Hamilton vreest wraak van Rosberg na controverse in Hongarije
- Gepubliceerd op 25 aug 2014 14:33
-
63
- Door: Jeroen Jonkers
Hamilton en Mercedes wezen met de boze vinger naar Rosberg, maar Hamilton gaat nog een stapje verder. De Brit weet niet of hij zijn teamgenoot in het vervolg nog kan vertrouwen en vreest dat de actie van Rosberg in België het gevolg is van de controverse omtrent teamorders tijdens de Hongaarse Grand Prix.
"Ik heb geen idee wat het team nu gaat doen," vertelt Hamilton tegenover Autosport. "We gingen dit weekend met een zeer positieve stemming in. Ik had er zin in. Er waren nog acht races te gaan en de strijd was spannend. Ik dacht dat het goed zou gaan voor ons allemaal."
"Het is interessant, want we hadden een meeting op donderdag en Nico uitte hoe boos hij nog was over Hongarije. Ik dacht: 'het is drie weken geleden en jij hebt maar zitten kwijnen?' Hij liet merken hoe boos hij was en hij zei letterlijk dat hij woedend was op Toto Wolff en Paddy Lowe. Ik dacht dat de lucht daarna wel geklaard was, maar dan dit resultaat? Het is interessant," besluit Hamilton.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.709 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.174 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (63)
Login om te reagerenPosts: 406
zal einde van het jaar wel exit zijn 1 van de 2
dit werkt natuurlijk niet,voor ons als kijkers is het geweldig natuurlijk,
wie heet de gootste ballen van de 2 =)
Posts: 603
Als je de mythes moet geloven Hamilton waarschijnlijk..
Posts: 4.951
OK, even een stuntscenario: Rosberg wordt kampioen maar verlaat het team toch voor McLaren?
Posts: 3.900
ALS Rosberg weg gaat zie ik hem eerder bij Williams Massa vervangen dan naar McLaren gaan
Posts: 561
Lewis heeft het talent maar ook verstand van een vis. Zie hem gewoon weer naast het net vissen dit jaar. Ik zal er niet rauwig om zijn. Met die uitspraken van hem de hele dag op Twitter laat hij gwoon zien niet snugger te zijn. Rosberg is zoals een goede Duitser betaamd scherp als een mes. We zullen zien hoe deze titanenstrijd zicht ontvouwd. Kan zo weer gelijk staan maar heb toch het idee dat Nico er beter in zit dit seizoen, scherper.
Posts: 11.132
Ach Hammie , Mclaren heeft je na 2011 ook gewoon in dienst gehouden , en in dat jaar was je niet maar 1 keer dom..
Het aantal coureurs waarbij de race om zeep werd geholpen door Hamilton waren ook niet meer te tellen.
Vond je dat Mclaren je na 2011 dan wel kon vertrouwen?
En dan zeur jij over het eerste echte ongeluk veroorzaakt door Nico sinds 5 jaar ( toen is Nico begonnen bij Mercedes)
Posts: 427
ik vind het ook wel mooi dat Nico een keer terug blaft en vind het ook wel weer onverwacht dat Hamilton hier zo zielig over doet, had meer een houding verwacht van: Bring it on Rossie ik pak je wel weer op de baan....maar mssn doet ie dat ook wel....
Posts: 4.805
Het probleem is dat Rosberg zo verrekte onhandig is in 1-op-1-duels. Andersom had Hamilton hem er misschien wat opportunistisch langs geprikt, terwijl Rosberg gelijk weer beide auto's beschadigt.
Posts: 3.984
De huidige Lewis en Lonso zijn slimme inhalers. Nemen de tijd om een paar ronden te analiseren waar het eventueel het beste zou kunnen.
En niet als een blinde paard bij de eerste de beste bocht erin knallen met alle gevolgen van dien.
Had ook zomaar gekunt dat lewis door hed kunnen rijden en nico zijn neus moest vervangen.
Hoe dom kun je zijn in de tweede ronde.
