij Ferrari te planten??…ergens heb ik het gelezen hier…dat lijkt mij (maar wie ben ik) een strak plan.

      • + 0
      • 12 nov 2010 - 01:36
  • WH

    Posts: 206

    @Hermanski, ben ik met je eens. Maar het lijkt erop dat Williams voor de duiten zal kiezen ipv talent. En omdat Williams toch al gaat leveren aan HRT zou dat blijkbaar de logische stap zijn voor Hulk. Dat Ferrari verhaal, was dat niet als vervanger van Massa vorig jaar? Anders zou ik het wel toejuichen, Hulk naast Fredje

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 06:44
  • Fritz

    Posts: 117

    Hij heeft nog niet veel kunnen laten zien die Karun. Jammer voor hem maar er zijn veel kapers op de kust!

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 09:50
  • Als regelmatige lezer van RTL GP magazine halen ze geregels verhalen uit de oude schoenendoos te voorschijn.
    Met belangstelling kijk ik uit naar 2030 om te weten hoe dit allemaal afloopt. Wie kwam waar terecht, achteraf malafide investeerders en verrassende wereldkampioenen. Wie weet?

    • + 0
    • 12 nov 2010 - 13:00

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar