Kvyat: "Ik weet eigenlijk niet wat er mis ging"
- Gepubliceerd op 19 apr 2015 14:32
-
12
- Door: Jeroen Jonkers
"Ik weet niet precies wat er gebeurde, het was een vreemde sessie voor me", verklaart Kvyat teleurgesteld. "Het team gaat onderzoeken waarom ik zo ver naar achteren sta. Alles kan snel veranderen. Ik blijf gewoon gemotiveerd en doe mijn best."
Teamgenoot Daniel Ricciardo kende een betere sessie. De Australiër reikte tot Q3 en kwalificeerde zich als zevende.
Trending nieuws
-
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Reacties (12)
Login om te reageren-
De spin in de derde training was niet zo moeilijk: Hij stuurde veel te ver op de kerbs in waardoor hij daar al de achterkant verloor.
- + 0
- 19 apr 2015 - 14:40
-
Het zag eruit alsof hij de dag ervoor stevig aan de wodka heeft zitten lurken......
- + 6
- 19 apr 2015 - 14:41
-
Haha:-) Het zou me niet eens zo verbazen
- + 0
- 19 apr 2015 - 15:56
-
Tsja, ik moet zeggen dat hij me eigenlijk erg tegenvalt. En ik stoor me sowieso aan zijn houding. Waar Carlos en Max hongerig, jong en enthousiast overkomen, staat Daniil altijd maar wat chagrijnig voor zich uit te kijken. Nee niet mijn type.
- + 0
- 19 apr 2015 - 14:42
-
Hij valt mij eigenlijk helemaal niet tegen. Doet prcies wat ik verwacht had: om de oren gereden worden door Ricciardo.
Kvyat is veel te licht voor RBR.- + 0
- 19 apr 2015 - 14:59
-
conkersf1,of topic ben je er al met horizon go
- + 0
- 19 apr 2015 - 15:16
-
Alhoewel Daniil echt wel een goede rijder is. Heb hem gevolgd in de GP3 twee jaar terug en daarvoor ook al in de Formule Renault 2.0 waar hij evenwaardig was aan Stoffel Vandoorne.
- + 0
- 19 apr 2015 - 15:32
-
Kvyat wordt na de British GP vervangen door Verstappen die dan een week na 17 juli voor het eerst instapt bij RBR met op zijn helm "MH17 we never forget". M ax from H olland 17 years old. (limburgers ik weel het Max is geen hollander! maar in dit geval ?)
- + -1
- 19 apr 2015 - 15:56
-
Ik denk dat Max het hele seizoen uitrijdt bij Torro Rosso.
Ook volgend seizoen is niet zeker dat hij voor Red Bull rijden gaat.
Zal van de rest van het seizoen afhangen en er kan nog veel gebeuren.- + 0
- 19 apr 2015 - 16:03
-
Ik weet het wel, hij reed een prima rookie jaar bij Toro Rosso, maar is lang niet rijp voor een topteam. Red Bull zou zijn eigen ruiten ingooien wanneer ze weer een carriere van een jongeling om zeep helpen, zoals gedaan bij Alguersuari, Buemi en dit jaar ook Vergne. Zeer jonge jongens die te snel zijn afgeschreven. Ik gok dat er daarom ook voor Kvyat is gekozen, na 1 (relatief goed) jaar aan de kant zetten was zijn F1 carriere klaar geweest.
Kvyat aan de kant zetten had veel twijfels gegeven bij alle coureurs in het Red Bull project. Toch had ik het harder gespeeld, en voor meer ervaring gekozen van Vergne. Vergne was de betere van de twee. Voor het hele Red Bull project was het wellicht beter geweest om Kvyat een 2e jaar bij Toro Rosso te laten rijden samen met Sainz, en Verstappen bewaren voor 2016. Vanuit Red Bull oogpunt natuurlijk he. Kvyat bij Red Bull is voorlopig een behoorlijke fout.- + 0
- 19 apr 2015 - 16:09
-
Ik denk dat er in 2016 wel wat schuiven gaat, maar niet dat Kvyat aan de kant gezet word. Ik vermoed dat Button met zijn laatste jaar bezig is en met 2017 zou Massa weleens aan de kant gezet kan worden(door een Belgische GP2 rijder).
Gelukkig zijn de beslissingen niet aan ons en we hebben nu een leuke 2015 rijdersbezetting.- + 0
- 19 apr 2015 - 16:23
-
Volgens mij zet je hier een vrij goede en logische redenering neer Trulla.
Maar de realiteit is anders uitgedraaid. Onder druk om Verstappen niet kwijt te raken aan een ander team hebben ze hem al voor dit jaar een raceplaats in de F1 gegeven.- + 0
- 20 apr 2015 - 15:34
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Visa Cash App RB
- Punten 1.061
- Podiums 24
- Grand Prix 188
- Land AU
- Geb. datum 1 jul 1989 (36)
- Geb. plaats Perth, AU
- Gewicht 64 kg
- Lengte 1,75 m
190.930 reacties op Visa Cash App RB
24 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Daniel Ricciardo

Posts: 53
Het zag eruit alsof hij de dag ervoor stevig aan de wodka heeft zitten lurken......