Heeft met zelfvertrouwen te maken. Eerst de start verliezen en daarna zsm proberen in te halen, want vreesde natuurlijk na een paar ronden niet meer te kunnen aansluiten
Posts: 9.505
Wat is het toch een zielig klein kindje... Een beetje interne besprekingen naar buiten brengen, en nog niet eens zijn eigen uitspraken.
Posts: 3.592
Ik kan het ook niet uitstaan, wat een wijf zeg. Enige wat ie had moeten zeggen tegen de media was 'wat er is gebeurd bespreken we intern, ik leg het naast me neer en richt me op de winst voor het volgende weekend, want ik wil kampioen worden', klaar!
Posts: 9.980
Jullie zijn duidelijk geen Hamilton fans. Wat nou intern houden? Het is oorlog binnen Mercedes en dit is de eerste strategische zet van Hamilton. Rosberg is gewoon oerdom dat hij zo eerlijk was en Hamilton maakt daar perfect misbruik van. Hij krijgt nu de publieke opinie mee. Op jullie na dan natuurlijk ;-)
Posts: 3.592
Dit is geen strategische zet, dit is de instabiele emotionele jojo genaamd Hamilton die praat.
En je hebt er zelf klaarblijkelijk niks van begrepen. Hamilton heeft het zelf verzonnen en Rosberg heeft helemaal niks toegegeven. Puur een gevalletje van ik wil horen wat ik wil horen. Ik geloof daadwerkelijk dat het een race incident was, of denk je dat Rosberg een risico gaat nemen om z'n eigenvleugel eraf te rijden met een kans dat Hamilton gewoon kan doorrijden? Naïef...
Posts: 462
Sparrow, wel eens bij stil gestaan dat er straffen zijn voor het opzettelijk veroorzaken van een aanrijding?
Nico heeft aangegeven dat hij de aanrijding had kunnen voorkomen maar daar niet voor gekozen, als de FIA hier een neusje van krijgt is de FIA in de gelegenheid om ook na de race een onderzoek te starten naar de actie van Rosberg.
Dus voordat je mensen die je totaal niet kent begint te beschuldigen zou ik eerst maar eens nadenken, jij bent hier vooralsnog diegene die er niets van begrijpt.
Posts: 6.198
De Stewards hebben niet ingegrepen dus was het een raceincident en wel eentje zoals we die al zo vaak hebben gezien. A propos, Nico zat al naast Ham en Ham koos ervoor "zijn lijn" aan te houden, wel wetend dat Rosberg er naast zat en hij deze daardoor afsneed. Rosbereg had de keus om net als in Abu Dhabi en Hongarije (aan het eind) weer in de remmen te gaan, og hem nu eens laten staan om te laten zien dat zulke klotestreken tot ongelukken kunnen leiden. Huilbaby Lewis begint gelijk over de boordradio te piepen om de publieke opinie te beinvloeden en wil de race niet eens uitrijden zodat hij in de garage alvast stemming kan gaan maken. Echt, dat vind ik nou werkelijk slap. Ik heb ook polls gezien op de internationale sites die aangaven dat het 50/50 is vwb de mening wiens schuld het is, dus dat is niet zo duidelijk. Binnen Merceds ook niet meer, aangezien daar na de eerste heupschoten nu niets meer over naar buiten komt. Ik vind dat na drie keer zo gepiepeld te zijn geweest, Ros hier in zijn recht staat, dat hij de auto dit maal liet staan.
Posts: 9.505
Sparrow, wel eens bij stil gestaan dat er straffen zijn voor het opzettelijk veroorzaken van een aanrijding?
Zucht, de FIA gaat niet onderzoeken... HET WAS EEN RACE INCIDENT. De meeste leden hier begrijpen dit inmiddels. En dan nog is een ongeval veroorzaken heel iets anders dan een ongeval voorkomen. De veroorzaker is iemand anders, die geen ruimte liet...
Posts: 9.980
Sparrow, Hamilton heeft helemaal niets verzonnen. Ik ben pro-Hamilton, maar ik was meteen van mening dat het een race incident was, punt. Met de informatie die nu naar buiten is gekomen, heb ik mijn mening bij moeten stellen.
