Hamilton is zich van geen kwaad bewust na aantijgingen Rosberg
- Gepubliceerd op 12 apr 2015 13:30
-
13
- Door: Jeroen Jonkers
"Ik zou niet weten hoe ik zijn race belemmerd zou hebben, hij was nooit dichtbij", vertelt Hamilton verbaasd. "Ik had totaal geen invloed op zijn race. Misschien als hij recht op mijn staart had gezeten, maar ik reed alleen. Als ze hem eerder hadden willen binnenhalen dan mij, dan had dat ook gekund. Mijn banden waren prima."
"Het was geen enkel probleem. Ik was ontzettend blij met deze banden en het ging in de tweede stint alleen maar beter. Er moeten geen problemen komen binnen het team, maar ik ben erg benieuwd hoe de meeting gaat verlopen binnenkort."
"Nico en ik zijn allebei geduchte racers", vervolgt Hamilton. "Vandaag hadden we allebei een eerlijke kans om de overwinning. We hebben allebei ons best gedaan om de auto's zo snel mogelijk aan de finish te brengen, dus ik ben niet van mening dat er iemand iets fout gedaan heeft."
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46
Reacties (13)
Login om te reageren-
Haha schitterend. De mentale strijd is amper begonnen of Lewis heeft hem alweer gewonnen. Klasbak eerste klas.
- + 6
- 12 apr 2015 - 13:35
-
Haha inderdaad!
- + 0
- 12 apr 2015 - 14:06
-
Nico is de grip op Lewis in deze vorm totaal kwijt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.. Dit slaat natuurlijk nergens op van Nico. Belachelijk gewoon. Doe gewoon je best om zo dichtbij mogelijk te komen voor de DRS zone en probeer het iig net zoals Lewis altijd zou doen. Lewis heeft genoeg bewezen dat het mogelijk is om dezelfde auto in te halen dus dat is een slecht argument van Nico. Hij heeft gewoon niet genoeg kwaliteit om hetzelfde te doen als de rollen omgekeerd zijn.
- + 4
- 12 apr 2015 - 13:36
-
Idd Nico is de grip op Lewis aan het verliezen. Het lijkt een beetje op Webber en Vettel, Webber heeft ook maar een keer de kans gehad. Daarna was het duidelijk, dit gaat Nico ook overkomen als hij niet oppast.
- + 0
- 12 apr 2015 - 21:11
-
Hamilton kan hier niets aan doen , het is de schuld van het team Mercedes, zij hadden vorige week de mond moeten houden tegen Rosberg.
Door dat commentaar ging Rosberg natuurlijk al gefrustreerd dit weekend in.
Dat betreft ging Ross Brawn beter met zijn jongens om.- + 1
- 12 apr 2015 - 13:44
-
Die Rosberg is z'n verstand aan het verliezen.
En al zou Hamilton zijn race belemmeren. Dat is toch sport? Concurrentie onder teamgenoten. Rivalen voor de titel. Die horen het elkaar moeilijk te maken.
Maar dat is niet eens aan de orde. Hamilton is veel en veel beter en Rosberg kan het niet hebben.- + 7
- 12 apr 2015 - 14:06
-
Klopt niet helemaal,
Volgens toto staat teambelang voorop. Oftewel, zoveel mogelijk punten behalen.
Liever een p1 en p2 dan p1 en p3 toch?
Nico was niet snel genoeg om in te halen maar kon wel van Vettel weg rijden denk ik, als hij meer schone lucht had.
Maar ik heb uiteraard meer begrip voor Lewis. En ietsie pietsie voor Nico , uit zijn oogpunt.- + 0
- 13 apr 2015 - 00:29
-
Simpel: denk je sneller te zijn, val dan aan. Rosberg 'denkt' te veel, Lewis is meer een racer pur sang. En daarom de verdiende winnaar.
- + 5
- 12 apr 2015 - 16:21
-
Zie ik hier rechts het coureursprofiel van Lewis... Zelfs daar is Nico de b*tch door Lewis's selfies te nemen...
- + 0
- 12 apr 2015 - 18:31
-
Lewis wil nu eenmaal graag samen met vrouwen op de foto , vandaar dat Nico een foto maakt waar Nico en Lewis samen op staan ;-)
- + 1
- 12 apr 2015 - 18:38
-
En andere foto's wil ik liever niet zien ;-) van die twee
- + 0
- 13 apr 2015 - 00:30
-
Zielig van Rosberg. Als hij sneller is, moet hij er maar voorbij gaan. Kan hij dat niet, dan moet hij zich maar bij de situatie neerleggen en het team helpen.
Als die zo blijft verder doen gaat ie een geweldig fluitconcert krijgen in Silverstone ...- + 0
- 12 apr 2015 - 20:26
-
Nico Rosberg betichtte* Lewis Hamilton [...].
Leer Nederlands.- + 0
- 12 apr 2015 - 20:35
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.709 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton

Posts: 1.832
Die Rosberg is z'n verstand aan het verliezen.
En al zou Hamilton zijn race belemmeren. Dat is toch sport? Concurrentie onder teamgenoten. Rivalen voor de titel. Die horen het elkaar moeilijk te maken.
Maar dat is niet eens aan de orde. Hamilton is veel en veel beter en Rosberg kan het niet he... [Lees verder]