Richard Verschoor wint de Ziggo Sport eBattle
- Gepubliceerd op 02 jun 2017 10:41
-
9
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Mekies maakt Red Bull-standpunt duidelijk: "Verstappen blijft bij ons"
De toekomst van Max Verstappen blijft een van de meest besproken onderwerpen in de Formule 1, maar volgens Red Bull-t...
26 jun 2026 19:14 -
Hadjar heeft slecht nieuws voor Verstappen: "Updates werken niet"
Red Bull Racing introduceerde tijdens de Grand Prix van Oostenrijk een omvangrijk updatepakket, maar dat leverde vrij...
26 jun 2026 21:26 -
Red Bull heeft goed nieuws voor Verstappen na zware dag
Red Bull-teambaas Laurent Mekies blijft positief na de zware vrijdag op het bloedhete circuit in Spielberg. Red Bull-...
26 jun 2026 20:48 -
Vermeulen maant Red Bull tot actie: "Verstappen doet niet mee voor het middenveld"
De toekomst van Max Verstappen blijft ook dit seizoen onderwerp van gesprek. Ondanks een contract dat doorloopt tot e...
26 jun 2026 20:26 -
FIA verbiedt innovatie van Ferrari
Het team van Ferrari moet na dit jaar afscheid nemen van de innovatieve flap die ze achter de uitlaat hebben geplaats...
26 jun 2026 19:53
Reacties (9)
Login om te reageren-
Netjes hoor, maar ik ben meer benieuwd hoe het op het echte circuit gaat met hem. Het gaat nu redelijk, hopelijk kan hij snel stappen maken en doet hij ook weer komende winter mee met de Toyota Racing Series en kan hij de titel daar pakken. Dan is hij helemaal klaar om te gaan oogsten in de FR 2.0 volgend jaar om daarna lekker weer door te pakken met Red Bull in GP3, F3 en daarna wéér lekker door. Kom op Ries!
- + 0
- 2 jun 2017 - 10:51
-
Ik vind het enorm jammer dat RedBull dit jaar voor Kvyat gekozen heeft. Die presteerde amper vorig jaar en ook nu is ondermaats.
Terwijl Gasly het heel behoorlijk deed in de andere klassen. Als je een opleidingsteam bent, dan moet je ze ook een kans geven.
Kvyat had op eigen kracht bij 1 van de andere teams aan de slag gekund. Bijvoorbeeld het stoeltje dat Massa nu heeft, dat stond toch lange tijd vrij, net als een stoeltje bij Sauber.
Dan was er sprake van doorstroming geweest. In een later stadium had Verschoot wellicht een kans gemaakt. Nu kom je straks op een punt dat 1 van de 2 geen kans gaat krijgen ben ik bang. En heeft die gekke Kvyat jaren lang de kans gehad maar er mijn inziens veel te weinig mee gedaan. Zonde.- + 0
- 2 jun 2017 - 11:00
-
hele rant over Kvyat, in de laatste alinea nog even Verschoor noemen om het ontopic te maken. -1 voor relevantie +1 voor dom gezwets
- + 1
- 2 jun 2017 - 11:05
-
Gasly is voor volgend seizoen of anders eigenlijk niet meer. Verschoor is voor over 5 seizoenen ofzo pas, als hij het redt, want dat is nog een hele weg...
- + 0
- 2 jun 2017 - 12:00
-
@FATMIKE: ben jij van de forumpolitie ofzo????? +1 voor azijnzeikerij!!!
- + 1
- 2 jun 2017 - 12:12
-
Red Bull is 1 van de beste met doorstromingen wat betreft corours. Ze houden Sainz expres vast, doen ze niet voor niets. Kenbaar hebben ze ook wat in Kvyat gezien boven Gastly.
Sainz gaat sws weg en Kvyat weet ik niet dus tadaaaaa plekje vrij..- + 0
- 2 jun 2017 - 12:13
-
Ik acht de kans groter dat Kvyat vertrekt. Na dit seizoen zullen ze imo Gasly boven Kvyat verkiezen, terwijl Sainz de beste reserve blijft en ik denk dat zowel RBR als Sainz zullen inzien dat de kans niet heel groot is dat RIC tot in 2019 blijft. Sainz zal dus alleen gaan als hij naar een echt topteam kan, en Ferrari zal imo een ander kiezen.
- + 0
- 2 jun 2017 - 12:25
-
En wat heeft Gasly dan laten zien?
- + 0
- 2 jun 2017 - 13:56
-
In de Renault 3.5 werd hij 2e achter Sainz, maar veel jonger. Daarna overstap naar GP2 waarin hij vorig jaar kampioen werd.
Lijkt me toch een mooi scenario om dan door te stromen. Heeft vorig jaar ook het nodige F1 testwerk gedaan.
Ik vind het gewoon jammer dat Torro Rosso niet echt zijn status als opleidingsteam waarmaakt op deze manier.
En dat is toch het kroonjuweel in het RedBull opleidingsprogramma. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat Verschoor daar volgens jaar moet rijden. Maar het jaar daarop lijkt hij me een potentiële gegadigde.
En ik denk dat Gasly daar nu mooi had kunnen rijden. Liever een rookie die het niet waarmaakt, maar wel een mooie kans heeft gehad. Dan een rijder die gedegrageerd werd, driekwart jaar de kans kreeg om zich on de kijker te rijden. Dat niet waarmaakte, en nu wederom door Sainz om zn oren gereden wordt.
@FatMike. je mag het als offtopic beschouwen zoveel je wil. Maar esports op zichzelf is al offtopic op dit forum, maar dat terzijde.
Ik probeerde een kans te breken voor de RedBull junioren zoals de hoofdpersoon in dit artikel. Een grote groep mensen kussen de grond waar Helmut loopt en vinden alles dat RedBull doet geweldig. (Ik vind ook dat RedBull een geschenk is voor de race wereld met al hun investeringen etc) maar vind ook dat er best een kritische noot mag zijn op zijn tijd.- + 0
- 2 jun 2017 - 14:32
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Posts: 153
hele rant over Kvyat, in de laatste alinea nog even Verschoor noemen om het ontopic te maken. -1 voor relevantie +1 voor dom gezwets