Rosberg heeft - ook volgens Wolff en Lowe- verklaart, dat hij zijn auto bewust heeft laten staan. Daarmee heeft hij dus een bewust risico genomen met kans op een aanrijding, die ook plaats vond. Veroorzaakt door de bewuste keuze van Rosberg. Hamilton legt dit uit als het bewust veroorzaken van een aanrijding en daar heeft hij groot gelijk in.
Stitch, Rosberg zat niet naast Hamilton. Hij zat er een heel klein beetje naast. Veel te weinig in ieder geval om aan zijn racelijn vast te kunnen houden.
Posts: 6.198
@Politik: hij zat er zoveel naast dat Ham wist dat hij hem afkneep als hij zijn lijn zou volgen en volgens de regels zou Ham dus wel degelijk ruimte moeten laten, wat op voorhand al duidelijk was dat hij dat niet zou doen omdat hij dat al een paar keer had laten zien niet te willen doen. De vleugel van Rosberg raakte de VOORkant van de Band van Lewis en dat kan niet als je er niet naast zit.
Posts: 9.980
Stitch, feit dat het de achterband van Hamilton is die lek gaat op de voorvleugel van Rosberg, zegt al meer dan genoeg, dat Rosberg er maar een klein beetje naast zat.
Posts: 3.592
Aan allen die van mening zijn dat Hamilton compleet de waarheid vertelt, wie zegt dat dat waar is? Wie is erbij geweest?
Natuurlijk nam Rosberg een risico door de zijn positie vast te houden, maar zijn intentie was bij voorbaat niet per se een aanrijding. Dat dat het gevolg is van expres niet wijken is in mijn ogen irrelevant, dat gebeurd namelijk wel vaker gedurende het seizoen en zelfs per race.
Het is in mijn ogen echt wat anders dan moedwillig iemand willen aanrijden.
Posts: 2.091
Mercedes hoe lang ga je deze situatie in stand houden???
Elke race is er iets aan de hand tussen deze 2, dan weer een touche, dan teamorders, dan een mislukte kwali in Monaco, dan weer bewuste uitspraken om de ander psychologisch te benadelen..
Nu beet Rosberg van zich af, want die was volgens Hamilton de mindere, geen duitser enz.
In Monza bijt Hamilton van zich af vanwege enz enz enz
Mercedes laat ze verder racen, maar trek de teugels aan. Niet luisteren naar een teamorder is direct straf uitdelen.
Wie is de baas?? Wiens belang staat bovenaan... Precies het team en de naam Mercedes. Niet die van Rosberg of Hamiton.
Nu ben ik wel klaar met die bercihten over die twee... Laten we het eens over Max hebben, die heb ik nl. nog niet zoveel gehoord, gezien of gelezen :-)
Posts: 11.132
Zelf denk ik dat ze er nu bij Mercedes ook wel een beetje klaar mee zijn.
Hamilton is niet iedere dag iets aan het zoeken over dit ongeluk , nee ieder uur heeft hij weer een opmerking over dit ongeluk , dat kan ook storend werken bij Mercedes en dat zullen ze hem ook wel verteld hebben dat het nu wel genoeg is.
Posts: 5.397
Heeft Hamiltoen vroeger jouw speelgoed afgepakt?
Posts: 11.132
Wie is Hamiltoen , een of andere sultan uit Egypte? :-)
Posts: 3.077
Rosberg werd hier altijd Britney genoemd, maar de enige die een broek aanheeft is Rosberg. Hopelijk geeft hij Hamilton snel een bosje bloemen, want dit gezeur ben ik ondertussen wel zat.
Posts: 10.412
Nog even begint hij te roepen over discriminatie.
Posts: 2.285
Daar begin jij toch over? Zwart -- Wit Hoe denk je er zelf over.
Posts: 10.412
Dat heeft hij zelf een x geroepen.
Posts: 603
@Alonso Fan,
haha ja dat weet ik nog! Dat was in Monaco, iets van 'omdat ik zwart ben'. Kon de rest van de Formule 1-wereld niet echt om lachen geloof ik..
Posts: 1.082
Ik denk dat Hamilton nu niet te ver moet gaan met zijn uitspraken, het kan averechts werken. Ik zou dit soort uitspraken niet op prijs stellen als ik de baas was bij Mercedes. Nu heeft hij het team achter zich, maar dat kan ook door dit soort uitspraken omslaan!
Posts: 3.984
Ik zou hem bellen als ik jou was om hem deze wijze woorden te vertellen;-)
Posts: 4.805
Dat van die titelaspiraties vind ik trouwens erg overdreven. 1 uitvalbeurt voor Rosberg en de stand is weer nagenoeg gelijk. En dan krijg je in de laatste race ook nog die dubbele punten.
Ik denk nog steeds dat Hamilton kampioen wordt.
Posts: 3.007
Tja, nog een uitvalbeurt voor Lewis en het is over. Het kan aan beide kanten gebeuren. Daarnaast moet Lewis anders zo'n beetje alles winnen.
Posts: 4.951
@TIFOSO: Hoezo? Laatste race is dubbele punten toch? Je begint bijna te denken dat Bernie het zo allemaal heeft voorgeprogrammeerd....
Posts: 3.007
Dit is wel genieten...als het zo door gaat krijgen we een herhaling van 1988.
Posts: 3.900
Dat was gaaf ja!
Eerst Kieft tegen Ierland en dan Van Basten en Gullit in de finale!
Maar wat heeft dat hier mee te maken ;-)
Sorry, ik word beetje vervelend met al die berichtjes over Hamilton en Rosberg
Als Lauda ze pas na twee ronden wil laten racen...zeg dat ook dat ze bij de start posities moeten houden...
Posts: 4.679
Waarom wachten tot Suzuka? Monza heeft al een leuke chicane na start-finish (wrijft zich in de handen)
Posts: 11.757
Yep, uitgelezen plek om m erop te zetten of je rivaal op die hele nare hoge kerb te drukken met bodemschade als gevolg :) Bring it on!
Posts: 903
Als Hamilton de kans krijgt om terug te keren naar McLaren dan moet ie het zeker overwegen. Dit gaat nooit goedkomen in 1 team. Als de samenwerking met McLaren zo goed verloopt samen met Honda dan heeft Lewis natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
Rosberg kan gewoon niet strijden in 1-op-1 gevechten, zonder DRS. Dat kunnen Hamilton, Alonso en een Vettel weer wel.
De reactie van Hamilton was zeer volwassen en uitgedacht zoals Coulthard het ook nagenoeg zei. Het zou Nico sieren als hij gewoon openlijk toegeeft dat hij fout zat. Hij zat er niet naast, Lewis hield zijn normale racelijn zoals hij dat mag doen en dan stuurt Rosberg nog in. Hoe zegt de wedstrijdleiding het ook alweer ? "He could avoided the accident".
Posts: 1.082
Helemaal mee eens! dikke +
Posts: 1.579
Dat Hamilton met Alonso en Vettel kan strijden is een verdienste van die mannen. Ook Rosberg kan prima wiel aan wiel met die twee rakkers.
Het aantal incidenten waarbij Rosberg is betrokken sinds 2007 is op de vingers van 1 hand te tellen.
De lijst incidenten waarbij Hamilton sinds 2007 betrokken is ... trek je conclusies...
Posts: 17.675
@Ramshoek2,
Rosberg is de bravere, zal eerder een actie afbreken om contact te voorkomen, daarom is hij niet vaak betrokken bij dit soort incidenten en Lewis wel.
Wil nog niet zeggen dat Rosberg in duels even goed is, dat zagen we gisteren wel met Vettel die Nico met z'n Mercedes relatief makkelijk achter zich kon houden door beter/slimmer te rijden.
Posts: 11.132
"Wil nog niet zeggen dat Rosberg in duels even goed is, dat zagen we gisteren wel met Vettel die Nico met z'n Mercedes relatief makkelijk achter zich kon houden door beter/slimmer te rijden."
Dat is toch per wedstrijd verschillend , er zijn ook wedstrijden waar het duidelijk andersom was.
En Red Bull is ook sterker geworden , die zijn ook niet aan het slapen tussen de weekenden door.
Posts: 1.082
Ramshoek, 2007 is 7 jaar geleden. Rijders van toen zijn gegroeid en oude koeien uit de sloot halen heeft geen zin in deze.
Posts: 233
Loopt die Nico nou nog steeds te janken om Hongarije? Hij had er langs moeten gaan als die sneller was, blijkbaar was die niet sneller dan Lewis want hij kon er niet voorbij, dan gaat die het team maar vragen of die er langs kan, wat een d***. Over gister, ik zie het als een race incident, het had zoiezo niet gehoeven. Nico zijn voorbanden waren niet eens voorbij Lewis zijn auto dus in mijn ogen zit Nico hier verkeerd en had die ruimte moeten laten voor Lewis. Overigens valt het me wel op dat dit seizoen Lewis altijd de sjaak is met problemen en Nico kan maar doorblijven rijden. Go Lewis, ga voor je tweede titel!
Posts: 173
Rosberg 1, Hamilton geen. Zou mooi zijn.
Posts: 3.592
Jezus wat maakt Hamilton er een soap van. Kom op zeg, wees een kerel en zeg gewoon dat je bij de volgende race gewoon vol voor de winst gaat en vertrouwen hebt in je eigen kunnen. Wat doet ie nu? Wegkwijnen in zelfmedelijden en Rosberg overdreven zwart maken in de media. Als ie zo doorgaat wordt ie nooit kampioen, bah!
Posts: 3.984
@ sparrow,
Ondanks ik lewis fan ben, geef ik je wel een beetje gelijk.
Lewis kan okk wijzelijk zijn mond houden, immers de geelden en de teambazen spreken boekdelen. Bij nico is er nu poep aan de knikker, moet hij gebruik van maken en niet te veel gaan janken. Dom, ik vraag mij af waar is zijn management die hem nu zou moeten begeleiden, want huj is een emotionele rijden en geen robot of ijskonijn als duitser nico.
Focussenop de volgende race, kansen zat man en als het zo uit komt gewoon terug pakken met nico' s eigen streken.
Posts: 3.592
Nou, ik ben daadwerkelijk van mening dat Nico echt niet de intentie had om een lekke band bij Hamilton te veroorzaken. Hij had immers een grote kans dat z'n eigen race verkloot zou worden door een kapotte voorvleugel en dat Hamilton geen lekke band had gehad. En tja, terug pakken? Klinkt niet slim...
Posts: 13.929
En wat als Rosberg 'm er niet tegen had gezet? Dan was Hamilton waarschijnlijk bij hem weggereden. Het vooruitzich van 6-4 in de onderlinge stand was waarschijnlijk niet te vekroppen voor Nico. En vervolgens kreeg Lewis de rekening gepresenteerd...
Ik raad Lewis aan om zijn oude teammaatje bij McLaren met pensioen te gaan sturen. Samen met Honda en de leergierige Magnussen kan hij dan McLaren weer uit het slop trekken en daar in 2016 of 2017 nog eens voor de titel gaan. Moet ie wel opschieten, want in 2018 rijdt Max voor de titel! :-)
Posts: 1.082
Helemaal mee eens!
Ben wel nog op een statement van de FIA aan het wachten, die kan gewoon niet uitblijven. Ze zullen moeten reageren om niet compleet voor aap te staan. Ze kunnen natuurlijk ook zo redeneren, dat ze al zwaar voor aap staan en het laten overwaaien.
Posts: 11.757
Wat ik er vaag aan vind is dat er tijdens de race geen under investigation meldingen waren ( of ik heb t gemist, had een wat slechte stream) Uit het verhaal van Rosberg blijkt dat ze wel contact hebben gehad met de stewards die het als een raceincident hadden afgedaan na er naar te hebben gekeken. M.a.w. zou het dus wel " under investigation" zijn geweest. Verder denk ik dat we er van de FIA nu niks meer over gaan horen ( houding van: daar verspillen we geen tijd meer aan . Had wel iets verwacht van een toelichting na alle poeha. Lekker verder op Monza! Rosberg's Revenge. Laat Lewis maar een voorbeeld aan Senna nemen en met t mes tussen de tanden gaan rijden. Zolang ze beide niet finishen loopt Rosberg ook niet uit. En zolang Hamilton voor Rosberg zit goed in zn spiegels kijken :) mn kids noemen ze Rosbief en Hamlap, moge het een ware slachting worden zoals t een goede slagerij betaamt!
Posts: 3.984
Fia is niet geloofwaardig.
Mercedes en ferrari hebben het te vertellen in de F1 en niet de fia.
Dat is toch al jaren duidelijk
Posts: 11.757
Dat ze bij tijd en en wijle ongeloofwaardig optreden ben ik met je eens, van die zwalkende acties met banden diffusers en straffen. Wat je zegt over Ferrari en Mercedes niet. Ik denk dat je in de war bent met Bernie's clubje, daar is in ieder geval Ferrari machtig
Posts: 11.757
Oh las het niet helemaal goed wat je schreef. Dan nog weet ik het niet, Ferrari heeft een stevige zeggenschap maar de laatste zwalkingen van de FIA werden ze toch wel steeds benadeeld dus in hoeverre ze die macht uitoefenen. .. hun veto hebben ze nog nooit gebruikt
Posts: 3.984
Wanneer mercedes of ferarri uitreden dan is het commercieel gezien afgelopen met de F1.
De Fia zou wel gek zijn op deze gasten weg te jaagen.
Posts: 1.423
it's hammertime letterlijk :)
#lh44
aktie van rosberg op hamilton in canada hebben de Ros-fanboys zeker vergeten.
Posts: 770
Dacht altijd dat het volle wagenlengte moest zijn om iemand ruimte te geven maar het is zelfs al zodra de aanvaller zijn voorvleugel ter hoogte van het achterwiel heeft geplaatst de verdediger niet meer verder mag verdedigen richting witte lijn ( in dit geval naar links ). Hamilton had ruimte moeten laten. en zo kansloos vond ik die aanval van Rosberg dus niet. kortom een hoop geziek om niets
Zie het maar als een raceongeluk dan ;-)
Posts: 11.757
Ja wettelijk gezien zit ie ook snor, was gewoon ook niet handig van Lewis om zo keihard te verdedigen. Was duidelijk dat Rosberg powerplay speelde. Mooi toch, zeker als je nu ook hoort dat blijkbaar op donderdag Rosberg nog zn woede had geuit over Hongarije ( was ie mijns inziens onterecht boos over) vind ik het helemaal "dom" dat Hamilton niet verwachtte dat Rosberg m zou laten staan. Hij was de hele tijd al vol in de aanval. Laat ze maar lekker pissig zijn dat levert nog een hoop mooie toestanden op hoop ik.
Posts: 3.984
Klopt en ricciardo lachende derde, ik zie hem nog wk worden ;-)
Ze vallen ook vaak uit met pech, dus wie weet.
Zou die bobo koppen bij mercedes dan een wille zien.
Posts: 3.984
@ van heemschut
De gene die aanvalt is verantwoordelijk, immers die is aan de bal en heefd controlle. (Op nico na dan )
Op sky f1 lieten ze zien wat lewis in zijn zijspiegels zag en dat was geen nico. In zo'n snelke bocht en hoek was het onmogelijk te anticiperen.
Waarom stuurde nico bewust op het laatste moment naar rechts dan?
Kun jij dat misschien verklaren?
(Op tv in ieder geval niet)
Posts: 3.984
Heefd=heeft
Posts: 9.505
Volhouders blijf je houden... Ben heel erg benieuwd hoe de reacties zijn als het de volgende keer andersom is :) En die andere keer gaat er komen!