Ericsson komt niet verder dan zestiende startplaats
- Gepubliceerd op 14 maa 2015 11:31
-
12
- Door: Jeroen Jonkers
"Het is teleurstellend voor me om als zestiende te starten", aldus Ericsson. "We kunnen niet tevreden zijn met dit resultaat. Ik voelde me gisteren vrij goed in de auto, maar vandaag had ik moeite met het vinden van vertrouwen in de auto, voornamelijk in de remzones."
"We moeten vanavond de data analyseren om te zien wat er veranderd is ten opzichte van gisteren. We moeten hier van leren en ons zien terug te vechten tijdens de race. Morgen is er weer een nieuwe dag", besluit de Zweed.
Trending nieuws
-
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Reacties (12)
Login om te reageren-
Werd deze flappie vorig jaar niet om zijn oren gereden door een dertiger die 10 jaar geen F1-auto had bestuurd?
- + 3
- 14 maa 2015 - 11:45
-
Lol
- + 0
- 14 maa 2015 - 11:47
-
@brracing en je wou nog wel een fanclub oprichten voor deze knappe zweed:)
- + 0
- 14 maa 2015 - 14:38
-
Nee, ik ga nu een Monisha fanclub oprichten @Jacky;-)
- + 0
- 14 maa 2015 - 15:02
-
haha lol, een hart onder de riem steken tof van je,iedereen is al tegen haar.
- + 0
- 14 maa 2015 - 15:07
-
Nu missen jullie toch echt Riccardo Rosset ;)
Ontopic: Ik ben dus wel fan van deze zweed, en ik ben er dus wel van overtuigd dat hij het in zich heeft. In de GP2 zat hij jaren bij het team dat net niks kom, en bij DAMS had hij vooral in het eerste deel van het seizoen veel pech. Maar over zijn kwalificatie, één foutje is er al één teveel, en dat kan hier het verschil gemaakt hebben. Zonde, had hem meer gegunt- + 0
- 14 maa 2015 - 21:55
-
Ach wat maakt het uit, dit wordt toch zijn laatste Formule 1-race.
Over twee weken zit Giedo in die auto.- + 2
- 14 maa 2015 - 12:03
-
We moeten hier van leren.......deze rare zweed leert het nooit.
Nu heb je veel paydrivers in de formule 1....maar deze is echt wel eentje met bijzonder weinig talent.
In de jaren 90 had je Belmondo,Montermini,Delatraz,Inoue en ga zo maar door...nou daar valt deze rare zweed ook onder.- + 0
- 14 maa 2015 - 13:15
-
Ik zag op Sport 1 een leuke documentaire over hem. Deze jongen heeft wel degelijk talent maar of het genoeg is voor de F1 heb ik mijn twijfels.
- + 0
- 14 maa 2015 - 15:38
-
Niet mee eens. Inoue was nog erger dan allemaal bij elkaar samen met Deletraz, Nissany en Ralf Schumacher waren dat de aller aller aller aller slechtste f1 rijders ooit hoor. Daarna komt pas Ericsson.
- + 0
- 14 maa 2015 - 15:40
-
Ralf slecht ? .... :') dan zijn button, Hill , Montoya, Trulli en vooral Zanardi ook erg slecht....
Ralf heeft ze allemaal verslagen, of gelijkwaardig gepresteerd ...- + 0
- 14 maa 2015 - 20:14
-
Ik lees ook ralf schumacher...die had niet het talent van zijn broer...maar zeker geen type Ericsson....bovengemiddelde rijder.
Maar in mijn ogen is ericsson een matig coureur....hij zegt wel ergens dat hij kobayashi eruit reed....maar kobayashi reed bepaalde races ook niet.
Nee hij is voor mij nog steeds de rijder die in het rijtje vergeten f1 drivers past zoals de taki inoue's van deze wereld- + 0
- 14 maa 2015 - 22:40
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Sauber
- Punten 18
- Podiums 0
- Grand Prix 81
- Land SE
- Geb. datum 2 sep 1990 (35)
- Geb. plaats Kumla, SE
- Gewicht 63 kg
- Lengte 1,8 m
34.204 reacties op Sauber
3 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Marcus Ericsson

Posts: 9.925
Werd deze flappie vorig jaar niet om zijn oren gereden door een dertiger die 10 jaar geen F1-auto had bestuurd?