Red Bull Racing optimistisch over nog beter 2010
- Gepubliceerd op 03 nov 2009 11:51
-
10
- Door: Rob Veenstra
Als je terug kijkt op het seizoen, dan valt op dat we de meeste schade in het eerste deel van het seizoen opliepen, gaat hij verder. De dubbele diffuser had daar volgens mij veel invloed op. Brawn GP sprong daar het beste op in en was zeer constant en betrouwbaar. En wij liepen te veel achterstand op. Ik denk dat we sinds Istanbul meer punten dan welk ander team dan ook hebben gescoord. In het begin van het seizoen liepen we de schade op. De ontwikkeling ging vervolgens goed en elk teamlid mag trots zijn op wat we bereikt hebben. En wij hebben een geheim wapen, genaamd Adrian Newey. Hij ontwierp de briljante RB5 en veel kennis van deze auto gaat mee naar de volgende wagen.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
908.791 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 11.414
Nou krijgen we alle teams weer die vertellen dat ze het volgend jaar (nog) beter gaan doen.
Posts: 222
Dan zal Trulli ook wel weer aan de grote klok gaan hangen dat hij komend seizoen waarschijnlijk gaat winnen en dat hij daar klaar voor is.....
Posts: 7.177
Beetje onzin he.
Totaal geen respect voor die man heb je. Maar als je zelf eens in zo\'n ding zou rijden weet ik zeker dat je daar heel anders over zou denken. Beetje respect voor dat ze alleen die wagen al op de baan kunnen houden. en zulke tijden kunnen rijden.
Posts: 222
Kneus wat bazel je nou? Geen respect voor de man hoe kom je daar nou weer bij? Ik zeg alleen dat dhr Trulli elk jaar beweert dat het ZIJN jaar wordt alleen heeft hij nog geen 1 keer gelijk gehad. Dus hou maar op over dat respect van je want dat slaat nergens op.
Posts: 7.177
Kneus? Je kent me niet eens gast. Gewoon normaal reageren kan moeilijk zijn he>
En respect gaat om de manier dat je het zegt. Ten eerste gaat het hier niet om trulli niet eens in de buurt van:S
Het gaat niet eens over Toyota. En dat in zichzelf is al vaag en heel erg aanvallend naar een bepaalde rijder. Net alsof jij het beter kan komt het over. En dat heeft met respect te maken. Ik zeg niet dta je denkt dat je het beter kan alleen zo praat je wel. Alsof alles zo makkelijk is en alles aan trulli ligt.
Posts: 222
Normaal reageren is niet moeilijk net als iets interpreteren al blijkt dat voor sommige, waaronder jij, dus wel. Ik zal het je uitleggen. Ik reageerde op PatrickL dus dan hoeft het al niet over het art te gaan. Net als of ik het beter kan komt het over? Dat bedoelde ik dus met iets interpreteren. En alsof alles aan Trulli ligt tja, als je iets niet zeker weet moet je het ook niet van de daken gaan schreeuwen. Als het 1 keer gebeurd is tot daar aan toe maar om elk jaar harder te schreeuwen dat het zijn seizoen wordt dan kan je lijkt mij beter dat soort dingen niet zeggen!
Posts: 602
Ieder team zal zeggen dat ze het beter gaan doen dat dit seizoen. Alleen Brawn GP niet. Ik zou echt niet weten wie er naast Ferrari en McLaren boven zal komen drijven volgend seizoen.
Posts: 338
Dat gespeculeer over volgend jaar is nergens goed voor. Wacht volgend jaar maar gewoon af wie de beste teams zijn en welke coreurs het volgend jaar goed gaan doen en welke niet!
Posts: 11.414
Nou ja \"beter\" misschien niet, maar wel dat ze weer \'het team to beat\' zullen worden. Een paar dagen terug was Brawn volgens mij juist een van de eersten die begonnen met zichzelf alvast op de borst te kloppen voor 2010.
Ik zal er meteen maar wat links bij doen :)
news.bbc.co.uk/spo(...)ula_one/8333343.stm
www.autosport.com/news/report.php/id/79688
die van Autosport is zelfs al van 23 oktober.
Er zit ook wel wat in.
Ze hebben nu de kans om de motor behoorlijk te installeeren. Vergeet niet dat de Brawn\'s beide het hele jaar met hetelfde chasis hebben gedaan. Dat is dus inclusief het hakwerk wat ze hebben moeten doen om die Mercedes erin te proppen.
Brawn is ook al heel vroeg met de 2010 auto begonnen. Nou ja dat doen ze allemaal wel (vanaf januari al zo\'n beetje ofzo), maar ze hebben vrij vroeg hun aandacht grotendeels verlegd naar 2010.
Ik zou er echt geen geld op durven zetten welke teams er vooraan staan in Bahrein.
Posts: 287
Er zijn trouwens echte foto\'s verschenen van de USF1 auto van 2010
media.photobucket.(...)atlanta/usf1car.jpg
x)