Bekijk LIVE de eerste gameplay-beelden van F1 2017
- Gepubliceerd op 03 aug 2017 14:30
-
29
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Hadjar onthult Red Bull-onderzoek naar ingrijpend probleem
Isack Hadjar heeft bevestigd dat Red Bull bezig is met een diepgaand onderzoek naar de startproblemen. Hadjar en zijn...
25 jun 2026 16:46 -
Russell kan Antonelli en Ferrari aan: "Moet kleine dingen verbeteren"
George Russell is vol goede moed afgereisd naar de Red Bull Ring voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Mercedes-...
25 jun 2026 16:09 -
Hamilton weet wat nodig is voor wereldtitel met Ferrari: "Ik denk er niet aan"
Lewis Hamilton weigert zich voorlopig rijk te rekenen in de strijd om de wereldtitel, maar de Ferrari-coureur merkt w...
25 jun 2026 18:46 -
Alonso haalt keihard uit naar 'online misbruik' richting Aston Martin
Fernando Alonso is helemaal klaar met de online haat die zijn team Aston Martin momenteel ontvangt. De Spanjaard gaat...
25 jun 2026 18:06 -
Verstappen duidelijk over cruciale updates van Red Bull
Volgens Max Verstappen zijn de updates van Red Bull dit weekend cruciaal voor het hele team. Red Bull introduceert di...
25 jun 2026 17:21
Reacties (29)
Login om te reageren-
OMG met een controller...:-O
Ik veronderstel toch dat 90% van de gamers dit met een g27 of g29 speelt (of een ander merk natuurlijk)- + 0
- 3 aug 2017 - 14:38
-
ik veronderstel dat je je daarin vergist en dat minimaal 50% van de mensen het spel op een controller speelt
- + 2
- 3 aug 2017 - 15:06
-
Ik rij ook met een controller hoor
- + 1
- 3 aug 2017 - 15:17
-
Qua type game ;
Ik denk eerder het percentage "stuurtjes" hoger ligt bij games zoals Driveclub, Project Cars , GT , Forza etc.
Ik speel met met de thrustmaster t300rs met Ferrari F1 add-on en playseat.- + 1
- 3 aug 2017 - 15:53
-
Grootste deel van mijn vrienden rijd ook met controller. Overigens is het met controller zelfs makkelijker dan met een stuurtje
- + 0
- 3 aug 2017 - 16:18
-
Szixxx ; dat is natuurlijk per persoon verschillend.
Mijn situatie : game ik met controller , dan heb ik een "total view" van de auto, ongeacht welke game. Vaak kun je kiezen tussen ingezoomd en iets minder. Ik kies dan voor de kleinere, even simpel gezegd.
Game ik met playseat (sinds half jaartje ofzo?! , dus ik speel race games heeeel weinig met controller nog) , dan heb ik altijd de uitgezoomde cockpit view. Dus dat je net de top van de helm ook nog ziet.
Zelf vind ik controller makkelijker.- + 0
- 3 aug 2017 - 16:27
-
Ik denk eerlijk gezegd dat nog geen 10% dit met een stuur speelt. Ik speelde altijd met een controller, was prima, maar vanaf morgen niet meer! Thrustmaster T300RS met F1 stuur besteld. Ik ben er klaar voor :D
- + 2
- 3 aug 2017 - 16:33
-
@Mag verslappen , heerlijk stuurtje. Ik heb die ook. Vergeleken met logitec , vind ik persoonlijk thrustmaster fijner.
- + 2
- 3 aug 2017 - 16:39
-
Eigenlijk is zo'n apparaat zonde van je geld. F1 2016 was kwa schades, rijders(computer), banden management en dat soort grappen gewoon simpelweg niet realistisch .
- + 1
- 3 aug 2017 - 17:32
-
F1 voor consoles zal altijd arcade blijven, anders word het spel niet genoeg verkocht.
- + 2
- 3 aug 2017 - 18:07
-
@dutchiceman , ik snap helemaal wat je bedoeld. Maar dat heeft echt te maken met aantal games die verkocht worden. De "hardcore" racefanaten zullen dan eerder bij games als Project Cars terecht komen.
Qua schade's ; dat is een beetje een dingetje van Fia/Fom , heeft Codemasters vorig jaar aangegeven.- + 0
- 4 aug 2017 - 07:41
-
Lekker hoor :)
- + 0
- 3 aug 2017 - 15:09
-
Zou wel leuk zijn als ze een (light) versie zouden maken voor mobiele device... Geeft je veel inzicht in de baan waar ze rijden... (het is maar een idee)
- + 0
- 3 aug 2017 - 15:44
-
Is van de 2016 game toch ook al?
- + 0
- 3 aug 2017 - 15:53
-
Ja ? Wist ik niet .. Ga gelijk even zoeken....
- + 1
- 3 aug 2017 - 15:58
-
Correct me if i'm wrong, maar ik heb een codemasters spel op mn ipad gehad. Ik meende F1 2017.
- + 0
- 3 aug 2017 - 16:31
-
Heb zojuist de 2016 gekocht voor op de ipad , hoop dat het wat is...
- + 1
- 3 aug 2017 - 16:38
-
Toen was hij redelijk aan de prijs, geen idee of de prijs gezakt is.
- + 0
- 3 aug 2017 - 16:51
-
Heb er €5,49 voor betaald... Las in de reacties dat hij eerder bijna €10 heeft gekost... Het "rijden" valt me tegen , dan is Real Racing toch beter met gas geven, remmen etc... maar wel leuk om alle F1 circuits te leren kennen vanuit de cockpit ,en dat was mn bedoeling ook....
- + 1
- 3 aug 2017 - 20:22
-
Helm designs zijn weer suf
- + 0
- 3 aug 2017 - 16:11
-
Inderdaad. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ook de sponsoring die ontbreekt op de eigen helm is best suf.- + 1
- 3 aug 2017 - 16:45
-
Het is gewoon een 2017 mod. Ik hoop echt dat een andere developer het stokje gaat overnemen van Codemasters. 2016 was oké, maar qua gameplay te arcade, als je Assetto Corsa gewend bent.
- + 0
- 3 aug 2017 - 17:50
-
O ja? Had je bij de 2016-versie alle hulpmiddelen uit gezet, Mr. Stef?
- + 0
- 3 aug 2017 - 18:10
-
Ja zeker Next Spare Vamp.
- + 0
- 3 aug 2017 - 20:52
-
Het is gewoon een arcade game Next Spare Vamp. En daar is niks mis mee. Ik hoop gewoon dat een andere developer een keer het stokje overneemt en het naar een sim level toe brengt.
- + 0
- 3 aug 2017 - 20:54
-
En als je wil racen: MrStef85 op PSN.
- + 0
- 3 aug 2017 - 20:55
-
Die kerel in die livestream kon echt niet gamen.
- + 0
- 3 aug 2017 - 17:45
-
Die heeft nog nooit op een motor gereden ;
- + 0
- 3 aug 2017 - 23:19
-
F1 2011 tm 2014 - gewoon met een JOYSTICK gespeeld, Wheel is voor noobies.
F1 2015 was zo slecht.. koop ook nooit meer een game van Codema .. losers.- + 0
- 4 aug 2017 - 08:45
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Posts: 730
ik veronderstel dat je je daarin vergist en dat minimaal 50% van de mensen het spel op een controller speelt