user icon

Caterham met Stevens van de partij bij testsessie

  • Gepubliceerd op 24 nov 2014 14:07
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Caterham is uit de dood opgestaan en deed in Abu Dhabi mee alsof er niks aan de hand was. Sterker nog, de Maleisische renstal test deze week ook gewoon twee dagen op Yas Marina Circuit. Will Stevens mag zijn racedebuut een vervolg geven met twee testdagen.

Stevens: "Ik ben heel blij dat ik meer tijd in de auto door mag brengen na mijn debuut in de Grand Prix van Abu Dhabi. Ik ben vastberaden om zoveel mogelijk kilometers af te leggen tijdens de test om zo mijn kansen op een racestoeltje voor volgend jaar te vergroten."

Curator Finbarr O'Connell: "We hebben de wereld laten zien dat we nog springlevend zijn. De Formule 1-gemeenschap is op en naast de baan heel erg behulpzaam geweest. Mijn gesprekken met potentiële kopers zijn gaande en het is goed om de geestdrift van Caterham ook in deze test tentoon te spreiden."

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Stevens, wie?:p

    • + 0
    • 24 nov 2014 - 14:12
  • Stevens heeft van het weekend toch een zeer solide indruk achtergelaten met als hoogtepunt het bloedstollende gevecht met Alonso,want daar zat echt alles in.
    Alonso werd iets afgeknepen,begon te zwaaien en te kijken,Stevens liet zijn wagen staan en ging er nog bijna voorbij,maar Alonso hield de binnenkant van de bocht goed afgeschermd en kon er uiteindelijk toch nog voorbij.
    Echt een titanenstrijd,zo zie je ze zelden.

    • + 0
    • 24 nov 2014 - 14:24
    • Ja ik vond het ook wel mooi. Normaal verwacht je van een rookie in een Caterham dat hij niet weet hoe gauw hij Alonso voorbij moet laten en hij kwam gewoon terug... op het rechte stuk nota bene!

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 14:28
    • Totaal geen ontzag voor de grote Alonso en diens Ferrari. ;)

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 14:48
    • Pete

      Posts: 236

      Totaal geen ontzag voor de grote Alonso en diens rode vrachtwagen. ;)

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 14:58
    • dat was echt een beschamend Ferrari momentje ja,
      die duct-tape/behangplaksel/kippengaas-Caterham die op het rechte stuk gewoon terug kwam ...

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 15:30
  • Volgens mij vind de curator het stiekem leuk om F1 baas te spelen en hoopt hij op een carrière switch!

    • + 0
    • 24 nov 2014 - 14:34
    • Ha ha, dat dacht ik ook al! :-)

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 16:39
    • Naast curator was hij altijd al f1 fan, nu mag je lekker langs de pitmuur zitten en het circus van dichtbij bekijken, en dat zonder dure kaarten, die man heeft de tijd van z'n leven!
      Heeft ie goed voor elkaar ;-)

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 16:47
  • Beitske visser test GP2 auto van lazarus volgende week.

    Is veel interessanter dan deze nobody

    • + 0
    • 24 nov 2014 - 14:51
    • Echt? Dat is wel opzienbarend nieuws, hoewel ik nog niet echt hoogte krijg van hoe goed ze nou echt is.
      Ik zie Frijns en Max als twee grote talenten, dan een poos niets, dan de Vrie (hoewel hij niet zo enorm snel doorontwikkeld nog), dan poosje niets, dan Giedo en Nigel Melker, ... en pas daarna komt Beitske denk ik.
      Maar een vrouw in GP2 doet het altijd wel goed qua PR. En ik denk dat ze ook wel beter is dan de Jong.
      Wie weet zien we haar in het vrouwvriendelijker Indycars over een paar jaar.

      • + 0
      • 24 nov 2014 - 18:28
  • Leuk voor Stevens, hij zal er flink voor betaald hebben.
    Echter, mocht Caterham in 2015 aan de start staan, dan zie ik ze daar staan met Gutierrez en Chilton en zal Stevens waarschijnlijk naast de pot piezen, of mag hij blij zijn met een testrol.

    • + 0
    • 24 nov 2014 - 18:21

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team Marussia
  • Punten 0
  • Podiums 0
  • Grand Prix 19
  • Land GB
  • Geb. datum 28 jun 1991 (29)
  • Geb. plaats Roachford, GB
  • Gewicht 63 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar