Raikkonen zwakt kansen op verbintenis bij Mercedes GP af
- Gepubliceerd op 19 nov 2009 14:20
-
14
- Door: Rob Veenstra
Hij vervolgt: Ik heb het gevoel dat ze met twee Duitsers aan de start zullen verschijnen nu Mercedes een meerderheid in het team heeft genomen. Ik heb genoten van mijn tijd in de Formule 1 en ik heb nog steeds ambities. Onder de juiste omstandigheden keer ik graag terug. De deur staat open. Laten we afwachten wat de toekomst brengt.
Trending nieuws
-
Verstappen maakte Mercedes gek met bijzondere eisen
Renger van der Zande heeft een fraaie anekdote over de 24 uur van de Nürburgring-deelname van Max Verstappen ged...
16 jun 2026 16:46 -
Sainz laat zich uit over Hamilton: "Regelwijziging heeft hem gered"
Carlos Sainz heeft na de Grand Prix van Barcelona tekst en uitleg gegeven bij de heropleving van Lewis Hamilton. De S...
16 jun 2026 18:46 -
Ook Red Bull tekent protest aan tegen FIA-besluit
Het lijkt er sterk op dat ook het team van Red Bull Racing in beroep is gegaan tegen het besluit van de FIA-stewards ...
16 jun 2026 19:31 -
McLaren-reserve krijgt F1-kans van Haas
Regerend Formule 2-kampioen en McLaren-reserve Leonardo Fornaroli werkt later deze week een test af voor het team van...
16 jun 2026 17:22 -
MotoGP-legende kiest Verstappen als zijn favoriet
MotoGP-legende Marc Marquez is enorm onder de indruk van de prestaties van Max Verstappen. De Spanjaard was op vrijda...
16 jun 2026 18:06
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
635.952 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (14)
Login om te reagerenPosts: 602
Misschien dat Heikki z\'n diensten zal aanbieden bij MercedesGP.
Posts: 3.471
Wie wil Heikki nou hebben? Die komt denk ik in 2010 niet aan de start.
Posts: 4.764
Aan de ene kant denk ik dat hij veel beter kan dan hij heeft laten zien maar doordat hij zo gedomineerd werd door Hamilton ben ik bang dat er een kans is dat we hem niet meer terugzien in 2010.
In andere klasses deed hij het wel goed dus ik vraag me af of hij wel echt zo slecht is als het leek..
Ik hoop voor hem dat hij een stoeltje weet te bemachtigen!
Posts: 4.764
Nou daar gaan we weer...
Posts: 586
Vreemd genoeg wend het wel heel snel het idee dat Kimi er niet meer bij zal zijn. Het feit dat Mercedes GP in 2010 ongelofelijk goed voor staat en weer top materiaal/startegieen gaat bieden, moet voldoende zijn als je echt als enigste ambitie prijzen pakken hebt. Ik denk dat Kimi\'s hoofd zegt F1 maar z\'n hart verteld \'m dat ie wel gezien heeft, anders had Kimi + management alles op alles gezet om bij Mercedes in te stappen.
Posts: 4.764
Bij Mercedes moeten ze natuurlijk ook interesse hebben om hem een contract te bieden en aangezien hij zelf zegt nog geen contact te hebben gehad.. Zijn manager zal zoiets roepen om een balletje op te gooien bij Brawn/Mercedes, wellicht om alsnog de interesse te wekken.
Na deze stoelendans zijn te topstoeltjes weer voor langere tijd vergeven en is de kans, met ieder stoeltje dat bezet wordt, steeds kleiner dat we Kimi nog terug zullen zien.
Posts: 435
Mercedes zal moet bewijzen dat ze volgend jaar aan de top mee kunnen doen, nu zie ik dat bij Nico wel gebeuren om vooraan mee te strijden, maar de tweede man is eveneens belangrijk. Daar hebben ze een racer voor nodig die ook met minder materiaal top rijdt.
Posts: 11.414
Als hij nu niet tekent kan hij hooguit volgend jaar nog bij Red Bull of Ferrari terecht.
Ik denk ook niet dat Heiki zo slecht is. Die heeft gewoon pech dat hij naast Hamilton reed. Net zoals een gemiddelde coureur er naast Alonso (of Rosberg) slecht uit ziet.
Heiki is ook meer iemand zoals Trulli. Wel goed tijdens de kwalificatie, maar tijdens de race onzichtbaar. Dat ziet er vaak ook heel suf uit. Je kunt het qua perceptie dan beter andersom hebben. Zoals Raikkonen.
Posts: 1.966
mee eens...(tja het gebeurd ;)).
Posts: 12
Volgens mij gaat dit niet door, las op nu.nl dat hij rally gaat doen en dit op z\'n eigen site bekend heeft gemaakt.
Posts: 85
Ik denk dat deze beste man er volgend jaar niet meer bij is helaas.
Mercedes GP zou wel een mooie optie zijn maar betwijfel het of ze daar Kimi willen zien naast Rosberg. Indien MGP slim is laten ze Kimi niet lopen en bieden ze hem een contract aan, ik zie het anders somber in voor deze renstal het aankomend jaar. Ze gaan daar met Rosberg/Heidfeld echt geen kampioenschap binnen halen.........
Posts: 5.792
Raik vraagt gewoon te veel geld en dat is hij niet waard.met een goede wagen kunnen er genoeg kampioen worden dat zagen we aan button.dat raik met een wat mindere wagen geen kampioen word is toch genoeg om te zeggen dat hij geen schumacher is die wel iets extra uit een wagen haalde, trouwens Hamilton ook
Posts: 985
Wat een onzin. Sterker nog, ik denk dat Raikkonen zelfs beter is als hij een mindere auto heeft dan zijn tegenstander, dan heeft hij motivatie.
Hoe vaak heeft hij wel niet gezegd dat hij zich verveelde als hij eenzaam aan de leiding reed en daarom maar de snelste ronde probeerde te rijden.
Hij heeft dit jaar toch ook knappe dingen gedaan met die onmogelijke Ferrari.
Posts: 11.414
Hoeveel geld vraagt Raikkonen dan?