user icon
user icon

De la Rosa bij Campos voorbij gestreefd door Maldonado en Petrov

  • Gepubliceerd op 11 nov 2009 12:17
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Bruno Senna krijgt waarschijnlijk Pastor Maldonado of Vitaly Petrov als teamgenoot bij Campos Meta Team in 2010. De Venezolaan en Rus zijn favoriet Pedro de la Rosa voorbij gestreefd. De McLaren-testrijder brengt niet voldoende sponsorgeld mee.

Teambaas Adrian Campos: “Ik zou Pedro graag bij het team verwelkomen, maar hij is Spaans en de sponsoring van Spanjaarden vormt een probleem. De andere opties komen uit Venezuela en Rusland, maar alles hangt af van het sponsorgeld.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • reprep

    Posts: 547

    ik hoop op Vitaly Petrov , goede coureur , in mijn ogen nog beter dan Maldonado

    en ik ben ook fan van hem

    maar toch wie van de 2 het wordt ik gun het ze beide

    • + 0
    • 11 nov 2009 - 12:27
  • Dus al deze nieuwe nobody teams kunnen nog niet eens een redelijk middelmatige uitgerangeerde coureur betalen. Wurz had ook al ergens bedankt. Trulli is ook nog een vraag......Al deze teams dus gewoon pay-drivers. Goed idee die budget limieten.....

    • + 0
    • 11 nov 2009 - 12:28
    • Werner

      Posts: 1.650

      Volledig mee eens ! Ik hoop dat ze ons in de positieve betekenis gaan verrassen maar ik vrees het ergste.

      • + 0
      • 11 nov 2009 - 20:48
  • G-man6182

    Posts: 133

    Ik zou Vitaly Petrov niet willen omschrijven als een pay-driver. Hij heeft toch wel laten zien dat hij kan racen, werd in 2006 28e in de eindstand van de GP2, in 2007 13e, in 2008 7e en in 2009 2e, achter kampioen Hulkenberg. Die gaat ook naar de F1, dus zo gek zou het niet zijn als Petrov bij Campos zou gaan rijden.

    Buiten dat zie ik liever jonge coureurs, die nog kunnen doorgroeien, de F1 binnen komen, dan uitgerangeerde mannen als Villeneuve, Trulli, Wurz of De la Rosa!

    • + 0
    • 11 nov 2009 - 13:36
    • Als je 4 jaar meerijdt in de GP2 en je hebt de titel nog niet gewonnen ben je niet van het kaliber formule1-coureur. Maar das mijn bescheiden mening.

      • + 0
      • 11 nov 2009 - 20:36
  • Ik weet niet hoor mar als de teambaas roept dat er sponsor geld moet meekomen zijn het toch pay-drivers?

    Nieuw talent is welkom maar wel op talent. Niet op sponsor geld. Ken je alex young nog?

    • + 0
    • 11 nov 2009 - 13:43
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Geef anders Giedo vd Garde een kans in je wagen ipv Maldonado. Maldonado had een winnende auto en een teamgenoot die hem compleet om de oren heeft gereden. Wat mij betreft is Giedo een stuk beter dan hij. Petrov is ook een goede coureur en zou denk ik wel een toevoeging zijn.

    Maldonado lijkt me niets ik heb niet zo een hoge pet van hem op.

    • + 0
    • 11 nov 2009 - 13:58
  • dude

    Posts: 322

    Misschien een eis van Bruno, ik geen salaris, maar dan een prutser als teamgenoot zodat alles wat ik doe er goed uitziet ;-).

    Ik zou zelf voorkeur geven aan 1 ervaren en 1 onervaren coureur voor de nieuwe teams. Enkel jonge (talentvolle) coureurs zouden in de basis minder kunnen bijdragen in de ontwikkeling. De opzet zoals bij Williams met Bar en Hulk zie ik zelf als een goede.

    • + 0
    • 12 nov 2009 - 00:00

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 27
  • Podiums 0
  • Grand Prix 19
  • Land Venezuela
  • Geb. datum 9 maa 1985 (35)
  • Geb. plaats Maracay, Aragua, Venezuela
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar