user icon

Eddie Irvine viert vandaag zijn 50ste verjaardag

  • Gepubliceerd op 10 nov 2015 13:54
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra

Eddie Irvine is vandaag jarig. De Noord-Ier heeft de leeftijd van 50 jaar bereikt. Irvine was van 1993 tot en met 2002 in de Formule 1 actief voor de teams van Jordan, Ferrari en Jaguar. Hij reed 147 Grands Prix, won vier maal en kwam 1999 net tekort voor de wereldtitel. Verder staat de Noord-Ier vooral bekend vanwege het feit dat hij geen blad voor de mond nam. De felicitaties gaan uit naar de jarige Irvine.

 

Reacties (12)

Login om te reageren
  • joop

    Posts: 1.082

    Mooi markant figuur...... Proficiat Eddy!!!!

    • + 2
    • 10 nov 2015 - 14:00
    • Geweldige kerel! Heb nog goede herinneringen aan Eddie Sr, die lustte wel een whisky en die hebben we wel naar binnen getikt op de camping in Monza! Top tijden!

      • + 0
      • 10 nov 2015 - 22:44
    • Zeker.

      Congrats Eddie.

      • + 0
      • 11 nov 2015 - 00:10
  • Held ! Bikkelhard, grote bek, maar nooit beledigend. Als hij wat zei was het de waarheid en niks anders dan de waarheid. Zulk soort karakters missen we tegenwoordig bij de geprogrammeerde hedendaagse Formule 1 coureurs. Happy birthday Eddie. Hoop dat je vanavond aan de champagne zit in een mooie strip/paaldans club.

    • + 3
    • 10 nov 2015 - 14:02
    • Stitch

      Posts: 5.174

      Inderdaad. Een prachtfiguur, waar ik nog vele goede herinneringen aan heb. Word weer tijd voor zulke mannen op de grid en ja, Max is er in potentie in ieder geval een van. Die zegt ook altijd waar het op staat. Dat deed/doet Eddy ook altijd!

      • + 1
      • 10 nov 2015 - 23:07
    • Eddie zou hetzelfde gezegd hebben... NO!!!
      lol

      • + 0
      • 11 nov 2015 - 00:11
    • Gompie

      Posts: 4.951

      @STITCH: Is er wat mis met Rosberg dan...?

      • + 0
      • 11 nov 2015 - 06:51
  • Rimmer

    Posts: 8.054

    Steady Eddie, samen met Allen McNish en Johnny Herbert een van die rijders die nooit de snelste waren maar dat ook nooit pretendeerden! Wat ze wel konden waren degelijke races rijden en altijd even mooi uit de hoek komen tijdens een interview. Alleen daarom al worden ze tot op de dag van vandaag gemist, in iedergeval mis ik ze nog altijd.
    De enige die op dit moment met dezelfde ontwapende eerlijkheid voor de dag kan komen is Max al ontbeert Max dan wel die heerlijke humor die de mannen zo kenmerkte.

    • + 4
    • 10 nov 2015 - 14:44
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Geen idee waarom je een min hebt gekregen. Wellicht om je toevoeging over Max.
      Ik denk dat in jouw rijtje ook nog wel Montoya(in mindere mate) en Webber passen.

      • + 1
      • 10 nov 2015 - 15:25
  • Eddie was dus al 28 jaar toen hij zn debuut maakte! Ene Max Verstappen deed het al 11 jaar eerder :p
    Gefeliciteerd Eddie! Al weer lang geleden dat we hem in de races konden aanschouwen al is ook hij te lang doorgegaan bij Jaguar.

    • + 1
    • 10 nov 2015 - 20:08
    • Gompie

      Posts: 4.951

      En wat heeft zijn debuutleeftijd ermee te maken?

      • + 0
      • 11 nov 2015 - 06:52
  • rufage

    Posts: 167

    Er was ooit een mooie reportage over Irvine op tv toen hij bij Ferrari zat. Hij woonde op een boot op de Middellandse Zee en dook 's ochtends zo vanuit bed het water in. Echt jetset/playboy.
    Maar voor het geld hoefde hij het niet te doen. Hij was al rijk voor hij de F1 in ging.

    • + 0
    • 11 nov 2015 - 11:40

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar