user icon
user icon

McLaren meldde zich te laat bij Rubens Barrichello

  • Gepubliceerd op 04 nov 2009 09:51
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Rubens Barrichello heeft in de krant O Globo onthuld dat het team van McLaren ook interesse in hem had. De Britse renstal kwam echter te laat. De Braziliaanse coureur was toen al zeker van een overstap van Brawn GP naar Williams.

Barrichello: “Ik sprak een paar weken geleden ook met McLaren, maar toen had ik al een contract getekend bij Williams. Daarmee komt een droom uit voor mij, sinds ik voor het eerst Formule 1 zag op televisie droomde ik al om ooit voor Williams te racen.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • F1Freak

    Posts: 201

    Als die bij Mclaren zou rijden is het in dienst van Hamilton, denk ik. Bij Williams is die beter af, tenzij Hulkenberg niet sneller is.

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 09:56
  • Jammer voor Barrichello, had hem wel bij McLaren willen zien rijden. Williams is van binnen natuurlijk nog steeds een topteam maar ze missen toch het budget om vooraan mee te doen. Bij Mclaren had ie een grotere kans gehad op mooie resultaten.

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 10:08
  • mormel

    Posts: 38

    Wat heeft die man toch een hoop dromen!!

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 10:13
  • rafael

    Posts: 2.095

    Vorige week las ik: McLaren zoekt een hongerige coureur in 2010\"
    ik denk niet dat rubben bij past

    we willen iemand die hier komt om succes te halen, en niet om veel geld te verdienen omdat hij een grote naam is.\"
    vertelde Haug
    sorry geen rubben!!

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 10:33
  • mario

    Posts: 6.704

    LOL @ Kees....
    Denk dat ze er bij Williams wel goed aan gedaan hebben als ervaren rot naast Hülkenberg en bij McLaren zou hij ook een goede tweede rijder zijn naast Hamilton.

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 10:38
  • Roy-NL

    Posts: 848

    Ik geloof niet dat het een droom van Rubens is om als 2e rijder te fungeren in een team :o)

    Wellicht dat hij gaat inzien dat dat gewoon zijn rol is als na Schumacher en Button ook Hulkenberg de eerste rijder is...

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 11:04
  • ives

    Posts: 1.216

    Ik denk dat een team als McLaren wel met elke vrije coureur \"spreekt\", de markt wat bekijkt, zien hoeveel een rijder vraagt en die contract- en salariseisen als drukmiddel gebruikt bij de coureur(s) die ze echt wilt.

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 12:10
  • en ik denk dat rubbens in de bloei van zijn leven zit. is alleen dit jaar zo geweest dat button iets sneller aan de auto wende. zou hem graag bij mclarren hebben gezien maar wie weet is williams top volgend jaar.....

    • + 0
    • 4 nov 2009 - 12:38

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar