user icon
user icon

Brown vol vertrouwen over toekomst McLaren

  • Gepubliceerd op 13 dec 2016 11:27
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra

McLaren leeft in een opgewekte stemming toe naar het seizoen 2017. Dat verkondigde de nieuwe directeur Zak Brown aan Sky Sports. De Amerikaan is deze maand begonnen in zijn nieuwe functie en hij is positief over wat hij tot nu toe van de MP4-32 gezien heeft.

Brown: "Iedereen is opgewonden over het komende seizoen. Het team heeft alle details over de auto voor volgend jaar met me doorgenomen en ik heb alle verslagen over de bolide van 2016 gelezen en gezien op welke punten ze allemaal verbetering hebben gevonden. Bij McLaren gaan we dan ook vol vertrouwen richting volgend jaar."

"Het team heeft dit jaar enorm veel vooruitgang geboekt. McLaren heeft een aantal moeizame seizoenen achter zich, maar dit seizoen hadden ze een goede wagen. De Honda-krachtbron levert steeds meer vermogen en als we in staat zijn om van 2016 richting 2017 dezelfde stap te zetten als van 2015 naar 2016, dan zijn we al een eind goed op weg."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Oké volgende bericht! Waarom zou hij dat niet zijn, en als hij het niet is zou hij het niet uitspreken! En het is een tactiek om een Sponsor aan te trekken.

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 11:29
    • "Nou ik heb er echt geen vertrouwen in" oh ja ehh Budweiser hebben jullie nog zin om te sponsoren 😄😂

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 11:32
    • Waarschijnlijk gaan ze samenwerken met apple.

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 16:11
  • Revelatie 2017?

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 11:31
  • Ik help het ze hopen. Heb enerzijds wel vertrouwen in Zak Brown als nieuwe leider daar maar het is natuurlijk wel een marketingman, geen technisch onderlegd persoon. Gun Alonso nog een paar succesvolle laatste jaren in ieder geval, wordt hoog tijd dat we hem weer op het podium gaan zien.

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 11:31
    • Voor Alonso hoop ik dat zeker! Maar daarna sopt het ook weer...

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 11:33
    • Stopt

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 11:34
  • Joh, zou ook wel treurig zijn als hij er nu al geen vertrouwen in zou hebben.. :')

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 11:35
  • McLaren MOET minimaal 4e worden in de eindstand volgend jaar...alles minder dan dat zou zeer teleurstellend zijn. Ferrari, RedBull en Mercedes zijn in 2017 nog een of twee tandjes te snel vermoed ik. Wat dat betreft is de timing van Stoffel perfect: er zijn al 2 lastige ontwikkelingsjaren met de Honda motor verstreken. In het 3e jaar kunnen er podiumplaatsen geoogst worden denk ik.

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 12:41
    • Kenju

      Posts: 2.629

      Twee beperkte ontwikkelingsjaren als gevolg van de tokens ja....
      Ze gaan nu voor een meer conventioneel concept en beginnen voor een flink deel dus feitelijk opniew.

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 13:07
  • tja, brown zal ook wel weten dat apple op de loer ligt, om sponsor te worden

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 13:16
  • Las ik dit ook al niet eens in 1015?

    • + 0
    • 13 dec 2016 - 13:41
    • Zou knap zijn en respect dat je 1000 jaar het uit gehouden hebt op deze aardbol!

      • + 1
      • 13 dec 2016 - 14:08
    • ach gevalletje tiepgriep , bovendien was dit vorig jaar niet te lezen van Brown, dussuh .. foutje :p

      • + 0
      • 13 dec 2016 - 15:12

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar